De luistas van d'r zoon?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:19 schreef Luvjah het volgende:
mjah aangezien het zoon bekend merk is vind ik het nog wel mee vallen, ik dacht dat loopt echt van een paar duizend tot 10.000 euro ofzo.
Van mij mag de prijs nog gerust omhoog, het hoort een exclusief merk te zijn naar mijn mening, je ziet steeds meer normale mensen met zoon tas rondlopen en maar pronken dat ze een luis vuiton tas hebben (gekocht van hun zuur verdiende centjes), en van die mensen heeft 75% een neppert (uit turkeye ofzo)![]()
Laat het aub alleen wat worden voor de mensen die echt geld zat hebben, en dus niet voor de paupers die vervolgens op een forum naar de prijs van een tasje aan het zoeken zijn, ofdat ze zich zoon status symbool wel kunnen veroorloven![]()
Als in "het as van de kwaad"?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef Guilin het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat ik steeds vaker "het as" zie.
Joh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:07 schreef Guilin het volgende:
[..]
In elke vorm eigenlijk.
En het is 'het kwaad'.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:23 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Ah. What's next? Een politieagend die gepakt wordt voor gewapende overval gaat 2x zolang de cel in?
Is dat niet met dt?quote:
Een donkere oosterbuur?quote:De Duister bleef bij het ongeval ongedeerd, maar de bolide van Williams heeft grote schade.
gelukkig zie ik die toch niet, in text mode.quote:
American Expressch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:21 schreef luciferist het volgende:
ja cheques zijn niet meer te verkrijgen, en credith card ben ik niet echt gek van.
hoe kan ik in Kameroen betalen?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef PuLoX het volgende:
lol,
Maar Wilders was eerst ook bij moslims in de miskee te vinden ofzo, was eerst op jensen?
dus ik snap zijn ideeën niet helenmaal.
Handig voor de volgende hondquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:14 schreef Ordos20 het volgende:
Het varieert per hond.
Ik heb twee honden (1 gekregen toen deze net een mand was, de andere was 3 weken oud toen mijn vrouw haar uit de goot in India redde)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Overginds is niet alleen de Telefonie een mooi voorbeeld van hoe goed privatisering functioneert, maar ook pakketpost en expresstukken.
Van Dale zegt 'expresbrief', dus ik denk dat het ook 'expresstuk' is dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:09 schreef Lyr het volgende:
[..]
Tevens dient het expressstukken te zijn, meen ik.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 @ 21:49 schreef existenz het volgende:
Wat een stennismakerij weer als titel. Ben blij dat FOK draait op vrijwilligerswerk, anders was dit echt hopeloos... Zelfs de telegraaf is er niets bij.
En dan maagdelijkheid wel goed spellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:01 schreef Black-Death het volgende:
Vind dat ook wat overdreven ja.. Wit staat voor maagdelijkheid, net alsof die bruid nog maagt is
Had 'ie een heel gevolg bij zich?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef nikky het volgende:
BENJOLA mag een paar dagen wegblijven met dat racistische gepeupel. Daarna mag er gemaild worden met forum@fok.nl voor een unban.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan maagdelijkheid wel goed spellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |