Mensen die zelf niks kunnen zeggen en dan TA gaan quotenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef JohanDaButcher het volgende:
Jij bent net zo sneu als TA.. Heb je nu een leven?
Klopt maar het is dan ook wel heel erg moeilijk om iets positief te noteren als je het over Tonks zn meder hebtquote:
Het rottingsproces in jouw brein is bovengemiddeld van snelheidquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Klopt maar het is dan ook wel heel erg moeilijk om iets positief te noteren als je het over Tonks zn meder hebt![]()
Misschien dan dit: de luizen in de snor van de moeder van Tonks worden bovengemiddeld groot
Sorry kerel, maar dat is toch echt je bovenlip dat je ruiktquote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Het rottingsproces in jouw brein is bovengemiddeld van snelheid![]()
Je kan veel zeggen, maar hij is wel origineel.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:27 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Sorry kerel, maar dat is toch echt je bovenlip dat je ruikt![]()
Basisschooljeugdsentiment (als in: zo 1996)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:50 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar hij is wel origineel.
Wat, je moeder en hitler in 1 zin?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef borisbanaan het volgende:
Oh echt? Ik dacht JE MOEDER!!!1111!!!EINS!!!HITLER!!!!11111
Altijd al gedacht dat jij een NIEMAND was. Ben wel blij dat je het zelf toegeeftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:54 schreef JohanDaButcher het volgende:
Jij bent zo'n aap, er reageert al niemand meer.
Je hebt inderdaad zelfkennis, en niet te vergeten een dikke vette rotkopquote:
Ik vind jou eigenlijk best wel lekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef Maisnon het volgende:
TranceAction wat ben je toch hopeloos kansloos
;")quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat, je moeder en hitler in 1 zin?
Probeer je op jouw manier te zeggen dat je moeder een dikke ruft heeft gelaten?
HAHAHAH Tonks ouwe Turk je kunt nog lachen met zo'n dikke besnorde pad als moeder? Hahahaahquote:
*LACHT*quote:Op maandag 5 februari 2007 20:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
HAHAHAH Tonks ouwe Turk je kunt nog lachen met zo'n dikke besnorde pad als moeder? Hahahaah
Met je dikke pukkel op je bek. Met die vieze besneden pik van je
Fixed.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:38 schreef TranceAction het volgende:
He Tonks kan ik dat oranje volkswagenbusje waarmee je elk jaar op vakantie gaat naar turkije van je kopen
Thanx, als je dit nu ook met je kapsel doet maak je een hele hoop mensen blijquote:
Mag ik om een wedergunst vragen dan? GA ES DOOD!quote:Op zondag 1 april 2007 18:16 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Thanx, als je dit nu ook met je kapsel doet maak je een hele hoop mensen blij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |