Gaat lastig worden om die te vinden.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:58 schreef KristianT het volgende:
Hallo,
Ik wil graag een ongevallen verzekring afsluiten die uitkeerd bij blijvende invaliditeit en bij overleiden door een ongeval.
quote:Op maandag 7 mei 2007 08:42 schreef Alicey het volgende:
Parachutespringen is maar 1 van de vele risico's die je loopt. Als parachutespringen wordt uitgesloten, is er nog steeds een hoop dat wel gedekt wordt. Zuur als je door een parachutesprong invalide raakt, maar ik denk dat de kans groter is dat het iets anders zal zijn wanneer je invalide raakt of overlijdt..
Waaromquote:
Welke gevaarlijke sport dacht je dan aan?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom? Ik maak uit de OP op dat het TS niet te doen is om een verzekering tegen parachute-springen..
Ook wanneer je niet sport heb je genoeg kans op een ongeval.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welke gevaarlijke sport dacht je dan aan?
Wat probeer je nou te vertellen?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook wanneer je niet sport heb je genoeg kans op een ongeval.
dat dus!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:13 schreef mgerben het volgende:
Vraag eens op je springclub.
Misschien zijn er aparte verzekeringen voor.
Die heb ik ook een tijdje gehad, via Witte in Breda.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat TS de verzekeringen los zal moeten kopen. Eentje voor de normale gevallen en een losse voor de gevaarlijke sport. Zo heb ik het buggyen ook verzekerd toen ik dat nog vaak deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |