Misschien is het een idee om ze eerst even kort te koken? Op een niet al te hoge stand en door tussendoor om te woelen zou het toch moeten lukken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij worden ze dan veel te snel zwart..?
mijn ervaring is dat de grillstand heftig is, meer voor bruinen enzo..
in mijn oven in ieder geval dan.
lijkt mij sowieso een bijzonder goed planquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om ze eerst even kort te koken? Op een niet al te hoge stand en door tussendoor om te woelen zou het toch moeten lukken?.
En hoelang zou je ze dan koken?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:47 schreef golfer het volgende:
Vooraf wel even een beetje koken dan bestrijken met archaide-olie en dan kort even grillen kan wel.
Wel oppassen dat ze niet te snel zwart worden.
niet te lang, zodat ze nog een beetje stevig zijn. Maar ik kook nooit aardappels dus een tijd durf ik niet te roepenquote:
Totdat ze bijna gaar zijn. (afhankelijk van de aardappelsoort ca. 10 minuten)quote:
aardappels in folie onder de gril voor 45 minuten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:48 schreef hummus het volgende:
Je zou ze in aluminiumfolie kunnen doen, met schil en al (wel goed wassen) en dan net als op de barbeque ongeveer 45 minuten laten liggen. Regelmatig keren en dan zou je toch gepofte aardappels moeten kunnen maken, lijkt me.
Hm. Denk je? De barbecue is natuurlijk ook meer indirecte hitte, dat is zo.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aardappels in folie onder de gril voor 45 minuten?
dan heb je nog eenhoopje as over, volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |