Kerel, die blonde chick die je voor 50 Euri hebt gepaald is niet mijn moeder, dat is onze golden retriever. Maar aangezien jij nog nooit een wijf naakt hebt gezien zag je het verschil nietquote:
quote:
Ik ben veearts en ben de man die je moeder elke keer een 20-ritten-beurt geef.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, TA, wat doe je voor de kost? Iets zegt mij dat het geen directeur van een respectabele onderneming is, meer iets in de buurt van koffieinschenker bij de lokale beunhaas.
Hee Maisnon hoe kom je aan mijn jeugdfoto? En ik sta er zo slecht op. Ja mijn kapper had een slechte dag die ene keer. Je moet een wat recentere foto van mij posten. Maar ben wel bij dat je mijn foto's hebt bewaard nadat we uit elkaar zijn gegaanquote:
B000M ! daar gaat weer een egoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef BrauN het volgende:
TranceAction, laffe fag dat je d'r bent. Heb je ooit al 'ns geneukt? Simpele boomstronk.
Als je moeder eens wist hoe 'n grote waffel jij hebt op internet moest je de hele dag in de hoek staan en de penis van je met aids besmette vader in je ster ontvangen, kneus!
Wacht effe, even duidelijkheid creëren. Ik heb toch te maken met het scharminkel dat zich afvraagt waarom Rome niet aan zee ligt toch? Jij bent toch die nerd die dit topic heeft gepost?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:49 schreef BrauN het volgende:
TranceAction, laffe fag dat je d'r bent. Heb je ooit al 'ns geneukt? Simpele boomstronk.
Als je moeder eens wist hoe 'n grote waffel jij hebt op internet moest je de hele dag in de hoek staan en de penis van je met aids besmette vader in je ster ontvangen, kneus!
Pics?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef BrauN het volgende:
Heerlijk, gimme more. Kneus.
En nee, ik ben geen fucking kankernerd die nog te dom is om aan z'n pik te trekken. Daar heb ik een heerlijke vriendin voor en nee, niet mijn moeder, om je maar eens voor te zijn. Verder kan ik je nu gaan vragen wat je eigenlijk dwarszit dat je de behoefte voelt om zo gefrustreerd te reageren, maar een degelijk antwoord zit er niet in denk ik, he?
Verrekte zwakzinnige.
Nee gek, stel je voor dat TA daar z'n lusten op gaat botvieren in de vorm van een masturbatiemarathon. Wordt niemand beter van.quote:
Wat is er mislukte abortus, heb je honger? Jij bent zo arm dat je nog rood staat bij de voedselbank jij smerig stuk vreten. Jij kunt niet aan mij tippen en dat weet je ook wel. Jij mocht willen dat je een stuk stront van mij was. Je hebt het tegen iemand van de upper-class jij wandelend gezwel. Ik ben zo iemand die voordringt op de wachtlijst in een ziekenhuis. Als jij al jaren op een hart zit te wachten kaap ik hem voor je neus weg want jij, hoe je het ook bekijkt. bent van het gewone volk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:49 schreef BrauN het volgende:
Heerlijk, gimme more. Kneus.
En nee, ik ben geen fucking kankernerd die nog te dom is om aan z'n pik te trekken. Daar heb ik een heerlijke vriendin voor en nee, niet mijn moeder, om je maar eens voor te zijn. Verder kan ik je nu gaan vragen wat je eigenlijk dwarszit dat je de behoefte voelt om zo gefrustreerd te reageren, maar een degelijk antwoord zit er niet in denk ik, he?
Verrekte zwakzinnige.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat is er mislukte abortus, heb je honger? Jij bent zo arm dat je nog rood staat bij de voedselbank jij smerig stuk vreten. Jij kunt niet aan mij tippen en dat weet je ook wel. Jij mocht willen dat je een stuk stront van mij was. Je hebt het tegen iemand van de upper-class jij wandelend gezwel. Ik ben zo iemand die voordringt op de wachtlijst in een ziekenhuis. Als jij al jaren op een hart zit te wachten kaap ik hem voor je neus weg want jij, hoe je het ook bekijkt. bent van het gewone volk.
Ik draag een Omega Constellation Chronograph van massief goud, heb Crockett & Jones aan mijn voeten, kijk films op een LCD van 127 cm en heb Armani aan mijn lijf. Wat stel jij daar tegenover met je cheap-ass Zeeman Collezone pak. Jij denkt hier mijn topic binnen te komen en mij voor gek te kunnen zettenJij overdwars-geboren-darmkever. Met je kinderlijk simplistische scheldwoorden? Simpele boomstronk ofzo?
Nogmaal, jij bent geen partij voor mij. I'm The Man You know I'm saying. Jij mag mijn schoenen niet eens poetsen met je grote bek op internet. Kun jij een foto posten van iets dat je bezit dat meer dan 4000 euro waard is? Nee? Dan moet je je bek houwe en snel naar de voedselbank rennen voor een halfje wit dat een week over datum is jij armzalig stuk stront.
Dat snap ik, alleen helaas voor jou val ik slechts op die muy bienne chickanos del bien punanis you know I'm sayingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:37 schreef Acryl het volgende:
[..]
Ik voel me seksueel tot u aangetrokken.
En helaas voor jou vallen die muy bienne chickanos niet op jou. Laat eerst je ballen maar eens indalen, schandknaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dat snap ik, alleen helaas voor jou val ik slechts op die muy bienne chickanos del bien punanis you know I'm saying![]()
Ha? Die chickas vallen niet op mijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
En helaas voor jou vallen die muy bienne chickanos niet op jou. Laat eerst je ballen maar eens indalen, schandknaap.
Ik zie uit naar een reply waarin je me weer heerlijk verbaal de oortjes wast. Bring it on, schat!
Grapjes? Wie zegt dat ik grapjes maak?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Trance, verzin je je grapjes nu zelf of haal je ze meestal uit de stripjes van nu.nl
Omg die reactie op BrauNquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een leuk topic!
Wehehe wat een stakkerquote:
Je had 'm moeten zien tegen Kastanovaquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:00 schreef Agiath het volgende:
Tomtom: "Links afslaan"
TA: GODVERDOMME KANKER KRAKERS TUIG GA IS AAN HET WERK TIEVISPAUPER
Linkje?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:45 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Je had 'm moeten zien tegen Kastanova![]()
![]()
Vanaf die post en verderverderverderquote:
Kasta is een held.quote:
Ja, die half tamme internetheld blijft weg, dan is er niks aan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |