Ik word er vooral erg moe vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
Trouwens.
je krijgt krokante oogjes van vele avonden laat slapen en dan weer vroeg je bed uit gaan.
Nieuwe zielen zijn welkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik val gewoon met de deur in huis.
Dus. Hier ben ik dan.
Ach, het is hier een kliek dus je ziet je maar te reddenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vertel eens over de ontgroeningsprocedure.... Nu kan ik nog terug namelijk.
nederlands etenquote:Op woensdag 9 mei 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Ik liet net een ruft, hij rook naar japanse nootmix. Serieus....
Minder noodles, meer nederlands eten dan maar.
Eet in je moerstaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Ik liet net een ruft, hij rook naar japanse nootmix. Serieus....
Minder noodles, meer nederlands eten dan maar.
Monty Python sketches.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:53 schreef Misstique het volgende:
Kan ik hier niet bekijken.
Je bent zwanger?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Misstique het volgende:
Weet je het al trouwens, Pheno?
Nee joh.quote:
Damn. Ik kan niet eens meer ongezien online komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Stofje het volgende:
Chowi is ook online!
Hier is 'ie grijs.quote:
Eerlijk gezegd word ik daar niet warm of koud van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als die poppetjes samen gaan dansen..
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Chowi het volgende:
WTF moet ik met een dance-remix van Such Great Hights?
Inclusief ik. Dit is dan een van de grootste mysteries ter wereld.quote:
Vertel!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over Dago en Misstiek gedroomd..
Je hebt nu officieel geen leven meer naast FOK!.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over Dago en Misstiek gedroomd..
Oeh, dat vind ik dan weer interessant..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Misstique het volgende:
Toevallig trouwens. Ik heb vannacht een vage droom gehad over Bioslock..
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |