Ik krijg geen lucht meer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat zou op zijn beurt ook inspanning vereisen.
Tuurlijk, doen we. Dit is van ons beiden zo spontaan, hm? Dan kan ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.
Het zou voor een groter doel zijn, natuurlijk. Maarja, inspanning blijft inspanning.quote:
Ik heb een hekel aan open vragen. Inspanning enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Ik had het voorstel al in de planning staan. Maar jíj moet me er weer zo nodig voortijdig van "op de hoogte brengen". Dan is het inderdaad niet spontaan, nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tuurlijk, doen we. Dit is van ons beiden zo spontaan, hm? Dan kan ik geen nee zeggen..
a. Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan open vragen. Inspanning enzo.
Dat is dus.quote:
Heeft het je toch inspanning gekost zelf twee andere mogelijkheden te bedenken.quote:
Já, maar jij, en toen, ik moest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft het je toch inspanning gekost zelf twee andere mogelijkheden te bedenken.
[blank].quote:
Ik doe tegen die tijd wel heel verrast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het voorstel al in de planning staan. Maar jíj moet me er weer zo nodig voortijdig van "op de hoogte brengen". Dan is het inderdaad niet spontaan, nee.
U riep?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Goed. Wanneer is het?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik doe tegen die tijd wel heel verrast.
Te laat nu, ik ga zo weer in overleg.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
Vroeger als Chowi wegging, kakte dit hele topic in, maar nu niet meer hè?
idemquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
Druk, druk. Ik ben aan het w*rk. Met u?
Tieten! Kneiters! Jetsers! Bollen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ja. Neuken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ja. Goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |