Ja, he, als ik dát wist. Dan was ik klaar en zat ik nu al bij Shownieuws te vertellen over mijn diepgewortelde vriendschap met so-and-so, ontstaan op een mooie dag in Londen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:01 schreef tlepel het volgende:
Wat voor een soort films speelde hij dan
Ja!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef 7eVeNL het volgende:
bedoel je trouwens tommy cooper? de overleden goochelaar?
Daar heb ik toch geen tijd voor, als Vrouw Die Met De Groten Der Aarde Verkeert!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef murp het volgende:
zoek maar
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_male_film_actors_(A-K)
is hij engels? of amerikaans?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor, als Vrouw Die Met De Groten Der Aarde Verkeert!![]()
O en ik zie hem voor me in een oude politieserie of zo...
*googlet.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef milagro het volgende:
Weet je zeker dat het een acteur is?
Het klinkt een beetje als Bruce Forsyth namelijk wie je beschrijft
Even gekeken en nee, die is het niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef milagro het volgende:
Weet je zeker dat het een acteur is?
Het klinkt een beetje als Bruce Forsyth namelijk wie je beschrijft
Nope!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:11 schreef Rasing het volgende:
Michael Caine?
http://www.biosagenda.nl/p2319_jack-nicholson.htmlquote:Op zondag 6 mei 2007 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope!
En Jack Nicholson is het ook niet. Deze man is volgens mij ouder.
Nee!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef milagro het volgende:
Anthony Hopkins dan?
Hij was vrij lang. 1m90 wel denk ik. Forse man ook, met een buik. Wit haar, wat zo'n beetje om zijn hoofd danste. Hij droeg een lange regenjas en dat paste ook helemaal bij hem. Niet het type dat meteen de aandacht trekt, geen ster in zijn doen en laten. Liep met een schuine grijns over straat, in gedachten verzonken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:19 schreef milagro het volgende:
Anthony Hopkins dan?
Hoe lang was hij ongeveer denk je, Dude?
inspecteur COLOMBOquote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef snellejelle het volgende:
Inspector Morse?
Ken wel een Morris.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef snellejelle het volgende:
Inspector Morse?
die is morse doodquote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef snellejelle het volgende:
Inspector Morse?
Hád 'ie wel wat van!quote:
Nee, dikker!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef Ash het volgende:
Ian Mckellen?
hm....... wacht even, even denken, ik heb iemand .....alleen hoe heet ie nouquote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hád 'ie wel wat van!
Maar dikker nog. En een nog veel sulliger hoofd.
Gatverdamme zeg..Als ik die vent tegenkom wil ik daarmee juist niet in de belangstelling komenquote:
Dikkerder!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef milagro het volgende:
Brian Blessed is niet echt lang en te chique, maar wel met grijns
Ouwer!quote:Timothy West ook niet echt lang, ietsje warriger qua haar, maar wel een scheve grijns
Nopequote:Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef henkde_j het volgende:
Was het misschien michael gambon?
[afbeelding]
Véél meer Engelse ontbijtjes achter de riem!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:01 schreef Thisbe het volgende:
Die professor uit Back to the Future? Christopher Lloyd?
Je hebt het niet gedroomdquote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nope
@ shmoopy: ja, maar véél minder sophisticated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |