Ik word er vooral erg moe vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
Trouwens.
je krijgt krokante oogjes van vele avonden laat slapen en dan weer vroeg je bed uit gaan.
Nieuwe zielen zijn welkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik val gewoon met de deur in huis.
Dus. Hier ben ik dan.
Ach, het is hier een kliek dus je ziet je maar te reddenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vertel eens over de ontgroeningsprocedure.... Nu kan ik nog terug namelijk.
nederlands etenquote:Op woensdag 9 mei 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Ik liet net een ruft, hij rook naar japanse nootmix. Serieus....
Minder noodles, meer nederlands eten dan maar.
Eet in je moerstaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Ik liet net een ruft, hij rook naar japanse nootmix. Serieus....
Minder noodles, meer nederlands eten dan maar.
Monty Python sketches.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:53 schreef Misstique het volgende:
Kan ik hier niet bekijken.
Je bent zwanger?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Misstique het volgende:
Weet je het al trouwens, Pheno?
Nee joh.quote:
Damn. Ik kan niet eens meer ongezien online komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Stofje het volgende:
Chowi is ook online!
Hier is 'ie grijs.quote:
Eerlijk gezegd word ik daar niet warm of koud van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als die poppetjes samen gaan dansen..
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Chowi het volgende:
WTF moet ik met een dance-remix van Such Great Hights?
Inclusief ik. Dit is dan een van de grootste mysteries ter wereld.quote:
Vertel!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over Dago en Misstiek gedroomd..
Je hebt nu officieel geen leven meer naast FOK!.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over Dago en Misstiek gedroomd..
Oeh, dat vind ik dan weer interessant..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Misstique het volgende:
Toevallig trouwens. Ik heb vannacht een vage droom gehad over Bioslock..
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier.quote:
We waren ergens op vakantiequote:
Mwah, ik heb ook wel 's over jou gedroomd toen ik je pas 1 keer had gezien, remember?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Stofje het volgende:
c_c, misschien wordt het nu toch tijd om een andere hobby te zoeken. Iets buiten FOK! Iets buiten de computer, iets buiten...
Oh mijn god! Misschien is het een teken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier..
Dago is stiekem je papa!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We waren ergens op vakantie. Iig jullie twee en ik, maar ik geloof dat er ook anderen bij waren. Ik weet alleen nog dat we ergens op een soort berg stonden en naar de rivier keken en jij bijna viel en Dago je greep. En dat Dago me iets vertelde (ik weet niet meer wat) en daarna lachend zei 'maar dat is alleen maar vaderlijk advies van me'
.
.
Klik op m'n sig! Roger Waters foto's. Roger Waters =quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef ehqo het volgende:
Toevallig, ik heb gedroomd over een krullerig, blauwgekleurd, insecten ras en een driftige neger.
Dat zou ik ook kunnen zijn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier..
Jij hebt geen kort, zwart haar en je dicht niet op een rare manier.quote:
Nope. In mn droom wist ik dat het BS was. En alle anderen ook.quote:
Dan ben ik je stiefmama.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt geen kort, zwart haar en je dicht niet op een rare manier.
Ik heb ook wel eens over jóu gedroomd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Chowi het volgende:
Ik droom nóóit over mensen van het forum.
Eigenlijk begrijp ik precies wat je bedoelt. Maar misschien ligt dat meer aan mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pardon?
[afbeelding]
Dit vind jij niet ráár?
Cool! Dat heb je me nooit verteld. Waar ging 't over?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over jóu gedroomd.
Dat weet ik nu niet meer, is al een tijd geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool! Dat heb je me nooit verteld. Waar ging 't over?.
Over woeste lesbische seks, waarbij jullie elkaars vagina bijna opaten van pure lust. Jij ging te ver, beet de vagina open en er kwam een enorme ijsbeer uit, die begon te grommen dat het te warm is op de noordpool en te koud op de zuidpool.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool! Dat heb je me nooit verteld. Waar ging 't over?.
Dat zou kunnen. Maar dan ben ik het vergeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat weet ik nu niet meer, is al een tijd geleden.. Ik dacht ook dat ik het je toen verteld had?
Verhipte! Ik dacht pas in de auto aan het plan om te daten, helaas. Het concert was tof weer, alleen vond ik die bij Arrow Rock toffer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klik op m'n sig! Roger Waters foto's. Roger Waters =.
Ah. Ik dacht dat het een pinguïn was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Over woeste lesbische seks, waarbij jullie elkaars vagina bijna opaten van pure lust. Jij ging te ver, beet de vagina open en er kwam een enorme ijsbeer uit, die begon te grommen dat het te warm is op de noordpool en te koud op de zuidpool.
Dát had ik me wel herrinert, heur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Over woeste lesbische seks, waarbij jullie elkaars vagina bijna opaten van pure lust. Jij ging te ver, beet de vagina open en er kwam een enorme ijsbeer uit, die begon te grommen dat het te warm is op de noordpool en te koud op de zuidpool.
Ja, ik vond Arrow en Ahoy ook toffer, maar wel weer geweldig. Ik hoop dat dit écht de laatste keer was dat ie naar Nederland kwam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verhipte! Ik dacht pas in de auto aan het plan om te daten, helaas. Het concert was tof weer, alleen vond ik die bij Arrow Rock toffer.
d.quote:
Dubbel N.quote:
Och, ik vind het wel goed zo. Hoofdstuk afgesloten. Wat ik wel jammer vond is dat de nadruk veel meer lag op anti-bush protesten ende, was dat in Ahoy ook?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik vond Arrow en Ahoy ook toffer, maar wel weer geweldig. Ik hoop dat dit écht de laatste keer was dat ie naar Nederland kwam.![]()
Ik vind het niets voor jou om zulks een spelfouten te maken.quote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Stofje het volgende:! Misstique, vond je m'n verhaal verwarrend? Raakte je van je apropos?
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het niets voor jou om zulks een spelfouten te maken.
--> TRU?quote:
'Leaving Beirut' (youtubequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, ik vind het wel goed zo. Hoofdstuk afgesloten. Wat ik wel jammer vond is dat de nadruk veel meer lag op anti-bush protesten ende, was dat in Ahoy ook?
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
'Leaving Beirut' was meer aangedikt, dit keer. Wat ik overigens een prachtig nummer vind, live echt fenomenaal. Maar neuh, het verschilde verder niet zo gek veel met Ahoy.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wilde nét gaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.
Wat ik ook grappig vond, op het scherm kwam heel groot "WHAT'S WRONG WITH US?!" te staan, en iedereen zat instemmend te knikken en filosoferen dat de wereld naar de klote gaat. Ondertussen een peuk in de hand terwijl gevraagd was om op de tribunes niet te roken. Hypocretie alom.
Ze is verlegen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
Zoveel posts van Chowi en nog altijd niet één waarin ze me smeekt haar mee te nemen naar The Veils.
Wat nou weer?quote:
Ik wacht nog op antwoord!quote:
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
Zoveel posts van Chowi en nog altijd niet één waarin ze me smeekt haar mee te nemen naar The Veils.
Daar moet meer carnaal geweld aan te pas komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.
Ik ga even terug lezen, ik word te vaak afgeleid door die kutcursisten hierquote:
Waarom vereist alles toch zoveel inspanning?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar moet meer carnaal geweld aan te pas komen.
Wist ik het maar, dan kon ik er wat aan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom vereist alles toch zoveel inspanning?
Dat zou op zijn beurt ook inspanning vereisen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wist ik het maar, dan kon ik er wat aan doen.
Ik krijg geen lucht meer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat zou op zijn beurt ook inspanning vereisen.
Tuurlijk, doen we. Dit is van ons beiden zo spontaan, hm? Dan kan ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.
Het zou voor een groter doel zijn, natuurlijk. Maarja, inspanning blijft inspanning.quote:
Ik heb een hekel aan open vragen. Inspanning enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Ik had het voorstel al in de planning staan. Maar jíj moet me er weer zo nodig voortijdig van "op de hoogte brengen". Dan is het inderdaad niet spontaan, nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tuurlijk, doen we. Dit is van ons beiden zo spontaan, hm? Dan kan ik geen nee zeggen..
a. Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan open vragen. Inspanning enzo.
Dat is dus.quote:
Heeft het je toch inspanning gekost zelf twee andere mogelijkheden te bedenken.quote:
Já, maar jij, en toen, ik moest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft het je toch inspanning gekost zelf twee andere mogelijkheden te bedenken.
[blank].quote:
Ik doe tegen die tijd wel heel verrast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het voorstel al in de planning staan. Maar jíj moet me er weer zo nodig voortijdig van "op de hoogte brengen". Dan is het inderdaad niet spontaan, nee.
U riep?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Goed. Wanneer is het?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik doe tegen die tijd wel heel verrast.
Te laat nu, ik ga zo weer in overleg.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
Vroeger als Chowi wegging, kakte dit hele topic in, maar nu niet meer hè?
idemquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
Druk, druk. Ik ben aan het w*rk. Met u?
Tieten! Kneiters! Jetsers! Bollen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ja. Neuken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ja. Goed.quote:
Ben bang dat je de schijn tegen hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
één of andere kutbuitenlander die ik niet ken.
net alsof die níét zwart wordt onder de grillquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Sjonge. Bestel anders gewoon een pizza.
Kom! Bloemetjes en huppelende nakende lichamen in een lenteweide!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Misstique het volgende:
Godskolere wat een puinzooi hier. Ik ga nú naar huis, ze zakken dr maar in hier.![]()
![]()
!!!!
Die hoeft dan toch niet meer in de grill?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
net alsof die níét zwart wordt onder de grill
Patat, goed idee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Nee in de pan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die hoeft dan toch niet meer in de grill?
Ze heeft trek in aardappels uit de oven, alleen die is kapot. Nou, dat gaat 'm dus niet worden, hè! Dan maar pizza.quote:
En hoe maak jij een pizza zonder oven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft trek in aardappels uit de oven, alleen die is kapot. Nou, dat gaat 'm dus niet worden, hè! Dan maar pizza..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
LE-ZEN!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En hoe maak jij een pizza zonder oven?
Daar begon die hele discussie mee, gast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef mcDavid het volgende:
Behalve bestellen, want dat is laf.
Hypocrete ammateur!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Hypocréét nog wel!quote:
Is dat een combinatie van hypocriet en secreet ofzo?quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat een combinatie van hypocriet en secreet ofzo?
Oh. Ok.quote:
Ik verzin het niet zelf.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.
Wat ik ook grappig vond, op het scherm kwam heel groot "WHAT'S WRONG WITH US?!" te staan, en iedereen zat instemmend te knikken en filosoferen dat de wereld naar de klote gaat. Ondertussen een peuk in de hand terwijl gevraagd was om op de tribunes niet te roken. Hypocretie alom.
quote:
Je mag nog blij zijn dat ik zweeg over die dubbele M.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf..
[..]
[..]
Oh! Dank je! Het was me in het geheel ontgaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk ik meldt het maar even voor je.
* rompompom is blij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mag nog blij zijn dat ik zweeg over die dubbele M.
Is het nu weer goed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh! Dank je! Het was me in het geheel ontgaan.
Maar goedmaakseks mag altijd.quote:
Gosert, doe in ieder geval alsóf je je best doet!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk ik meldt het maar even voor je.
Is het ooit goed geweest? Is de mogelijkheid "goed" er überhaupt? Ik zou er bijna poëtisch van worden.quote:
Ja, nu ineens weer wel.quote:
Lummelkut, half vier.quote:
Deze deed ik expres voor jou!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gosert, doe in ieder geval alsóf je je best doet!!
Hm-hm.quote:
Je dácht het. Ik voelde dat je het dacht.quote:
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat red ik niet, ik moet nog wel een vliegticket bestellen natuurlijk..
Je voelde iets anders!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je dácht het. Ik voelde dat je het dacht.
Je moet eens in je oren knopen dat het bij een bezittelijk voornaamwoord mét W is, en bij een persoonlijk voornaamwoord zonder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat er serieus over te denken die w te doen
Dus 't was geen rol pepermunt?quote:
Omdat die niet zo lastig spellen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef Stofje het volgende:
Waarom gaat het hier niet meer over tieten?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef Stofje het volgende:
Waarom gaat het hier niet meer over tieten?
"Hello, Pete." Gok ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geen slecht idee.
En wat is de tekst bij dat filmpje?
Neehee, vlakbij Anuslikkum.quote:
Huh? Ik dacht dat Fac'ial aan de Costa del Conjo lag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant van Fac'ial.
Ja, veel mensen maken die fout. Maar dat moet Costa del Culo zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Fac'ial aan de Costa del Conjo lag.
Ah, okay. Nu is mijn hele topografie weer op orde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, veel mensen maken die fout. Maar dat moet Costa del Culo zijn..
Jij bent leuk en poëtisch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Stofje het volgende:
Ik weet nog goed, dat Chowi en ik eens samen, hand in hand, liepen over iets dat op een maanlandschap leek. Kraters, kaal, weinig lucht. Als Chowi wat zei, hoorde ik 'r niet, want het geluid stierf altijd weg in de leegte die de omgeving nu eenmaal was.
Zo'n gevoel heb ik nu ook.
Gelukkig dat je die zin niet poëtisch hebt gemaakt. "Leg jouw goddelijke vrucht maar bloot voor mijn lid en dan zullen wij samen de liefde bedrijven zoals deze nimmer bedreven is."quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Stofje het volgende:
Ok, open je vagina maar, dan steek ik mijn piemel erin.
En ja, poezie..
Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef Chowi het volgende:
Heb ik 'm eens gevraagd. Hij zei dat 'ie het niet leuk meer vond.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
Dat rijmt.
Waarom post pc-freak hier niet meer? pc-freak is totally.
Maar ik vind je wel tof hoor, Bob.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vergeet toch weer hier te posten. Net zoals elke keer dat ik me voornam weer in BeF te gaan posten..
Jawel! We hebben de regels wat losgelaten. Je mag nu een leven hebben. Het enige dat we van je verlangen, is dat je ook af en toe aan ons denktquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet ik mijn vrijdag en zaterdagavonden dan ook weer opgeven? En mag ik naast BeF geen contacten hebben enzo?
Correct.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet ik mijn vrijdag en zaterdagavonden dan ook weer opgeven? En mag ik naast BeF geen contacten hebben enzo?
En ik dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jawel! We hebben de regels wat losgelaten. Je mag nu een leven hebben. Het enige dat we van je verlangen, is dat je ook af en toe aan ons denkt.
Jij bent gewoon een geval apart.quote:
Je bent een experimentquote:
Ze hadden niet ana jou vertelt dat het mocht?quote:
Stil maar.quote:
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.quote:
Ja! Ik vind dat tof! Ik houd van uitdagingen en dingen doen die niet bij me passen! Zoals hardcorefeesten! Ik heb de zonnebril al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.
Andrew B. is nietquote:
hardcore 4 life mits geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Ik vind dat tof! Ik houd van uitdagingen en dingen doen die niet bij me passen! Zoals hardcorefeesten! Ik heb de zonnebril al.. Wanneer?
Zoek maar een ander!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, ik heb nog nooit een krullenbol aan m'n piemel zien zuigen, dus waarom niet?
L'argent? Qu'est-ce que c'est?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoek maar een ander! [afbeelding]
wheheh, daar had ik je mooi beet!
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.
L'argent jezelf.quote:
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs..
Precies wat ik mezelf afvroeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel letters achter elkaar, maar wat hebben ze met elkaar te maken?
Zit je Bob alweer weg te jagen, net als de vorige keer? Jij jaagt vaak mensen hier weg, die anderen wel tof vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs..
Het viel me slechts op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.
Dôh. Dat is alles waar het leven om draait, nietwaar, Bob?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel letters achter elkaar, maar wat hebben ze met elkaar te maken?
quote:
Nou ja, gelukkig heb je wel kennis van de Franse taal. Daar kun je ook brood van kopen, immers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is..
Het punt is dat ik het er nooit over héb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.
Jij hebt het alleen maar over seks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het punt is dat ik het er nooit over héb..
Niet alles. Zo is er ook nog bier. En seks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dôh. Dat is alles waar het leven om draait, nietwaar, Bob?.
Franse vrouwen scheren hun oksels niet.quote:[..]
[..]
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is..
Ook verslavend.quote:
Look who's being all hypocrite now?quote:
Ik vind beenhakker tof.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef SiemeN het volgende:
Play-offs.
Mij is verteld dat deze twee slechts een zieke illusie zijn. Maar mondje dicht, hè!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet alles. Zo is er ook nog bier. En seks.
Als ik één zin in het Frans zeg, ben ik toch niet meteen een Franse vrouw? Ik ben niet eens een vrouw. Ik ben een dame.quote:[..]
Franse vrouwen scheren hun oksels niet..
De bis gepwned wie une noob!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]. Klootzak! Viesvuilhoerigtyfuskneusje!
Naast "opeenstapeling van omstandigheden" vind ik "talenbobbel" toch wel de leukste omschrijving van het mannelijk geslachtsdeel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ontken het toch niet, mevrouw de talenbobbel.
Ik kwam met deze goede tip om samen met jou te gaan, bitch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef SiemeN het volgende:
Bright Eyes.
Ja. En nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Stofje het volgende:
SiemeN, zit je nu echt alleen maar losse flodders te posten? Het is bloedirritant, blijf anders gewoon weg of zo.
Ja. Jij gaat ook. Hij weet het nog niet zeker anyway.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kwam met deze goede tip om samen met jou te gaan, bitch.
"Ik heb iemand gevonden om mee te gaan, bedankt voor de tip!",
,
.
(.)
Nee, ik ga niet. Want ik heb geen vrienden (die zo'n goeie muzieksmaak hebben als ik).quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja. Jij gaat ook. Hij weet het nog niet zeker anyway.
Rellen zijn dan ook een prima remedie tegen de ziekte die verveling heet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Stofje, je probeert echt rellen uit te lokken he vanavond?
Jij gaat met mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Want ik heb geen vrienden (die zo'n goeie muzieksmaak hebben als ik).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |