Verlul je jezelf nu nietquote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef dvdk het volgende:
knipkip
Ik was niet eens haar tieten aan't checken, en waarschijnlijk waren er vandaag wel 100 guys geweest die dat wel hadden gedaan want alle dudes doen dat.....
Ga dan niet met je tieten bloot liggen als je niet wil dat mensen er naar kijken.![]()
jonge dat is niet grappig man, je was erbij, ik heb alleen gevoetbald en bier gedronken met juliequote:Op maandag 7 mei 2007 11:51 schreef DaFan het volgende:
HIJ HEEFT DR OOK NOG GENUECKT.
We hebben alleen ná de striptent bier gedronken manquote:Op maandag 7 mei 2007 11:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
jonge dat is niet grappig man, je was erbij, ik heb alleen gevoetbald en bier gedronken met julie
Of door jezelf omdat je het op FOK! hebt gepost?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef dvdk het volgende:
En m'n vriending leest hier ook op fok en die gaat nu ook kwaad worden omdat ze natuurlijk dat wijf gaat geloven ipv. mij. Dus door dat domme wijf op't E3 strand kom ik nu in de problemen.
nee ik zag dat dat wijf af en toe naar mij keek, daar keek ik dan weer naar, niet naar haar hooties.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
Je keek niet naar haar tieten maar je had wel meteen door toen zij: tsk deed dat ze doelde op jouw kwijlende mond.... Mooi bekentenis-topic dit!
Heu man kom vanavond ff op ROSE, uurtje of 8quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Chapter_V het volgende:
mafketels, daar kijk je toch niet naar
oi oi Dafan
nee hoor, jij staat er nogquote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
Of jij beheerst de Engelse niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef karr-1 het volgende:
homies, dudes, line of sight, checken? Nederlandse taal beheers je zeker niet.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |