Waarom zou je dit topic in FB zetten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wist niet of ik dit in FB moest zetten of hier in KLB. Maar heb voor het laatste gekozen.
Voor de tips.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je dit topic in FB zetten?
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef AffenStrudel het volgende:
-edit: tief op.-
Dat boeit niet, bij werknemers is het veel erger natuurlijk. Baas inlichten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:17 schreef EsDe het volgende:
ik denk dat als je naar je baas stapt je baas je keihard uitlacht. Alsof die nooit iets declareert (wat hij niet zou mogen declareren dus). wake up![]()
Ik herhaal nog maar eens.... Alleen daarom al gewoon bij de baas melden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
gewoon doen wat juist is. Bij de baas aanbrengen.
durf te wedden dat het niet de eerste keer is van Alfred. En als de baas er een keer achter komt, en vervolgens alfred aan de baas zegt dat jij het wist en de bonnetjes aftekende, ben jij de gebeten lul.
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
durf te wedden dat het niet de eerste keer is van Alfred. En als de baas er een keer achter komt, en vervolgens alfred aan de baas zegt dat jij het wist en de bonnetjes aftekenden, ben jij de gebeten lul.
/eens isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
durf te wedden dat het niet de eerste keer is van Alfred. En als de baas er een keer achter komt, en vervolgens alfred aan de baas zegt dat jij het wist en de bonnetjes aftekenden, ben jij de gebeten lul.
Die keihard geld oplevert voor de baas.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maarja ik ben maar een semi-kantoorlulletje.
Alfred is zo'n type: Matje in de nek, prada-zonnebril op en lease Mercedes onder de reet.
Ja daarom loopt het bedrijf ook zo kutquote:
Daar heb je je reden om t aan de baas te melden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Alfred is zo'n type: Matje in de nek, prada-zonnebril op en lease Mercedes onder de reet.
hé, mannen met een matje behoren per definitie in een strafkamp oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar heb je je reden om t aan de baas te melden?:')
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik morgen of overmorgen de gebeten hond ben dan gaan zijn adresgegevens en foto op het internet, dat zweer ik jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dus diefstal is ok?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
was je vader nsber?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Woutey het volgende:
Ga gewoon naar de baas en vertel hem dat je niet goed weet wat je er mee aan moet.
Vertel hem dat je niemand wilt naaien, maar dat er iemand is die te veel heeft gedeclareerd en waar het om gaat. Dat je hem er mee confronteerde en hij je uitlacht. En dat je dit wilt melden omdat je anders misschien zelf in de toekomst het haasje bent.
Wanneer de baas vraagt om een naam geef je deze, maar houd in eerste instantie deze voor jezelf.
Zo kom je er denk ik het minst ongelukkig vanaf.:)
Succes.
precies, netjes, niet persoonlijk gericht tegen alfred, maar wel je plicht gedaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Woutey het volgende:
Ga gewoon naar de baas en vertel hem dat je niet goed weet wat je er mee aan moet.
Vertel hem dat je niemand wilt naaien, maar dat er iemand is die te veel heeft gedeclareerd en waar het om gaat. Dat je hem er mee confronteerde en hij je uitlacht. En dat je dit wilt melden omdat je anders misschien zelf in de toekomst het haasje bent.
Wanneer de baas vraagt om een naam geef je deze, maar houd in eerste instantie deze voor jezelf.
Zo kom je er denk ik het minst ongelukkig vanaf.
Succes.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als elke werknemen dat elke keer doet als ie gaat tanken schiet het toch aardig op hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Gast alsof jouw baas dat wat boeit75 euro = niks jeweet
Ikweet, maar dan nog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:55 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Als elke werknemen dat elke keer doet als ie gaat tanken schiet het toch aardig op hoor.![]()
tvp
truequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef PeZu het volgende:
dus als iemand bij sales vertrekt dan kan iemand met een sullig kantoorbaantje het zomaar overnemen?_!
laat maar waaien die bon, als je zo een bedrijf runt verdien je het om bestolen te worden
dream on........ dream awayquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Update woensdag:
Baas hele dag niet op zijn plaats. Alfred kwam ik tegen in de bedrijfskantine. Met zijn fucking maatpak aan
Beetje stoer met zijn lippen het woord verrader over een afstand van 10 meter naar me communiceren zonder geluid. En dan zo'n semi-snijbeweging naar zijn keel.
Meent ook dat ie mafia is onze Alfred. Wacht maar tot hij zijn wagen op blokken terugvind binnenkort.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Update woensdag:
Baas hele dag niet op zijn plaats. Alfred kwam ik tegen in de bedrijfskantine. Met zijn fucking maatpak aan
Beetje stoer met zijn lippen het woord verrader over een afstand van 10 meter naar me communiceren zonder geluid. En dan zo'n semi-snijbeweging naar zijn keel.
Meent ook dat ie mafia is onze Alfred. Wacht maar tot hij zijn wagen op blokken terugvind binnenkort.
ts=quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Update woensdag:
Ik plaatsv wel een tubgirl andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
=ik zou ophouden als ik jou was=
bluf!quote:
Nee zijn 2e naam is Wie is hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Alfred's tweede naam soms Judocus?
quote:
of een hele slechte amerikaans c filmquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:57 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat dit serieus is. Lijkt me tikkie overdreven dat ie een snijbeweging naar je zou maken in de kantine, alsof je op de middelbare school zit.
ja echt iedereen neemt hem serieus jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Rezkup het volgende:
WAAROM NEEMT IEDEREEN DE TOPICS VAN SANDSTORM SERIEUS
TS IS ZELF 16 JAAR OUD, HIJ GAF ZELF TOE DAT HIJ AL Z'N TOPICS VERZON
heb je hiervoor een kloon aangemaaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Rezkup het volgende:
Ja ach dat was ook wel te verwachten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Rezkup het volgende:
en hier eindigt het mooie verzonnen verhaaltjequote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voor degene die het niet geloven: Zout dan gewoon op ofzo![]()
Maar goed. Mijn jaarcontract wordt tussentijds ontbonden kreeg ik vandaag van de chef te horen. Of het hiermee te maken heeft ik weet het niet, hij zei er i.i.g. niks over.
Over een maand ben ik weer werkeloos![]()
Dat kan helemaal niet men, ze betalen je tot het einde van het contract.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar goed. Mijn jaarcontract wordt tussentijds ontbonden kreeg ik vandaag van de chef te horen. Of het hiermee te maken heeft ik weet het niet, hij zei er i.i.g. niks over.
Dat zou dan reden genoeg zijn, om die andere gast een loer te draaien bij de baas.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef RainofDeath het volgende:
Als er pas morgen avond weer een update komt, plaats ik hier een terug vind post.
In Heerlen nog genoeg werk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Laat maar komen nu!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik morgen of overmorgen de gebeten hond ben dan gaan zijn adresgegevens en foto op het internet, dat zweer ik jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |