Waar zit je dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat red ik niet, ik moet nog wel een vliegticket bestellen natuurlijk..
Je voelde iets anders!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je dácht het. Ik voelde dat je het dacht.
Je moet eens in je oren knopen dat het bij een bezittelijk voornaamwoord mét W is, en bij een persoonlijk voornaamwoord zonder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zat er serieus over te denken die w te doen
Dus 't was geen rol pepermunt?quote:
Omdat die niet zo lastig spellen zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef Stofje het volgende:
Waarom gaat het hier niet meer over tieten?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:21 schreef Stofje het volgende:
Waarom gaat het hier niet meer over tieten?
"Hello, Pete." Gok ik.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geen slecht idee.
En wat is de tekst bij dat filmpje?
Neehee, vlakbij Anuslikkum.quote:
Huh? Ik dacht dat Fac'ial aan de Costa del Conjo lag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant van Fac'ial.
Ja, veel mensen maken die fout. Maar dat moet Costa del Culo zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Fac'ial aan de Costa del Conjo lag.
Ah, okay. Nu is mijn hele topografie weer op orde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, veel mensen maken die fout. Maar dat moet Costa del Culo zijn..
Jij bent leuk en poëtisch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Stofje het volgende:
Ik weet nog goed, dat Chowi en ik eens samen, hand in hand, liepen over iets dat op een maanlandschap leek. Kraters, kaal, weinig lucht. Als Chowi wat zei, hoorde ik 'r niet, want het geluid stierf altijd weg in de leegte die de omgeving nu eenmaal was.
Zo'n gevoel heb ik nu ook.
Gelukkig dat je die zin niet poëtisch hebt gemaakt. "Leg jouw goddelijke vrucht maar bloot voor mijn lid en dan zullen wij samen de liefde bedrijven zoals deze nimmer bedreven is."quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Stofje het volgende:
Ok, open je vagina maar, dan steek ik mijn piemel erin.
En ja, poezie..
Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef Chowi het volgende:
Heb ik 'm eens gevraagd. Hij zei dat 'ie het niet leuk meer vond.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
Dat rijmt.
Waarom post pc-freak hier niet meer? pc-freak is totally.
Maar ik vind je wel tof hoor, Bob.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vergeet toch weer hier te posten. Net zoals elke keer dat ik me voornam weer in BeF te gaan posten..
Jawel! We hebben de regels wat losgelaten. Je mag nu een leven hebben. Het enige dat we van je verlangen, is dat je ook af en toe aan ons denktquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet ik mijn vrijdag en zaterdagavonden dan ook weer opgeven? En mag ik naast BeF geen contacten hebben enzo?
Correct.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Moet ik mijn vrijdag en zaterdagavonden dan ook weer opgeven? En mag ik naast BeF geen contacten hebben enzo?
En ik dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jawel! We hebben de regels wat losgelaten. Je mag nu een leven hebben. Het enige dat we van je verlangen, is dat je ook af en toe aan ons denkt.
Jij bent gewoon een geval apart.quote:
Je bent een experimentquote:
Ze hadden niet ana jou vertelt dat het mocht?quote:
Stil maar.quote:
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.quote:
Ja! Ik vind dat tof! Ik houd van uitdagingen en dingen doen die niet bij me passen! Zoals hardcorefeesten! Ik heb de zonnebril al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.
Andrew B. is nietquote:
hardcore 4 life mits geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Ik vind dat tof! Ik houd van uitdagingen en dingen doen die niet bij me passen! Zoals hardcorefeesten! Ik heb de zonnebril al.. Wanneer?
Zoek maar een ander!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, ik heb nog nooit een krullenbol aan m'n piemel zien zuigen, dus waarom niet?
L'argent? Qu'est-ce que c'est?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoek maar een ander! [afbeelding]
wheheh, daar had ik je mooi beet!
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.
L'argent jezelf.quote:
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs..
Precies wat ik mezelf afvroeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel letters achter elkaar, maar wat hebben ze met elkaar te maken?
Zit je Bob alweer weg te jagen, net als de vorige keer? Jij jaagt vaak mensen hier weg, die anderen wel tof vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs..
Het viel me slechts op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.
Dôh. Dat is alles waar het leven om draait, nietwaar, Bob?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel letters achter elkaar, maar wat hebben ze met elkaar te maken?
quote:
Nou ja, gelukkig heb je wel kennis van de Franse taal. Daar kun je ook brood van kopen, immers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is..
Het punt is dat ik het er nooit over héb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.
Jij hebt het alleen maar over seks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het punt is dat ik het er nooit over héb..
Niet alles. Zo is er ook nog bier. En seks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dôh. Dat is alles waar het leven om draait, nietwaar, Bob?.
Franse vrouwen scheren hun oksels niet.quote:[..]
[..]
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is..
Ook verslavend.quote:
Look who's being all hypocrite now?quote:
Ik vind beenhakker tof.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef SiemeN het volgende:
Play-offs.
Mij is verteld dat deze twee slechts een zieke illusie zijn. Maar mondje dicht, hè!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet alles. Zo is er ook nog bier. En seks.
Als ik één zin in het Frans zeg, ben ik toch niet meteen een Franse vrouw? Ik ben niet eens een vrouw. Ik ben een dame.quote:[..]
Franse vrouwen scheren hun oksels niet..
De bis gepwned wie une noob!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]. Klootzak! Viesvuilhoerigtyfuskneusje!
Naast "opeenstapeling van omstandigheden" vind ik "talenbobbel" toch wel de leukste omschrijving van het mannelijk geslachtsdeel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ontken het toch niet, mevrouw de talenbobbel.
Ik kwam met deze goede tip om samen met jou te gaan, bitch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef SiemeN het volgende:
Bright Eyes.
Ja. En nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Stofje het volgende:
SiemeN, zit je nu echt alleen maar losse flodders te posten? Het is bloedirritant, blijf anders gewoon weg of zo.
Ja. Jij gaat ook. Hij weet het nog niet zeker anyway.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kwam met deze goede tip om samen met jou te gaan, bitch.
"Ik heb iemand gevonden om mee te gaan, bedankt voor de tip!",
,
.
(.)
Nee, ik ga niet. Want ik heb geen vrienden (die zo'n goeie muzieksmaak hebben als ik).quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja. Jij gaat ook. Hij weet het nog niet zeker anyway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |