Ik word er vooral erg moe vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:17 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
Trouwens.
je krijgt krokante oogjes van vele avonden laat slapen en dan weer vroeg je bed uit gaan.
Nieuwe zielen zijn welkom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik val gewoon met de deur in huis.
Dus. Hier ben ik dan.
Ach, het is hier een kliek dus je ziet je maar te reddenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Vertel eens over de ontgroeningsprocedure.... Nu kan ik nog terug namelijk.
nederlands etenquote:Op woensdag 9 mei 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Ik liet net een ruft, hij rook naar japanse nootmix. Serieus....
Minder noodles, meer nederlands eten dan maar.
Eet in je moerstaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
Ik liet net een ruft, hij rook naar japanse nootmix. Serieus....
Minder noodles, meer nederlands eten dan maar.
Monty Python sketches.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:53 schreef Misstique het volgende:
Kan ik hier niet bekijken.
Je bent zwanger?quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef Misstique het volgende:
Weet je het al trouwens, Pheno?
Nee joh.quote:
Damn. Ik kan niet eens meer ongezien online komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef Stofje het volgende:
Chowi is ook online!
Hier is 'ie grijs.quote:
Eerlijk gezegd word ik daar niet warm of koud van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk als die poppetjes samen gaan dansen..
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Chowi het volgende:
WTF moet ik met een dance-remix van Such Great Hights?
Inclusief ik. Dit is dan een van de grootste mysteries ter wereld.quote:
Vertel!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over Dago en Misstiek gedroomd..
Je hebt nu officieel geen leven meer naast FOK!.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb over Dago en Misstiek gedroomd..
Oeh, dat vind ik dan weer interessant..quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Misstique het volgende:
Toevallig trouwens. Ik heb vannacht een vage droom gehad over Bioslock..
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier.quote:
We waren ergens op vakantiequote:
Mwah, ik heb ook wel 's over jou gedroomd toen ik je pas 1 keer had gezien, remember?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:27 schreef Stofje het volgende:
c_c, misschien wordt het nu toch tijd om een andere hobby te zoeken. Iets buiten FOK! Iets buiten de computer, iets buiten...
Oh mijn god! Misschien is het een teken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier..
Dago is stiekem je papa!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We waren ergens op vakantie. Iig jullie twee en ik, maar ik geloof dat er ook anderen bij waren. Ik weet alleen nog dat we ergens op een soort berg stonden en naar de rivier keken en jij bijna viel en Dago je greep. En dat Dago me iets vertelde (ik weet niet meer wat) en daarna lachend zei 'maar dat is alleen maar vaderlijk advies van me'
.
.
Klik op m'n sig! Roger Waters foto's. Roger Waters =quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef ehqo het volgende:
Toevallig, ik heb gedroomd over een krullerig, blauwgekleurd, insecten ras en een driftige neger.
Dat zou ik ook kunnen zijn!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij léék helemaal niet op BS, had geen blonde manen, maar kort, zwart haar. En hij zat de hele tijd gedichten voor te dragen op een hele rare manier..
Jij hebt geen kort, zwart haar en je dicht niet op een rare manier.quote:
Nope. In mn droom wist ik dat het BS was. En alle anderen ook.quote:
Dan ben ik je stiefmama.quote:
Pardon?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt geen kort, zwart haar en je dicht niet op een rare manier.
Ik heb ook wel eens over jóu gedroomd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:35 schreef Chowi het volgende:
Ik droom nóóit over mensen van het forum.
Eigenlijk begrijp ik precies wat je bedoelt. Maar misschien ligt dat meer aan mij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pardon?
[afbeelding]
Dit vind jij niet ráár?
Cool! Dat heb je me nooit verteld. Waar ging 't over?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over jóu gedroomd.
Dat weet ik nu niet meer, is al een tijd geleden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool! Dat heb je me nooit verteld. Waar ging 't over?.
Over woeste lesbische seks, waarbij jullie elkaars vagina bijna opaten van pure lust. Jij ging te ver, beet de vagina open en er kwam een enorme ijsbeer uit, die begon te grommen dat het te warm is op de noordpool en te koud op de zuidpool.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool! Dat heb je me nooit verteld. Waar ging 't over?.
Dat zou kunnen. Maar dan ben ik het vergeten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat weet ik nu niet meer, is al een tijd geleden.. Ik dacht ook dat ik het je toen verteld had?
Verhipte! Ik dacht pas in de auto aan het plan om te daten, helaas. Het concert was tof weer, alleen vond ik die bij Arrow Rock toffer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klik op m'n sig! Roger Waters foto's. Roger Waters =.
Ah. Ik dacht dat het een pinguïn was.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Over woeste lesbische seks, waarbij jullie elkaars vagina bijna opaten van pure lust. Jij ging te ver, beet de vagina open en er kwam een enorme ijsbeer uit, die begon te grommen dat het te warm is op de noordpool en te koud op de zuidpool.
Dát had ik me wel herrinert, heur.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Over woeste lesbische seks, waarbij jullie elkaars vagina bijna opaten van pure lust. Jij ging te ver, beet de vagina open en er kwam een enorme ijsbeer uit, die begon te grommen dat het te warm is op de noordpool en te koud op de zuidpool.
Ja, ik vond Arrow en Ahoy ook toffer, maar wel weer geweldig. Ik hoop dat dit écht de laatste keer was dat ie naar Nederland kwam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verhipte! Ik dacht pas in de auto aan het plan om te daten, helaas. Het concert was tof weer, alleen vond ik die bij Arrow Rock toffer.
d.quote:
Dubbel N.quote:
Och, ik vind het wel goed zo. Hoofdstuk afgesloten. Wat ik wel jammer vond is dat de nadruk veel meer lag op anti-bush protesten ende, was dat in Ahoy ook?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik vond Arrow en Ahoy ook toffer, maar wel weer geweldig. Ik hoop dat dit écht de laatste keer was dat ie naar Nederland kwam.![]()
Ik vind het niets voor jou om zulks een spelfouten te maken.quote:
Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:42 schreef Stofje het volgende:! Misstique, vond je m'n verhaal verwarrend? Raakte je van je apropos?
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het niets voor jou om zulks een spelfouten te maken.
--> TRU?quote:
'Leaving Beirut' (youtubequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Och, ik vind het wel goed zo. Hoofdstuk afgesloten. Wat ik wel jammer vond is dat de nadruk veel meer lag op anti-bush protesten ende, was dat in Ahoy ook?
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
'Leaving Beirut' was meer aangedikt, dit keer. Wat ik overigens een prachtig nummer vind, live echt fenomenaal. Maar neuh, het verschilde verder niet zo gek veel met Ahoy.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wilde nét gaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.
Wat ik ook grappig vond, op het scherm kwam heel groot "WHAT'S WRONG WITH US?!" te staan, en iedereen zat instemmend te knikken en filosoferen dat de wereld naar de klote gaat. Ondertussen een peuk in de hand terwijl gevraagd was om op de tribunes niet te roken. Hypocretie alom.
Ze is verlegen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
Zoveel posts van Chowi en nog altijd niet één waarin ze me smeekt haar mee te nemen naar The Veils.
Wat nou weer?quote:
Ik wacht nog op antwoord!quote:
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef SiemeN het volgende:
Zoveel posts van Chowi en nog altijd niet één waarin ze me smeekt haar mee te nemen naar The Veils.
Daar moet meer carnaal geweld aan te pas komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.
Ik ga even terug lezen, ik word te vaak afgeleid door die kutcursisten hierquote:
Waarom vereist alles toch zoveel inspanning?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar moet meer carnaal geweld aan te pas komen.
Wist ik het maar, dan kon ik er wat aan doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom vereist alles toch zoveel inspanning?
Dat zou op zijn beurt ook inspanning vereisen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wist ik het maar, dan kon ik er wat aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |