Ik krijg geen lucht meer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat zou op zijn beurt ook inspanning vereisen.
Tuurlijk, doen we. Dit is van ons beiden zo spontaan, hm? Dan kan ik geen nee zeggen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neem me mee naar The Veils! *smeekerdesmeek.
Het zou voor een groter doel zijn, natuurlijk. Maarja, inspanning blijft inspanning.quote:
Ik heb een hekel aan open vragen. Inspanning enzo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Ik had het voorstel al in de planning staan. Maar jíj moet me er weer zo nodig voortijdig van "op de hoogte brengen". Dan is het inderdaad niet spontaan, nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tuurlijk, doen we. Dit is van ons beiden zo spontaan, hm? Dan kan ik geen nee zeggen..
a. Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan open vragen. Inspanning enzo.
Dat is dus.quote:
Heeft het je toch inspanning gekost zelf twee andere mogelijkheden te bedenken.quote:
Já, maar jij, en toen, ik moest.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft het je toch inspanning gekost zelf twee andere mogelijkheden te bedenken.
[blank].quote:
Ik doe tegen die tijd wel heel verrast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had het voorstel al in de planning staan. Maar jíj moet me er weer zo nodig voortijdig van "op de hoogte brengen". Dan is het inderdaad niet spontaan, nee.
U riep?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:08 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Goed. Wanneer is het?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik doe tegen die tijd wel heel verrast.
Te laat nu, ik ga zo weer in overleg.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef Misstique het volgende:
Vroeger als Chowi wegging, kakte dit hele topic in, maar nu niet meer hè?
idemquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef SiemeN het volgende:
Druk, druk. Ik ben aan het w*rk. Met u?
Tieten! Kneiters! Jetsers! Bollen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ja. Neuken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi.
Ja. Goed.quote:
Ben bang dat je de schijn tegen hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
één of andere kutbuitenlander die ik niet ken.
net alsof die níét zwart wordt onder de grillquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Sjonge. Bestel anders gewoon een pizza.
Kom! Bloemetjes en huppelende nakende lichamen in een lenteweide!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Misstique het volgende:
Godskolere wat een puinzooi hier. Ik ga nú naar huis, ze zakken dr maar in hier.![]()
![]()
!!!!
Die hoeft dan toch niet meer in de grill?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
net alsof die níét zwart wordt onder de grill
Patat, goed idee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Nee in de pan!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die hoeft dan toch niet meer in de grill?
Ze heeft trek in aardappels uit de oven, alleen die is kapot. Nou, dat gaat 'm dus niet worden, hè! Dan maar pizza.quote:
En hoe maak jij een pizza zonder oven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft trek in aardappels uit de oven, alleen die is kapot. Nou, dat gaat 'm dus niet worden, hè! Dan maar pizza..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
LE-ZEN!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En hoe maak jij een pizza zonder oven?
Daar begon die hele discussie mee, gast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:04 schreef mcDavid het volgende:
Behalve bestellen, want dat is laf.
Hypocrete ammateur!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
Hypocréét nog wel!quote:
Is dat een combinatie van hypocriet en secreet ofzo?quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat een combinatie van hypocriet en secreet ofzo?
Oh. Ok.quote:
Ik verzin het niet zelf.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.
Wat ik ook grappig vond, op het scherm kwam heel groot "WHAT'S WRONG WITH US?!" te staan, en iedereen zat instemmend te knikken en filosoferen dat de wereld naar de klote gaat. Ondertussen een peuk in de hand terwijl gevraagd was om op de tribunes niet te roken. Hypocretie alom.
quote:
Je mag nog blij zijn dat ik zweeg over die dubbele M.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik verzin het niet zelf..
[..]
[..]
Oh! Dank je! Het was me in het geheel ontgaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk ik meldt het maar even voor je.
* rompompom is blij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mag nog blij zijn dat ik zweeg over die dubbele M.
Is het nu weer goed?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh! Dank je! Het was me in het geheel ontgaan.
Maar goedmaakseks mag altijd.quote:
Gosert, doe in ieder geval alsóf je je best doet!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk ik meldt het maar even voor je.
Is het ooit goed geweest? Is de mogelijkheid "goed" er überhaupt? Ik zou er bijna poëtisch van worden.quote:
Ja, nu ineens weer wel.quote:
Lummelkut, half vier.quote:
Deze deed ik expres voor jou!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gosert, doe in ieder geval alsóf je je best doet!!
Hm-hm.quote:
Je dácht het. Ik voelde dat je het dacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |