Lichaamsvet verkeerd gedistribueerd, en het is ook maar net hoe je gebouwd bent natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Word doodziek van al die platte vrouwen in dit kikkerland. Betekent die platte achterkant van ze dat ze geen bilspieren hebben of is lichaamsvet gewoon verkeerd gedistribueerd?
Voor jullie is niet rond zijn een veel groter probleem dan voor ons. Niet rond en je kansen zijn erg klein geworden op de markt. Dan moet je heel veel in huis hebben wil je het kunnen composeren.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je dan van al die mannen met een platte reet? Vaak ook nog gehuld in een broek die de platheid alleen maar accentueert?
Min of meer hetzelfde verhaal... Alleen is het zo dat lichaamsvet bij mannen vaak minder snel aan de achterkant komt te hangen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
En wat dacht je dan van al die mannen met een platte reet? Vaak ook nog gehuld in een broek die de platheid alleen maar accentueert?
Nou, een man met een flat ass zijn kansen zijn bij mij dusdanig klein dat er weinig te compenseren valt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef TubewayDigital het volgende:
Voor jullie is niet rond zijn een veel groter probleem dan voor ons. Niet rond en je kansen zijn erg klein geworden op de markt. Dan moet je heel veel in huis hebben wil je het kunnen composeren.
Oh ja, verschrikkelijk. En dat terwijl ik zo graag mag kijken naar een prachtig mannenkontjequote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Maar zo'n plat geval ontneemt me elke lustquote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, verschrikkelijk. En dat terwijl ik zo graag mag kijken naar een prachtig mannenkontje
Een bouwvakkersdecolleté erboven en ik krijg er gratis nachtmerries bij.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ook. Maar zo'n plat geval ontneemt me elke lust.
En bedankt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Een bouwvakkersdecolleté erboven en ik krijg er gratis nachtmerries bij.
Een dikke reet hoeft nog niet meteen mooi rond te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik weet trouwens niet waar je woont TS, maar als ik op straat kijk zie ik toch voornamelijk (te) dikke reten rondhobbelen..
Ik zie in de OP nergens iets over mooie kontenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef BOKA het volgende:
[..]
Een dikke reet hoeft nog niet meteen mooi rond te zijn.
Das waar, maar ik denk liever aan mooie billen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik zie in de OP nergens iets over mooie konten
ik ook. en nu?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb ronde billen, en nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |