Hee snorremans wie gehts ?quote:
Mijn moeder doet veel; toy's, dieren, lijken maar ze heeft haar grenzen en een Turk gaat echt te verquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:54 schreef tonks het volgende:
Ik heb de moeder van TranceAction gekregen en 10 euro voor haar snor
Gedold door SCH.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
Is Paul Cliteur een vriend van Volkert joh?
Paul Clitorus is slechts een lijstduwer, heeft verder niks met de PVDD. De echte leden zijn vriendjes van Volkert from the G.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
Dat zou jij toch moeten weten als Journalistquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
Ja he HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAquote:
Hehe kutkind.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:04 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja he HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA
Ja de tering naar de nering HAHAAHAHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
hahaha wat een lief rechts topic weer, Dus vriend, krijg eens heerlijk de tering!
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA jij bent niet goed snik johquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:07 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja de tering naar de nering HAHAAHAHAHAHHAHAHA
Het enige wat er verzuurd is is de poes van je moeder. Zeg maar dat ik mijn 5 euro terug wil. Oplichtsterquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
TS is zeker een beetje verzuurd omdat de PVV niet meedoet ?
wat een pauper ben jijquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het enige wat er verzuurd is is de poes van je moeder. Zeg maar dat ik mijn 5 euro terug wil. Oplichtster
Ik ben een pauper en ben er trots op jij werkschuwe aap. Rot eens uit je kraakpand en ga eens aan het werk!quote:
Op mijn bord moeten ze.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef oor het volgende:
kut dieren, DOOD MOETEN ZEEEE
He laat je verblijfsvergunning eens zien? Volgens mij is die verlopen. Kijk maar uit voordat ik Meld Misdaad Anoniem ga bellen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef tonks het volgende:
Dit vraagt om een topic in onz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |