Ja zeg, ik wil alleen littekens als ik ze aan iets stoers heb overgehoudenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:24 schreef WeirdMicky het volgende:
"
I just don't want to die without a few scars. "
-FightClub-
En niet zo aanstellen over je kleine litteken op je pols.
Omdat hij op zo'n opvallende plek zit is het geen minilitteken. Hij springt in het oog, en daar zit ik niet op te wachten. Heeft niks met zelfbeeld te maken, als er een eenvoudige oplossing is voor zoiets is het toch het overwegen waard?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:25 schreef Samson het volgende:
Een minilitteken waar je je zo druk om kunt maken dat je daar een topic over opent. Mmm, er moet iets drastisch mis zijn met jouw zelfbeeld![]()
Tja, wat jij wil, PCLE creme schijnt goed te werken tegen littekens, misschien is dat de moeite waard.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:31 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat hij op zo'n opvallende plek zit is het geen minilitteken. Hij springt in het oog, en daar zit ik niet op te wachten. Heeft niks met zelfbeeld te maken, als er een eenvoudige oplossing is voor zoiets is het toch het overwegen waard?
klopt, ik heb een litteken op mn buik van ong 15cm over gehouden aan een operatie na autoongeluk, ik zou dit litteken ook weg kunnen laten halen hebben ze me verzekerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef Lienekien het volgende:
Het is in principe wel mogelijk. Dan snijden ze het litteken weg en hechten ze het opnieuw, als de verwachting is dat dit een mooier resultaat geeft.
Ik denk alleen niet dat je het vergoed krijgt.
ik heb een littekencorrectie laten doen (niet dat het er mooier op is geworden,maar goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
klopt, ik heb een litteken op mn buik van ong 15cm over gehouden aan een operatie na autoongeluk, ik zou dit litteken ook weg kunnen laten halen hebben ze me verzekerd.
Maar inmiddels is het litteken eigen, en zou me niet eens voor kunnen stellen zonder![]()
Vergoeden doen verzekeraars het niet, tis cosmetisch
quote:
ligt eraan hoe je aan je litteken komt denk ik dan. Ik zou het ook wel vergoed krijgen, maar dan via de verzekering van degene die de auto reed, mijn eigen verzekering (ohra) deed dat niet. Ik heb er btw nooit serieus over na gedacht hoor, over een correctie, maar vond wel fijn om te weten dat het kon als het toch nodig zou zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:43 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ik heb een littekencorrectie laten doen (niet dat het er mooier op is geworden,maar goed) maar t werd gewoon vergoed door het CZ,je moet wel eerst een brief sturen waarom je aangeeft waarom je het wil! Heb me in Belgie laten opereren omdat ik daar veel sneller terecht kon en dat werd ook vergoed
Maar denk niet dat je het vergoed krijgt voor een litteken van 2 cm en uiteindelijk wen je wel aan je litteken hoor![]()
Idd, pak ns een lineaal en kijk hoe klein 2cm is......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]daar dacht ik ook meteen aan
TS, als je eens een foto post? voor hetzelfde geld valt hij alleen voor jou heel erg op omdat je weet dat die er zit
ik heb dwars in m'n wenkbrauw een litteken, en verbaas me er nog steeds over dat mensen het soms na járen pas zien zitten
nee het ligt er niet hoe je er aan komt hoor,je moet alleen bij je zorgverzekeraar kunnen aantonen dat je er psychisch er onder lijdt. Tenminste zo werkte het bij CZ,heb zelfs nog de mogelijkheid gehad om het nog een keer te doen omdat de operatie niet goed uitgepakt had,maar had er geen zin in en nu stoort het me niet eens meer... wat je zei :het litteken wordt je eigenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je aan je litteken komt denk ik dan. Ik zou het ook wel vergoed krijgen, maar dan via de verzekering van degene die de auto reed, mijn eigen verzekering (ohra) deed dat niet. Ik heb er btw nooit serieus over na gedacht hoor, over een correctie, maar vond wel fijn om te weten dat het kon als het toch nodig zou zijn.
Maar iets cosmetisch als een littekentje op je pols waar je je aan stoort, vergoeden ze denk ik niet 'zomaar'
Ohra zuigt dus gewoonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee het ligt er niet hoe je er aan komt hoor,je moet alleen bij je zorgverzekeraar kunnen aantonen dat je er psychisch er onder lijdt. Tenminste zo werkte het bij CZ,heb zelfs nog de mogelijkheid gehad om het nog een keer te doen omdat de operatie niet goed uitgepakt had,maar had er geen zin in en nu stoort het me niet eens meer...
quote:wat je zei :het litteken wordt je eigen(wat niet wegneemt dat het nog lelijk kan zijn
)
Kostenquote:
Idd, ik zit ook met verbazing "ziekenfondswet" te lezen. Is hier stiekem iemand uit het verleden binnengestaptquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef Etcetera het volgende:
particulier en ziekenfonds bestaan toch niet meer
dan is die site gewoon "beetje" oudquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Idd, ik zit ook met verbazing "ziekenfondswet" te lezen. Is hier stiekem iemand uit het verleden binnengestapt![]()
Dat maakt de hand nog misvormder ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja, vooral dat rare zwarte pootje erbij he?![]()
Op een gegeven moment hoort het inderdaad gewoon bij jequote:Op zondag 6 mei 2007 13:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb ook groot litteken in mijn gezicht en het valt mijn omgeving niet eens meer op, check fobo maar....oja wel iets achterlaten daar he
Sinds ik 3 ben, is een moedervlek die me hele wang bedekte..... heb totaal 3 keer plastisch chirurgie gedaan om te verkleinen en laat het hierbij, tis een deel van mij en ik kan er mee leven....kunnen andere dat niet dan hebben zij een probleem en niet ikquote:Op zondag 6 mei 2007 13:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hoort het inderdaad gewoon bij je![]()
Hoe lag heb je dat litteken al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |