quote:Man gespietst op hek Artis
Gepubliceerd op: 7-5-2007 @ 07:31 - Bron: ANP
Zondagmiddag is in Amsterdam een 22-jarige man zwaargewond geraakt toen hij probeerde over het hek bij Artis te klimmen. Volgens de politie wilde de politie met twee kleine kinderen een gratis bezoekje aan de dierentuin brengen. Tegen 16.00 uur beklom de
Bekijk video
quote:Op maandag 7 mei 2007 @ 14:38 schreef Easy_M het volgende:
Terug plaatsen naar de Serie B. . euh, de eerste divisie en 8 punten aftrek bij de nieuwe seizoensstart![]()
De omkoopschandalen berijken nu ook nederland![]()
Edit: punten was ounten
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:54 schreef R@b het volgende:
[..]
Tja slordig. Maar die teksten bij video-berichten worden extern aangeleverd, kunnen we niks aan doen.
Dan begrijpen wij elkaar.quote:
'ti is?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:00 schreef dvdk het volgende:
dit is een beetje een multi-topic want ik wil de meningen van zowel mannen als vrouwen.....niet dat die van vrouwen telt....maar ti's handig om zo hun psyche te leren begrijpen...voor zover dat kan.
Rellen in Amsterdam, dat gaat denk niet over vernieuwingen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef StephanL het volgende:
Ze gaan checken wat er allemaal vernieuwd is in de PC Hoofdstraat
En dat nog wel in de Hoofdstraat.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rellen in Amsterdam, dat gaat denk niet over vernieuwingen..
als je Zinedine Zidane heetquote:
Da's vervelend.. dan kan je elkaar nog steeds niet bellenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:03 schreef ajf het volgende:
Zij ook niet, maar we wisselden wel van telefoonnummers.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da's vervelend.. dan kan je elkaar nog steeds niet bellen![]()
Met Nederlands hebben veel Fok!kers al zo'n moeite, dus misschien moeten ze maar geen Engels gebruiken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:38 schreef Bunker het volgende:
O ennn... if its ment to be, its ment to be.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 @ 10:06 schreef plum het volgende:
Dat hij naar de hiroinehoertjes ging heeft toch helemaal niets te maken met zijn aanstaande lectoraat?![]()
Reuze handig, dan kan je gewoon je eigen oude nummer bellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da's vervelend.. dan kan je elkaar nog steeds niet bellen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef chatter het volgende:
Voorbakken op 150 graden (Celcius) tot het moment, dat ze gaan drijven.
Dan uit laten lekken in een vergiet, al of niet met keukenpapier eronder, dan een uurtje later op 180 graden (celcius) goudgeel bakken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Geerd het volgende:
En waarom wou japan zobiezo oorlog dan en hadden ze groot gedeelte van indonesie veroverd?
Waar ging het hun eigenlijk om?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Of verwerkt tot 2 mm plakjes op een boterram is het ook te pruimen.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:39 schreef Panzerknacker het volgende:
Hello, ik wil graag een probleempje voorleggen.
Mijn schoonvader eet met zijn mond open. Ja, dus....zou je kunnen zeggen. Wel, ik ben namelijk recentelijk geopereerd en hij logeert nu bij ons om te helpen, dus ik zit nu minstens 3 maaltijden per dag naar een slobberende smakkende bouvier te luisteren en ik kan er niet tegen. Ik verlies parkant mijn eetlust iedere keer dat we een maaltijd delen..... [...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |