Geen antwoord van TS zelf (Rewimo vroeg het, ik ook nog maar een keer) maar hij heeft 't wel veranderd naar 'direct'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:00 schreef Lienekien het volgende:
Zullen we 't 'm vragen tussen twee smakkende happen door?
Of misschien 'markant', hoewel dat ook niet helemaal op z'n plaats is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Misschien bedoelt ie "acuut" maar dat lijkt er dan weer niet op
Niet helemaal of helemaal niet?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of misschien 'markant', hoewel dat ook niet helemaal op z'n plaats is.
Maar ik verdenk ze ervan het met opzet te hebben gedaan.quote:Met de Scissor Sisters kan de gaymuziek definitief in de popanalen worden bijgeschreven
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:
gewoon doen wat juist is. Bij de baas aanbrengen.
durf te wedden dat het niet de eerste keer is van Alfred. En als de baas er een keer achter komt, en vervolgens alfred aan de baas zegt dat jij het wist en de bonnetjes aftekenden, ben jij de gebeten lul.
Eetsmakelijk Erikquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft een aantal dingen gekocht voor me. Blinke vinken, tortilla's, diepvriespizza. En nog iets, maar dat ben ik vergeten.
Gewat?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klopt, verkeerd geintrepeteerd van mijn kant.![]()
Ik denk dat het 'bijkans' had moeten zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Misschien bedoelt ie "acuut" maar dat lijkt er dan weer niet op
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vond die vijf, ofzo, nummers voor de pauze echt dramatisch eigenlijk, langdradig.
Wat ik ook grappig vond, op het scherm kwam heel groot "WHAT'S WRONG WITH US?!" te staan, en iedereen zat instemmend te knikken en filosoferen dat de wereld naar de klote gaat. Ondertussen een peuk in de hand terwijl gevraagd was om op de tribunes niet te roken. Hypocretie alom.
Eén topic, twee keer prijs.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef Solomon het volgende:
[..]
TS vraagt het toch hier? Een bedrijf kan je niet verplichten foutieve rekeningen te betalen. Drijgen met incasso bureaus gebeurt erg snel, gewoon niet betalen
Da's best lastig zitten en dan moet je er nog voor betalen ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:53 schreef g87 het volgende:
kosten om aangesloten te zitten om de riolering
verbouwing in het huis bijvoorbeeld nieuw behang
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef donnahvh het volgende:
whahaha hoe stoer!!!
denk idd wel dat je meer zou gaan kosten maar eigenlijk is je baas zo stom om zn personeel te laten tanken
werk je toevallig bij een sosiale werkplaats?
Zoetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef LENUS het volgende:
Zo gaat het bijna altijd, goedheid wordt in het ergste geval tegen je gebruikt. Vooral in het bedrijfsleven moet je een basterd zijn en vooral in geldzaken niemand vertrouwen.
Da's nou een rijger, Pope.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
De lol van die snap ik niet zo Lien.
Dit is Ruggespraak niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik snap de grap gewoon niet! Drijgen betekent verder gewoon helemaal niks!
Ja, het principe van 'orgineel' snapt 75% van de posters hier helaas nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar wel originele taal- en spelfouten!
Waarin ook de rijger-variaties!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, maar wel originele taal- en spelfouten!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, het principe van 'orgineel' snapt 75% van de posters hier helaas niet
Is een spelfout in 'origineel' een originele spelfout?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, het principe van 'orgineel' snapt 75% van de posters hier helaas niet
't Is wel ironisch.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Lyr het volgende:
[..]
Is een spelfout in 'origineel' een originele spelfout?![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:50 schreef AlwaysConnected het volgende:
helmaar raar vind ik dat de politie een rijbewijs voldoende vind voor legitiematie en voor het aanvragen van een uitkering niet
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef Lyr het volgende:
[..]
Is een spelfout in 'origineel' een originele spelfout?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |