tranceaction iig nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef tonks het volgende:
Omg raad eens wie een moppenboek op zijn wc heeft
Ehhh....geef me ff ja !quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef tonks het volgende:
Je moeder, om haar vies beschimmelde reet mee af te vegen ??quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef tonks het volgende:
Hahahahahaahh maar ik heb wel een kam in de badkamer en jij niet jij lelijke biljartbal.quote:
Ja je weet wel; die kut die jou geworpen heeftquote:
Ach das waar ook. Je vader spoot zijn kwakje op een stuk stront en daaruit ben jij ontstaan ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef borisbanaan het volgende:
Ik ben niet geworpen, ik ben zo ontstaan.
WTF gek, alsof ik uit zo'n hendig zure poes ga kruipen, gek.
![]()
Je vader, die is pas sneuer dan ik me kon voorstellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ik kende je nog niet, maar jij bent nog sneuer dan ik mij kon voorstellen aan het begin van dit topic.
Je maakt jezelf behoorlijk belachelijk op deze manier. Of had je dat al door?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ach das waar ook. Je vader spoot zijn kwakje op een stuk stront en daaruit ben jij ontstaan ja.
Daarom noemen ze jou ook Rogier Sluitspier
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Je maakt jezelf behoorlijk belachelijk op deze manier. Of had je dat al door?
Je pik die is pas zielig. Het enige waar die mee te maken krijgt zijn die vieze eeltvuisten van jou en die verrotte bek van je moederquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wie is er zieliger. TA of de TS die er nog een topic voor maakt ook
Mijn vieze eeltvuisten? Je bedoelt die van me vader zekerquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Je pik die is pas zielig. Het enige waar die mee te maken krijgt zijn die vieze eeltvuisten van jou en die verrotte bek van je moeder
Jij bent een vrolijke wasknijperjosti die 1.30 per uur verdient met het voor jou moeilijke proces dat wasknijper productie heet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA
He lelijke wrat, vraag me eens of me dat iets kan schelen![]()
Oh natuurlijk nou snap ik het, jij bent als Kwastodebielivic. Jij hebt alleen een leven op internet en als jij ook je internetleven verneukt heb je helemaal niks meer![]()
Eigenlijk is TranceAction een verspilling van eten, huid en zuurstof.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef JohanDaButcher het volgende:
Nee, dat vervuilt de lucht, als die wasdekseldebiel naar de lucht gaat kijken.
bahaha, de 'je moeder' is zoooooo 2004quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Je moeder, om haar vies beschimmelde reet mee af te vegen ??
Net als jouw kapselquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:54 schreef Reneuh het volgende:
[..]
bahaha, de 'je moeder' is zoooooo 2004
ik moest lachenquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef FiXeR999 het volgende:
TA: Lus je er iets bij?
Iemand: Waarbij
TA: AARDBEI HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!11!!!;d:D;d:!!!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:27 schreef TranceAction het volgende:
He Tonks, ik vraag me wel af hoe jij je moeder en vader uit elkaar haalt. Want:
Ze hebben beiden een snor
Stinken een uur in de wind
Zijn behaard als een mislukte walrus
Kunnen niet praten
garpig?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:31 schreef borisbanaan het volgende:
HAHAHAHAHAHA DIE IS GARPIG MAN!!111111!!!!JEMOEDER!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |