Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik zou maar uitkijken voor die andere sp'er die vastzit voor verboden wapenbezit. Die zou eerder iemand dood maken
SP
Ben ik zo'n moraalridder dat ik vind dat politici niet doodgewenst mogen worden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef PJORourke het volgende:
Nou nou nou, valt me van je tegen, Floripas.
Mischien wel, mischien niet, maar HVV is een onafhankelijke site die niks met de PVV zelf te maken heeft. Dat er PVV-stemmers publiceren doet er niks aan af.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef Floripas het volgende:
Ben ik zo'n moraalridder dat ik vind dat politici niet doodgewenst mogen worden?
Hetgeen ik ook afkeur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien niet, maar HVV is een onafhankelijke site die niks met de PVV zelf te maken heeft. Dat er PVV-stemmers publiceren doet er niks aan af.
"Hij mag van mij in een graf vallen". Ik lees hier regelmatig ergere dingen over bv. Wilders, zoals door user Gronk bijvoorbeeld.
Onder een lijstje links, waaronder Elsevier. Dat Fritsma daar onder een pseudoniem publiceert is mij niet duidelijk. Nee, je zou mischien nog een punt hebben als je HVV hypocriet noemt, al kan ik me niet precies hun standpunt over bedreigingen herinneren. De PVV er bij betrekken is niet zuiver.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef Floripas het volgende:
Hetgeen ik ook afkeur.
Het is toch de plaats waar die Fristma onder een pseudoniem columns schrijft? Hij heeft het wel in zijn profiel, klik op de link.
Ach, in vergelijking met al die figuren die hier constant de Antifa aan de SP of zelfs de PVDA liëren valt het reuze mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef PJORourke het volgende:
De PVV er bij betrekken is niet zuiver.
En dan krijg je een lijst door de PVV gestelde kamervragen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Floripas het volgende:
Overigens staat de PVV gewoon vermeld bij de "auteurs": http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119
Dat zijn de kamervragen van de PVV, die passen ook wel op de site.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Floripas het volgende:
PJO, je hebt gelijk, ik heb niet goed gekeken, maar ik heb wel iets anders gezien:
Overigens staat de PVV gewoon vermeld bij de "auteurs": http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119
Veel van die IS'ers zijn in de SP actief.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef Posdnous het volgende:
Ach, in vergelijking met al die figuren die hier constant de Antifa aan de SP of zelfs de PVDA liëren valt het reuze mee.
In feite zijn de bindingen natuurlijk wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
De HItlerjugend en de Ustasja had zogenaamd ook niets met Nazi-Duitsland te maken, nu weten we wel beter.
Hm, dan vind ik wel dat ze dat zo discutabel weergeven. Want met "auteurs" krijg je sterk het idee dat die mensen actief voor dat weblog schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan krijg je een lijst door de PVV gestelde kamervragen.
De meesten zijn godzijdank alweer weg, hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Veel van die IS'ers zijn in de SP actief.
Wie moet je anders crediten voor die kamervragen? Het zou ook wel aan de forumsoftware kunnen liggen dat er op auteur gesorteerd wordt; is vaak zo bij blogs.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:21 schreef Floripas het volgende:
Hm, dan vind ik wel dat ze dat zo discutabel weergeven. Want met "auteurs" krijg je sterk het idee dat die mensen actief voor dat weblog schrijven.
Miryam Aourag of hoe heet dat mens ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:22 schreef Floripas het volgende:
De meesten zijn godzijdank alweer weg, hoor.
Lees jij de VK? Ze staan op de site van de PVV zelf, en op Parlando.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie moet je anders crediten voor die kamervragen? Het zou ook wel aan de forumsoftware kunnen liggen dat er op auteur gesorteerd wordt; is vaak zo bij blogs.
De kwestie ligt dus eerder bij de beslissing van HVV om structureel PVV-kamervragen weer te geven. Wat ik dan weer leuk vind, want zo lees ik ze tenminste. In de VK staan ze niet vaak, of niet compleet.
Weet ik niet. Ik zit niet heel diep in de SP, hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Miryam Aourag of hoe heet dat mens ook?
Hier wilde ik ook nog wel een topic over openen. Dank.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Veel van die IS'ers zijn in de SP actief.
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:26 schreef Floripas het volgende:
Lees jij de VK? Ze staan op de site van de PVV zelf, en op Parlando.
Niet-politici wel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef Floripas het volgende:
Ben ik zo'n moraalridder dat ik vind dat politici niet doodgewenst mogen worden?
Ze zitten natuurlijk wel heel erg in dezelfde hoek met dezelfde mensen. Al lijkt HVV een stuk extremer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien niet, maar HVV is een onafhankelijke site die niks met de PVV zelf te maken heeft. Dat er PVV-stemmers publiceren doet er niks aan af.
Guilt by association. Sterk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef du_ke het volgende:
Ze zitten natuurlijk wel heel erg in dezelfde hoek met dezelfde mensen. Al lijkt HVV een stuk extremer.
Je hebt gelijk naar erwat meer van gelezen te hebben is er maar 1 conclusie mogelijk. Ze zijn nog achterlijker dan gekke geert en z'n vrindjes.quote:
Wat een onzin. Het is een burgerplatform, meer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Sidekick het volgende:
Uiteraard is hetvrijevolk een idioot plekje vol vuilspuiterij waar alleen echte radicalen zich thuisvoelen. Dat een PVV-kamerlid openlijk die site 'steunt' kenmerkt hem.
Een burgerplatform, ja dat is wel een mooie term ervoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een burgerplatform, meer niet.
Een burgerplatform voor radicalen vol vuilspuiterij, dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is een burgerplatform, meer niet.
Wat een onzin. Er staat werkelijk van alles, ook linkse meningen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:57 schreef Sidekick het volgende:
Een burgerplatform voor radicalen vol vuilspuiterij, dan.
Ja de excuus linkse mening. Het is echter gewoon bedoeld voor opruiende vuilspuiterij. Kijk alleen al naar de links http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=101 dan kan je goed zien in welke hoek ze zich bewegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er staat werkelijk van alles, ook linkse meningen.
Het enige doel is volksjournalistiek, punt. Je kunt artikelen insturen ter plaatsing; dat is het enige doel van de site.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:02 schreef du_ke het volgende:
Ja de excuus linkse mening. Het is echter gewoon bedoeld voor opruiende vuilspuiterij. Kijk alleen al naar de links http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=101 dan kan je goed zien in welke hoek ze zich bewegen.
Volgens mij is het doel zoveel mogelijk vuil spuien over vooral moslims en als het even kan links. Je kan toch niet ontkennen dat hun focus erg eenzijdig is?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het enige doel is volksjournalistiek, punt. Je kunt artikelen insturen ter plaatsing; dat is het enige doel van de site.
Kennelijk is dit wat er leeft onder de burgerjournalisten die insturen. Daar is HVV van afhankelijk. Nogmaals, er is dus geen coherent doel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:09 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij is het doel zoveel mogelijk vuil spuien over vooral moslims en als het even kan links. Je kan toch niet ontkennen dat hun focus erg eenzijdig is?
Is het niet erg eenzijdig qua uitganspunt voor volksjournalistiek?
Ze richten zich op een hele beperkte doelgroep van verzuurde boze mensen. Die kan je burgerjournalisten noemen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je kan wel roepen dat ze alles willen hebben maar hun focus is toch echt gericht op dat beperkte radicale groepje boze mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kennelijk is dit wat er leeft onder de burgerjournalisten die insturen. Daar is HVV van afhankelijk. Nogmaals, er is dus geen coherent doel.
[/quote]quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
Ze richten zich op een hele beperkte doelgroep van verzuurde boze mensen. Die kan je burgerjournalisten noemen maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je kan wel roepen dat ze alles willen hebben maar hun focus is toch echt gericht op dat beperkte radicale groepje boze mensen.
Nee, ik vind de bijdragen daar nou niet zo bijzonder, al staat er soms wel eens iets dat de PCM-pers liever zou verzwijgen.quote:maar goed je grote held luusje mag er schrijven dat zal het voor jou wel heilig maken.
Zo verzuurd en boos als op deze site tref je ze niet vaak volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze richten zich helemaal nergens op; ze zijn afhankelijk van inzendingen. Probeer het eens, zou ik bijna zeggen. En trouwens, als je het mij vraagt is half NL verzuurd en boos, met links voorop.
[..]
Kijk eens naar de artikelen van de redactie http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119&AuthorID=2 als ze zo onafhankelijk zijn dan hebben ze wel een erg beperkte focus.quote:Nee, ik vind de bijdragen daar nou niet zo bijzonder, al staat er soms wel eens iets dat de PCM-pers liever zou verzwijgen.
Wel eens bij de SP geweest? Een verzameling verzuurde uitkeringstrekkers bij elkaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef du_ke het volgende:
Zo verzuurd en boos als op deze site tref je ze niet vaak volgens mij. Ook al een goede reden om er niets in te sturen.
Tja, wie weet hebben de linksen geen behoefte aan burgerjournalistiek? En tja, als niemand verder kamervragen instuurt, zullen ze ook niet geplaatst worden.quote:Kijk eens naar de artikelen van de redactie http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119&AuthorID=2 als ze zo onafhankelijk zijn dan hebben ze wel een erg beperkte focus.
En ook de lijst met auteurs http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=119 als ze overal voor open staan waarom is het dan zo vreselijk eenzijdig? Net als het standaard vermelden van de kamervragen van de PVV en dan ook alleen van die partij
En Fortuyn is ook al vijf jaar overleden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:30 schreef rood_verzet het volgende:
Tjonge wat een bekrompen klein burgerlijke gast zeg: ik voorspel een tweede Fortuyn revolutie. Morgen gaat het partijkantoor van de LPF voorgoed dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |