Ze hadden niet ana jou vertelt dat het mocht?quote:
Stil maar.quote:
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.quote:
Ja! Ik vind dat tof! Ik houd van uitdagingen en dingen doen die niet bij me passen! Zoals hardcorefeesten! Ik heb de zonnebril al.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.
Andrew B. is nietquote:
hardcore 4 life mits geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja! Ik vind dat tof! Ik houd van uitdagingen en dingen doen die niet bij me passen! Zoals hardcorefeesten! Ik heb de zonnebril al.. Wanneer?
Zoek maar een ander!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, ik heb nog nooit een krullenbol aan m'n piemel zien zuigen, dus waarom niet?
L'argent? Qu'est-ce que c'est?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoek maar een ander! [afbeelding]
wheheh, daar had ik je mooi beet!
. Klootzak! Viesvuilhoerigtyfuskneusje!
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En we gaan nog een keer een XTC-meet houden eh. Inclusief hardcore feest.
L'argent jezelf.quote:
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs..
Precies wat ik mezelf afvroeg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel letters achter elkaar, maar wat hebben ze met elkaar te maken?
Zit je Bob alweer weg te jagen, net als de vorige keer? Jij jaagt vaak mensen hier weg, die anderen wel tof vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Slechts je 5e post in dit topic sinds ik weet niet wanneer en het gaat alweer over drugs..
Het viel me slechts op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.
Dôh. Dat is alles waar het leven om draait, nietwaar, Bob?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn veel letters achter elkaar, maar wat hebben ze met elkaar te maken?
quote:
Nou ja, gelukkig heb je wel kennis van de Franse taal. Daar kun je ook brood van kopen, immers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is..
Het punt is dat ik het er nooit over héb.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit was Chowi haar idee. Ik spreek haar hier alleen over aan.
Jij hebt het alleen maar over seks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het punt is dat ik het er nooit over héb..
Niet alles. Zo is er ook nog bier. En seks.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dôh. Dat is alles waar het leven om draait, nietwaar, Bob?.
Franse vrouwen scheren hun oksels niet.quote:[..]
[..]
Het is Frans en het betekent dat ik niet weet wat geld is..
Ook verslavend.quote:
Look who's being all hypocrite now?quote:
Ik vind beenhakker tof.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef SiemeN het volgende:
Play-offs.
Mij is verteld dat deze twee slechts een zieke illusie zijn. Maar mondje dicht, hè!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet alles. Zo is er ook nog bier. En seks.
Als ik één zin in het Frans zeg, ben ik toch niet meteen een Franse vrouw? Ik ben niet eens een vrouw. Ik ben een dame.quote:[..]
Franse vrouwen scheren hun oksels niet..
De bis gepwned wie une noob!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]. Klootzak! Viesvuilhoerigtyfuskneusje!
Naast "opeenstapeling van omstandigheden" vind ik "talenbobbel" toch wel de leukste omschrijving van het mannelijk geslachtsdeel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ontken het toch niet, mevrouw de talenbobbel.
Ik kwam met deze goede tip om samen met jou te gaan, bitch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:11 schreef SiemeN het volgende:
Bright Eyes.
Ja. En nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:12 schreef Stofje het volgende:
SiemeN, zit je nu echt alleen maar losse flodders te posten? Het is bloedirritant, blijf anders gewoon weg of zo.
Ja. Jij gaat ook. Hij weet het nog niet zeker anyway.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kwam met deze goede tip om samen met jou te gaan, bitch.
"Ik heb iemand gevonden om mee te gaan, bedankt voor de tip!",
,
.
(.)
Nee, ik ga niet. Want ik heb geen vrienden (die zo'n goeie muzieksmaak hebben als ik).quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:14 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja. Jij gaat ook. Hij weet het nog niet zeker anyway.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |