Trots op de tieten!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:27 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwen die topless op een (druk) strand gaan liggen zijn makkelijk.
Daar krijg ik geen gedachten bij.... Daarvoor heb ik op dat moment niet meer genoeg bloed in mijn hersenen....quote:Op maandag 7 mei 2007 12:00 schreef dvdk het volgende:
En voor de mannen, wat voor gedachten krijgen julie soms als julie tieten checken op't strand.
Net zoals de gemiddelde vrouw, dat weet iedereen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik lig inderdaad topless op het strand uit geile overwegingen.
Het wordt pas leuk als je mag staren...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef Spacehamster het volgende:
Kijken is begrijpelijk.
Staren is onbeleefd.
Zo simpel ligt dat.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef Spacehamster het volgende:
Kijken is begrijpelijk.
Staren is onbeleefd.
Zo simpel ligt dat.
Dat doen vrouwen die NIET onzeker zijn.quote:
Deed ik vroeger ook altijd, kasteel bouwen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb het te druk om die Tieten te checkuh!! want ik ben altijd op het strand bezig een groot gat te graven!!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Ulreazj het volgende:
Alberto checkt het strand.
Bestaan die dan?quote:
Ik ben onzeker, maar check ook gezellig mee als ik er zin in hebquote:
Aight!....Als ik jou een keer op het strand zie liggen ga ik je checken met me maten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:15 schreef -XX- het volgende:
Zou me niet boeien! !!!!!!Iedereen kijkt wel naar andere mensen !!!!!!!!!!!!!!!
Je maakt maar!!!!!!!!!!!!!! ALS JE MAAR niet denkt dat je aandacht van me krijgt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef Mit89 het volgende:
[..]
Aight!....Als ik jou een keer op het strand zie liggen ga ik je checken met me maten.![]()
Chill, gek.
Mag ik ook foto's maken? Want tja, iedereen kijkt wel naar andere mensen.![]()
Waarom zoveel uitroeptekens?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je maakt maar!!!!!!!!!!!!!! ALS JE MAAR niet denkt dat je aandacht van me krijgt.
Ik blijf lekker in de zon zonnen!!!!!!!!!!!!!aight.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |