truequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:22 schreef PeZu het volgende:
dus als iemand bij sales vertrekt dan kan iemand met een sullig kantoorbaantje het zomaar overnemen?_!
laat maar waaien die bon, als je zo een bedrijf runt verdien je het om bestolen te worden
dream on........ dream awayquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Update woensdag:
Baas hele dag niet op zijn plaats. Alfred kwam ik tegen in de bedrijfskantine. Met zijn fucking maatpak aan
Beetje stoer met zijn lippen het woord verrader over een afstand van 10 meter naar me communiceren zonder geluid. En dan zo'n semi-snijbeweging naar zijn keel.
Meent ook dat ie mafia is onze Alfred. Wacht maar tot hij zijn wagen op blokken terugvind binnenkort.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Update woensdag:
Baas hele dag niet op zijn plaats. Alfred kwam ik tegen in de bedrijfskantine. Met zijn fucking maatpak aan
Beetje stoer met zijn lippen het woord verrader over een afstand van 10 meter naar me communiceren zonder geluid. En dan zo'n semi-snijbeweging naar zijn keel.
Meent ook dat ie mafia is onze Alfred. Wacht maar tot hij zijn wagen op blokken terugvind binnenkort.
ts=quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Update woensdag:
Ik plaatsv wel een tubgirl andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef postmortum het volgende:
=ik zou ophouden als ik jou was=
bluf!quote:
Nee zijn 2e naam is Wie is hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Alfred's tweede naam soms Judocus?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |