Lichaamsvet verkeerd gedistribueerd, en het is ook maar net hoe je gebouwd bent natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Word doodziek van al die platte vrouwen in dit kikkerland. Betekent die platte achterkant van ze dat ze geen bilspieren hebben of is lichaamsvet gewoon verkeerd gedistribueerd?
Voor jullie is niet rond zijn een veel groter probleem dan voor ons. Niet rond en je kansen zijn erg klein geworden op de markt. Dan moet je heel veel in huis hebben wil je het kunnen composeren.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je dan van al die mannen met een platte reet? Vaak ook nog gehuld in een broek die de platheid alleen maar accentueert?
Min of meer hetzelfde verhaal... Alleen is het zo dat lichaamsvet bij mannen vaak minder snel aan de achterkant komt te hangen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je dan van al die mannen met een platte reet? Vaak ook nog gehuld in een broek die de platheid alleen maar accentueert?
Nou, een man met een flat ass zijn kansen zijn bij mij dusdanig klein dat er weinig te compenseren valt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef TubewayDigital het volgende:
Voor jullie is niet rond zijn een veel groter probleem dan voor ons. Niet rond en je kansen zijn erg klein geworden op de markt. Dan moet je heel veel in huis hebben wil je het kunnen composeren.
Oh ja, verschrikkelijk. En dat terwijl ik zo graag mag kijken naar een prachtig mannenkontjequote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Maar zo'n plat geval ontneemt me elke lustquote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, verschrikkelijk. En dat terwijl ik zo graag mag kijken naar een prachtig mannenkontje
Een bouwvakkersdecolleté erboven en ik krijg er gratis nachtmerries bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Maar zo'n plat geval ontneemt me elke lust.
En bedankt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Een bouwvakkersdecolleté erboven en ik krijg er gratis nachtmerries bij.
Een dikke reet hoeft nog niet meteen mooi rond te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet trouwens niet waar je woont TS, maar als ik op straat kijk zie ik toch voornamelijk (te) dikke reten rondhobbelen..
Ik zie in de OP nergens iets over mooie kontenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef BOKA het volgende:
[..]
Een dikke reet hoeft nog niet meteen mooi rond te zijn.
Das waar, maar ik denk liever aan mooie billen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zie in de OP nergens iets over mooie konten
ik ook. en nu?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ronde billen, en nu?
niet weg door het trainen van bilspieren? bullsh*t... ooit een schaatsvrouw gezien met een platte kont?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zo'n lelijke platte kont. Het is niet dat ie megadik is of zo, maar de vorm is gewoon niet mooi helaas. En dat gaat helaas niet weg van het trainen van je bilspieren
Composeren word zeker lastig.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Voor jullie is niet rond zijn een veel groter probleem dan voor ons. Niet rond en je kansen zijn erg klein geworden op de markt. Dan moet je heel veel in huis hebben wil je het kunnen composeren.
Ach, maar jij hebt dikke tieten.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zo'n lelijke platte kont. Het is niet dat ie megadik is of zo, maar de vorm is gewoon niet mooi helaas. En dat gaat helaas niet weg van het trainen van je bilspieren
die van mij is harstikke rond en des te meer ik eet en des te minder ik sport des te ronder die wordtquote:Op maandag 7 mei 2007 17:03 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Composeren word zeker lastig.![]()
Dat van die spieren gaat niet op. Die van mij is best rond maar ik train 'm amper.![]()
fotoquote:Op maandag 7 mei 2007 18:12 schreef Tjik25 het volgende:
Ik ben ook gezegend met ronde billen en brede heupen
Zo vriend, laat nu jezelf eens zien, je hebt namelijk nogal wat commentaar op de vrouwen, je moet zelf wel een adonis van de bovenste plank zijn dan....quote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Word doodziek van al die platte vrouwen in dit kikkerland. Betekent die platte achterkant van ze dat ze geen bilspieren hebben of is lichaamsvet gewoon verkeerd gedistribueerd?
klopt, maar om nou een foto te gaan maken en te uploaden is me te veel werkquote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef erodome het volgende:
je moet zelf wel een adonis van de bovenste plank zijn dan....
jij hebt er weinig verstand van. De meloenen zijn hier juist zeer grootquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef sanni het volgende:
Begrijp niet waar de TS zich druk om maakt. In welk land leven we? Juist Nederland,dus veelal Noord-Hollandse types alias scandinavisch soort = dus kleine borsten en weinig kont alhoewel dat wel meevalt i.m.o.. Verhuis anders naar Zuid-Amerika of Afrika. Zat vlees en bilspieren [afbeelding]
Ja ja, waarom geloof ik dit toch niet, geen idee waarom, maar een gevoel bekruipt me op de een of andere manier....quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
klopt, maar om nou een foto te gaan maken en te uploaden is me te veel werk
intereseert me geen fuck dat je dat niet geloofdquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ja, waarom geloof ik dit toch niet, geen idee waarom, maar een gevoel bekruipt me op de een of andere manier....
te veel werk.quote:1 foto maar, alleen van jouw kont, dat is zat, alhoewel een overall foto beter zou zijn........
Maar ik ben dan ook een 'halfbloedje'.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:43 schreef chibibo het volgende:
95% van de Nederlands vrouwen heeft een kont die platter is dan de humor van Jensen, maar gek genoeg hebben de dames die hier posten vrijwel allemaal ronde billen. Dat is net zo geloofwaardig als de penislengtes waarmee de mannelijke FOK!kers (volgens hun eigen metingen) gezegend zijn.
Poser!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
intereseert me geen fuck dat je dat niet geloofd
[..]
te veel werk.
ik heb bovendien niet eens een digitale camera bij de hand
ik denk dat het grote aantal vrouwen met een dikke kont in dit topic zogenaamd misschien komt doordat mannen alleen dunne vrouwen bekijken op straatquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja ja, waarom geloof ik dit toch niet, geen idee waarom, maar een gevoel bekruipt me op de een of andere manier....
1 foto maar, alleen van jouw kont, dat is zat, alhoewel een overall foto beter zou zijn........
Ook mollige en dikke vrouwen kunnen een platte kont hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef Angst het volgende:
ik denk dat het grote aantal vrouwen met een dikke kont in dit topic zogenaamd misschien komt doordat mannen alleen dunne vrouwen bekijken op straat
die hebben vervolgens een platte kont, dus zij denken dat alle vrouwen een platte kont hebben omdat ze niet naar rubens vrouwen kijken.
Niks mis met dikke benen.quote:mannen willen een dunne vrouw met dikke billen, maar 1 centimeter daaronder dunne benen, en zo werkt dat niet...
ja, tuurlijk, maar ik bedoel dat sommige mannen gelijk afhaken als een vrouw te dik en deze vrouwen hun niet opvallen en deze (waaronder mij zelf dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ook mollige en dikke vrouwen kunnen een platte kont hebben.
[..]
das liefquote:Niks mis met dikke benen.
he baggerquote:
nou dan _kan_ maar is zeker geen regel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef Philippe_Starck het volgende:
Platte kont = weinig vet
Elke sport waarbij je veel moet springen - hardlopen (daar spring je eigenlijk bij elke pas een beetje omhoog), kunstschaatsen, atletiek, parcours - allemaal primaquote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb wel een normale/ronde bil
maar ben bang als ik afval dat mn bil ook weg gaat
Iemand oefeningen of zo
En omgekeerd.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Ook al is het bij sommigen genetisch aangelegd en zullen ze nooit een platte kont krijgen.
Als je genoeg eet word je in zijn geheel vet.quote:
Je hebt een verkeerd idee van oorzaak/gevolg. Schaatsvrouwen hebben geen ronde konten omdat ze schaatsen, ze schaatsen omdat ze ronde konten hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:17 schreef Danaq het volgende:
[..]
niet weg door het trainen van bilspieren? bullsh*t... ooit een schaatsvrouw gezien met een platte kont?
Ik ga denk ik maar rennenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:07 schreef Sessy het volgende:
[..]
Elke sport waarbij je veel moet springen - hardlopen (daar spring je eigenlijk bij elke pas een beetje omhoog), kunstschaatsen, atletiek, parcours - allemaal prima![]()
Van kunstschaatsen krijg je een echte J-LO kont, maar dan met spier.
http://www.skatingforums.com/showthread.php?t=23623
Ik had helemaal geen ronde kont toen ik ging schaatsen, en heel veel andere mensen niet. Je krijgt het vanzelf als je eenmaal gaat springen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd idee van oorzaak/gevolg. Schaatsvrouwen hebben geen ronde konten omdat ze schaatsen, ze schaatsen omdat ze ronde konten hebben.![]()
Absoluut waar. En van die schwarzenegger dingen boven je knieen, waar je zo de spieren ziet zitten.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar rennen
van schaatsen krijg je dikke bovenbenen
Het is bij de meesten genetisch aangelegd schat. De peervorm is de normale vorm voor een vrouw. Als je een vrouw bent, heb je gewoon vet op je kont, en hoeveel erop zit is afhankelijk van hoeveel vet er in totaal op je lichaam zit, niet van de vraag of je bilspieren veel bewegen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:11 schreef OldJeller het volgende:
Niet waar.
En je kant zeer zeker wel je kont trainen, zelfs een algehele training/dieet zodat je het vet in meer of mindere mate kwijtraakt. Ook al is het bij sommigen genetisch aangelegd en zullen ze nooit een platte kont krijgen.
Goh, vernieuwend. Dat zei ik in mijn laatste post ook al dacht ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:48 schreef Sessy het volgende:
[..]
Het is bij de meesten genetisch aangelegd schat. De peervorm is de normale vorm voor een vrouw. Als je een vrouw bent, heb je gewoon vet op je kont, en hoeveel erop zit is afhankelijk van hoeveel vet er in totaal op je lichaam zit, niet van de vraag of je bilspieren veel bewegen.
Ikzelf ben dit jaar met kunstrijden overal afgevallen, behalve op m'n kont en dijen, daar is geen millimeter vet weg (dat merk je gewoon als je erin knijpt zeg maar, ook de omvang is alleen meer geworden).
Als het goed is moet het gewoon blijven zitten, tenzij je zoveel afvalt dat het niet meer gezond is.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb wel een normale/ronde bil
maar ben bang als ik afval dat mn bil ook weg gaat
Iemand oefeningen of zo
Nou op bodybuilden en dat soort saaie zooi na wel ja.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:58 schreef OldJeller het volgende:
Kunstrijden, dacht je dat dat de meest effectieve oefening voor je kont was?
Doe eens gewoon squats.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:17 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nou op bodybuilden en dat soort saaie zooi na wel ja.Overigens denk ik dat je best een keertje mag proberen te kunstschaatsen hoor als je niet gelooft dat het allemaal uit je billen komt. Met name dan dat springen, van 1 been, met een paar kilo aan ijzers en leer om je voeten, en dan 30-40 centimeter hoog proberen te komen. 100 keer achter elkaar.
En daarna nog even pirouetten doen, waarvoor je jezelf zo stijf mogelijk moet houden terwijl je ronddraait, waar je billen dus ook een gigantische rol spelen maar dan op een langzame en volhoudende manier, en niet een snelle krachtexplosie zoals bij springen.![]()
ah.... zou 't oorzaak en gevolg omgedraaid zijn?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd idee van oorzaak/gevolg. Schaatsvrouwen hebben geen ronde konten omdat ze schaatsen, ze schaatsen omdat ze ronde konten hebben.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |