waterschapskosten (ingezeteneomslag en nog iets)quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Frankie79 het volgende:
Ik heb al wat bijelkaar gevonden. De kosten voor Valkenswaard zijn:
Rioolrecht 124,-
Reinigingsheffing 318,-
Dit zijn bedragen per jaar. Ben ik nog wat vergeten?
Centrale Antenne Installatie..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:47 schreef Frankie79 het volgende:
CAI aansluiting?
mijn mening.. als je huurtoeslag nodig hebt, moet je nog niet gaan huren...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:55 schreef Quinazoline het volgende:
Bij mij viel de huurtoeslag lager uit dan dat ik berekend had via de site van de belastingdienst.
Mijn mening... als er huurtoeslag beschikbaar is en ik nog weinig genoeg verdien om die te krijgen dan maak ik daar mooi gebruik van.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef avotar het volgende:
[..]
Centrale Antenne Installatie..je TV
[..]
mijn mening.. als je huurtoeslag nodig hebt, moet je nog niet gaan huren...
Op een bankje in het park slapen of eeuwig bij je ouders blijven wonen is ook niet alles hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef avotar het volgende:
yeps, je betaald ze niet helemaal (hoewel je verhuurder ze gewoon doorberekend) maar ze komen toch echt binnen...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef Harmen1984 het volgende:
Gemeentelijke belastingen bij een huurhuis![]()
Ik ga woensdag m'n huurcontract tekenen, maar daar had ik niet op gerekend....
Ik dacht altijd dat WOZ, waterschap en al die zaken alleen meespeelden bij koophuizen.
Nee, wat dan? Kopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef avotar het volgende:
Dus jij bent van mening dat iedereen bij zijn ouders moet blijven wonen tot ze genoeg verdienen om geen huurtoeslag nodig te hebben? Zullen al die ouders leuk vinden!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef avotar het volgende:
[..]
WOZ betaal je als huurder niet. De eigenaar van het pand natuurlijk wel en die berekent dat door in de huur, maar er komt geen 'extra' huur ofzo bij.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:54 schreef Harmen1984 het volgende:
Gemeentelijke belastingen bij een huurhuis![]()
Ik ga woensdag m'n huurcontract tekenen, maar daar had ik niet op gerekend....
Ik dacht altijd dat WOZ, waterschap en al die zaken alleen meespeelden bij koophuizen.
is nice!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:25 schreef Frankie79 het volgende:
Hoezo niet helemaal? Wat voor percentage wel dan?
De foto voor de liefhebbers.
[afbeelding]
Niet helemaal waar. Een verhuurder kan de stijging van de WOZ meenemen in de stijging van de huurprijs... (mijn oude verhuurder deed dat wel altijd).quote:Op maandag 14 mei 2007 12:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
WOZ betaal je als huurder niet. De eigenaar van het pand natuurlijk wel en die berekent dat door in de huur, maar er komt geen 'extra' huur ofzo bij.
Waterschap ga je wel aan betalen maar dat is ook niet gigantisch veel.
Zorg wel dat je een inboel / brand-verzekering hebt.
Ja dan stijgt je huurprijs dus (de maximale stijging per jaar wordt overigens jaarlijks wettelijk bepaald). Maar ik bedoel dat er geen extra WOZ bijdrage bovenop de huur die de topicstarter in de openingspost aangeeft meer komt.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:50 schreef avotar het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Een verhuurder kan de stijging van de WOZ meenemen in de stijging van de huurprijs... (mijn oude verhuurder deed dat wel altijd).
Zo'n woning voor 485 in de maand en dan óók nog eens 95 euro terug krijgen van de staat... ik doe toch echt iets helemaal verkeerdquote:Op maandag 14 mei 2007 12:25 schreef Frankie79 het volgende:
Hoezo niet helemaal? Wat voor percentage wel dan?
De foto voor de liefhebbers.
[afbeelding]
dakloos?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:14 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Zo'n woning voor 485 in de maand en dan óók nog eens 95 euro terug krijgen van de staat... ik doe toch echt iets helemaal verkeerd
Nee hoor, alleen niet arm genoeg om voor een dergelijke woning met huurtoeslag in aanmerking te komen.quote:
wat doe je dan verkeerd? niet arm genoeg zijn?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:32 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen niet arm genoeg om voor een dergelijke woning met huurtoeslag in aanmerking te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |