Den ik ook. Ze zeiden ook dat ik dan maar niet had moeten tekenenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat je die 200 euro wel kan vergeten.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Loyaliteit? Jij ging toch over 4 maanden weg om te studeren?
Zo gaat het bijna altijd, goedheid wordt in het ergste geval tegen je gebruikt. Vooral in het bedrijfsleven moet je een basterd zijn en vooral in geldzaken niemand vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Na bijna 2 jaar trouwe dienst. Slechts 4 dagen ziek geweest (minste van alle 200 medewerkers), keihard gewerkt daar en zonder te zeuren akkoord gegaan met die functiewijziging.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef hiolpi het volgende:
waar je op moet letten? LEZEN (& begrijpen)!!!!! wat je tekent...
Wat maakt het uit of je er goed in bent of niet, over 4 maanden ben je uit dienst...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Probleem is wel dat ze met targets werken en ik ben niet op de gebruikelijke manier binnen gekomen dus ik weet niet of ik goed ben in het werk dat ik moet gaan doen.
Nah, maakt wel uit hoor, die targets gelden per dag. Je moet wel gemiddeld een bepaalde score staan, zit je daaronder, dan wordt het al snel lastig om je positie te bewaren. Maar goed, ik kan lang compenseren door hard te werken en de hele werksfeer positief te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je er goed in bent of niet, over 4 maanden ben je uit dienst...
En denk inderdaad dat je naar die 200 euro bruto per maand kunt fluiten.
Nee, dat is het me echt niet waard. Ik heb er heel veel lol gehad, veel geleerd en ik wil er echt als vrienden weggaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef LENUS het volgende:
Je kunt ook eisen dat je die 200 euro terug krijgt. Je kan je altijd nog ziek melden natuurlijk. Het is maar net hoe hard je het spel wilt gaan spelen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Had je maar niet zo blond moeten zijn om de functie mondeling te accepteren zo zonder voorwaarden. Het papiertje is een formaliteit.
Laat het een wijze les zijn over hoe de grote mensen wereld werkt.
Ja, maar hoe erg is het nu dan nog om je positie kwijt te raken. Het is maar een bijbaan, waar je ook nog eens over 4 maanden opstapt... Snap het probleem echt niet. Op mijn werk moet ik ook targets halen. Hetgeen ze doen als je het niet haalt is je contract niet verlengen, maar jij wilt helemaal niet verlengd worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nah, maakt wel uit hoor, die targets gelden per dag. Je moet wel gemiddeld een bepaalde score staan, zit je daaronder, dan wordt het al snel lastig om je positie te bewaren. Maar goed, ik kan lang compenseren door hard te werken en de hele werksfeer positief te beïnvloeden.
Heb ik de laatste keer niet gehad, wel toen ik van planner naar coördinator ging.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Dwaashaas het volgende:
Is er een nieuwe proeftijd afgesproken? Vaak wordt er bij functie wisseling een nieuwe proeftijd afgesproken wat het bedrijf (en jou) het recht geeft om de arbeidsovereenkomst stop te zetten in die proefperiode.
Stel dat ze dus vinden dat je je werk niet goed doet is dat voor hen een reden om in die proeftijd te zeggen: "sorry maar je voldoet niet aan de eisen, dus"
Ik ga 1 juni bij m'n ouders wonen, heb niets te verliezen omdat ik geen kosten heb, en ik vind toch zo weer wat anders. Ik wil een tijdelijk baantje zonder enige verantwoordelijkheid maar wat wel lekker verdient. Dus als je suggesties hebt?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef Faithz het volgende:
Waarom zo ineens?
post eens een fotoquote:Op maandag 14 mei 2007 18:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ga 1 juni bij m'n ouders wonen, heb niets te verliezen omdat ik geen kosten heb, en ik vind toch zo weer wat anders. Ik wil een tijdelijk baantje zonder enige verantwoordelijkheid maar wat wel lekker verdient. Dus als je suggesties hebt?
Dat baantje wat jij voor ogen hebt is volgens mij wel fysiek zwaar, en dan vooral voor de knieen.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
post eens een foto![]()
mits goed bevonden, is er wel een baantje mogelijk lijkt me
kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 14 mei 2007 21:04 schreef arexes het volgende:
[..]
Dat baantje wat jij voor ogen hebt is volgens mij wel fysiek zwaar, en dan vooral voor de knieen.
Wat is een UI?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |