Nog niet goedquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:57 schreef FJD het volgende:
Komt er aan maar ben even de OP goed aan t maken
Nieuw vleesquote:
Heb je al Xfire? Of voeg me even toe op MSN op FJDorr met gmail op com. Dan maak ik een plekje voor je op de serverquote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Nieuw vleesHup, op de BBQ!
Oh en de TT slaat natuurlijk deels op het mooie BBQ weer dat volgende week weer helemaal omslaat.
Xfire ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je al Xfire? Of voeg me even toe op MSN op FJDorr met gmail op com. Dan maak ik een plekje voor je op de server
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ferdi, zojuist 300 harde pegels overgemaakt voor het triple homo pakket
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef wouter37 het volgende:
zo dat was weer leuk een lintje en een medaile gehaald (DeeDee dat was ik)
hahaha nee nog niet gehaald die medailequote:Op zaterdag 14 april 2007 21:38 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!of was het een purple heart, maarja die glimmen ook wel mooi
![]()
Niet veel vreemder als dat van Jorritquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarvoor dankIk voel de harde pegel nu al in m'n broek. Ow dat klinkt vast heel vreemd
Wat houd je tegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef Viro het volgende:
![]()
Wat is me broertje irritant vandaagKan em wel een flinke lel geven
![]()
omdat ik er niet was zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo BBQ bij JP en Lies was heerlijk en het was gezellig!Bedankt wederom!
Ben op een 1 meet geweest en ik heb er ervaring meequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef FJD het volgende:
Een beetje gezellig BoF meeting duurt tot een uurtje of 5 's nachts
llo, dus dat was jjij????quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef wouter37 het volgende:
zo dat was weer leuk een lintje en een medaile gehaald (DeeDee dat was ik)
Toch niet met de auto he?quote:Op zondag 15 april 2007 03:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo en wederom thuis maar nu met teveel alcohol in m'n lijf!
Snel slapen
Nee viel wel mee (geloof ik)quote:
we spelen alleen maar karkand ongeveer meerquote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
Ik wil geen Karkand. Karkand is de reden dat ik gestopt ben met het spelen van BF2 op de BoF! server. Ik heb echt geen zin om altijd eerst een uur lang karkand te spelen voor we naar een andere map gaan.
Sinds wanneer heb jij hier wat te willen...quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
Ik wil geen Karkand. Karkand is de reden dat ik gestopt ben met het spelen van BF2 op de BoF! server. Ik heb echt geen zin om altijd eerst een uur lang karkand te spelen voor we naar een andere map gaan.
Goede reactie...quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij hier wat te willen...![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede reactie...
Ik vraag/wil helemaal niets van jullie. Ik meld alleen dat ik ben gestopt omdat er enkel karkand gespeeld word.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
Dat zeg ik: Ik wil helemaal niets van jullie. Ik wil enkel geen karkand spelen.quote:
Echt niet! ik heb 1 puntje meer!quote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
GoedemorgenWordt spannend Baus
Met de kwali heb ik gewonnen maar Sato rijdt altijd goed mee met de race
Ow ja kutquote:
Wat moet zijn moeder wel niet denkenquote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Enneh...Sam heeft bier op en heeft leren tellen tot 5: 1 pilse, 2 pilsjes, 3 pilsjes etc...![]()
![]()
Boffer in spe! (nog net geen 3 jaar..
)
dan moet je maar door pijpenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ben op een 1 meet geweest en ik heb er ervaring meenog nooit zo laat naar bed geweest..
zn moeder denkt nooitquote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wat moet zijn moeder wel niet denken![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 11:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
zn moeder denkt nooit
hoe kun je anders een kind bij jp achterlaten
Mocht jij vroeger nooit spelen met je vriendjes?quote:Op zondag 15 april 2007 11:27 schreef Sickert het volgende:
hoe kun je anders een kind bij jp achterlaten
En jij kan nu niet spelen met je vriendinnetjequote:Op zondag 15 april 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Mocht jij vroeger nooit spelen met je vriendjes?
quote:Op zondag 15 april 2007 11:30 schreef MLPValley het volgende:
En jij kan nu niet spelen met je vriendinnetje![]()
Je moet trouwens wel ff een keer goed met Urs praten hoor, ik wil ook wel een romantisch etentje in een kasteel. *jaloers is*quote:Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja en betalen voor het airsoften homo's!
quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef MLPValley het volgende:
Je moet trouwens wel ff een keer goed met Urs praten hoor, ik wil ook wel een romantisch etentje in een kasteel. *jaloers is*![]()
Kijk maar uit straks heb je er ook éénquote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik moest al een keer met Ursel praten van Anne omdat ze Aaron zo'n leuk ventje vond dus dat komt helemaal goed![]()
Voor je het weetquote:
Ja om te vragen hoe hij geschoten heeft hahahaquote:Op zondag 15 april 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik moest al een keer met Ursel praten van Anne omdat ze Aaron zo'n leuk ventje vond dus dat komt helemaal goed![]()
Ruilen?quote:Op zondag 15 april 2007 11:45 schreef MLPValley het volgende:
Ja om te vragen hoe hij geschoten heeft hahahaIk wens je veel suc6, grote kans dat je eigen kleintje niet zo super makkelijk is als Aaron. Mijn dokter en consulatiebureau mevrouw hebben nog nooit zo'n vrolijk mannetje gezien en die zien er toch veel in hun leven
![]()
Als ik er een six pack van Ursel z'n kersenbier bij doe?quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede reactie...
Ik vraag/wil helemaal niets van jullie. Ik meld alleen dat ik ben gestopt omdat er enkel karkand gespeeld word.
Roger that, supply drop in your areaquote:Op zondag 15 april 2007 12:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Request immediate supply drop, over!
Euhm, nee die heeft hij nog wel genoeg hoorquote:Op zondag 15 april 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik er een six pack van Ursel z'n kersenbier bij doe?
Kun jij dan zo slecht tegen alcohol dan? Zoveel had je niet opquote:
vage reden. er zijn genoeg servers waar ook andere mappen worden gespeeld.quote:Op zondag 15 april 2007 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede reactie...
Veel..quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij hier wat te willen...![]()
@Foxie..dat was toch ook die meeting waar we je sochtends aantroffen met een volle condoom in je kont?![]()
@all.. BBQ was super gezellig met met 2 peutertjes is het geen echte zuipmeet natuurlijk maar minstens net zo gezlellig. De vrouwen kwamen goed los en hadden het over gaypron terwijl Frank zijn worst naar binnen werkte.. Ursel eet VEEL.
![]()
Enneh...Sam heeft bier op en heeft leren tellen tot 5: 1 pilse, 2 pilsjes, 3 pilsjes etc...![]()
![]()
Boffer in spe! (nog net geen 3 jaar..
)
gr
JP
[afbeelding]
[afbeelding]
kersenbier..???quote:Op zondag 15 april 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik er een six pack van Ursel z'n kersenbier bij doe?
Nooit genoeg, zie reactie op de eerste quote..quote:Op zondag 15 april 2007 12:16 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Euhm, nee die heeft hij nog wel genoeg hoor![]()
Hij is dan ook gestopt met spelen op de BoF! servert...quote:Op zondag 15 april 2007 12:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
vage reden. er zijn genoeg servers waar ook andere mappen worden gespeeld.
Ach ja, nooit genoeg is ook een kwaal he lieverd.quote:Op zondag 15 april 2007 12:25 schreef ursel het volgende:
Nooit genoeg, zie reactie op de eerste quote..
Dit dus alleen dan in een discotheekquote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef MLPValley het volgende:
Of ben je heel lang wezen zuipen in de kroeg
Maar daar zitten geen boffers op.quote:Op zondag 15 april 2007 12:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
vage reden. er zijn genoeg servers waar ook andere mappen worden gespeeld.
Tja, als de meerderheid een bepaalde map wil dan heb je pechquote:
Neem dan de Noob-server, of meld je ff aan bij xfire, kan jij kijken waar sommige rondzwerven..quote:
Geen dank, geen dank.quote:
quote:
Daar moet ik dan ook goed m'n best voor doen. Elke dag een maskertje, verschillende soorten cremes enzo.quote:Op zondag 15 april 2007 12:59 schreef Mr_Baus het volgende:
You're the finest commander i've ever set eyes on!
93 puntjes...quote:Op zondag 15 april 2007 16:18 schreef escape_nl het volgende:
heb een goed weekend met de F1 manager
Ga er maar vanuit dat de gemiddelde admin alleen voor zichzelf/zijn eigen clan speelt, ze zullen zeker niet iets doen ten nadele van henzelf, dat staat vast...quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat een zeikerds op de gemiddelde clanserver zeg...
Bij serverrules staat no claymores AT flag. Ik plant er eentje minstens 50 meter ervanaf, maar wel op een plaats waar iemand langs moet komen. Wordt gekickt, kom terug, en wordt nog een keer gekickt omdat ik weer een claymore plak op een plek ver van een vlag af.
In hetzelfde rondje kom ik weer terug, en iemand van de tegenpartij plakt hem letterlijk tegen de vlag aan, maar niemand doet daar moeilijk over...
Vandaag ongeveer hetzelfde: ik neem als sniper positie in, zie iemand naar een muur zandzakken rennen en op mij richten. Ik duik, steek snel mijn kop weer op en schiet hem naar zijn grootje. Ik wordt gekickt op spawnkillingWTF?
Dus ik weer joinen, uitleggen wat er aan de hand was "I saw him running, lining me up for a shot, and I shot him first, what's the spawnkill?" en wordt vervolgens gekickt EN gebanned omdat ik een admin beledigd zou hebbenEcht, dudes, loosen up a little...
Squads joinen, bij de medics in de buurt blijven, en vooral veel spelen, je leert het vanzelf.quote:Op zondag 15 april 2007 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik trouwens ook waarschijnlijk de enige die de indruk heeft hoe langer ik speel, hoe meer noob ik lijk... Echt, iedereen maakt onmogelijke sprongen (als ik ze doe haalt het iig niets uit) en ik wordt soms echt gewiped bij het leven... Iemand tips?
Laat me nou. Dat is zo ongeveer het enige wat ik wel in een keer dood krijg.quote:Op zondag 15 april 2007 18:05 schreef 3lmo het volgende:
FJD, nu heb je met je Heracles gezeik het topic dood gemaakt!
Zelfs dan zie ik dingen gebeuren die niets met squads of vaardigheid te maken hebben...quote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef 3lmo het volgende:
Squads joinen, bij de medics in de buurt blijven, en vooral veel spelen, je leert het vanzelf.
Vandaag 2 medailles gehaald! Navy Cross en Good conduct![]()
http://bf2s.com/player/82562646/
Dus als er ergens een vlieg tegen de muur zit, en je pakt een krant (met voorkeur sportpagina) kun je die vlieg niet in 1 keer vermoorden?!quote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me nou. Dat is zo ongeveer het enige wat ik wel in een keer dood krijg.
Dan speel je op de verkeerde servers, vol met cheaters, Silver_shark weet er alles van!quote:Op zondag 15 april 2007 18:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik dingen gebeuren die niets met squads of vaardigheid te maken hebben...
Echt waar?quote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me nou. Dat is zo ongeveer het enige wat ik wel in een keer dood krijg.
Mjah, met een PKM sniperen? One shot-one kill gehalte is af en toe wel erg hoog, terwijl ik andersom zelfs op point blank niets kan raken bij de tegenstander... Aan de andere kant heb ik ook dagen dat ik met een pistol als een ware Jack Bauer door het level heen renquote:Op zondag 15 april 2007 18:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dus als er ergens een vlieg tegen de muur zit, en je pakt een krant (met voorkeur sportpagina) kun je die vlieg niet in 1 keer vermoorden?!
[..]
Dan speel je op de verkeerde servers, vol met cheaters, Silver_shark weet er alles van!
qua blue ray films heb ik niets liggen wel 150 normale dvd'squote:Op zondag 15 april 2007 13:20 schreef escape_nl het volgende:
@ Puni,
Ik hoop dat ik deze week een Blu Ray film/concert kan bemachtigen voor zaterdag![]()
Heb jij toevallig nog wat liggen?
daar blijf ik bij dat er in bf2 of nog een bug zit. ik heb het altijd maar dan ook altijd dat in de eerste ronde en dan voor 10 a 15 minuten met 1 schot neer wordt geknald en dan ook echt constant. het maakt dan nog geneens uit waarmee. dat vind ik echt zo vaag altijd..quote:Op zondag 15 april 2007 18:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, met een PKM sniperen? One shot-one kill gehalte is af en toe wel erg hoog, terwijl ik andersom zelfs op point blank niets kan raken bij de tegenstander... Aan de andere kant heb ik ook dagen dat ik met een pistol als een ware Jack Bauer door het level heen ren
waar is die pagina waar je kan berekenen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:36 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
Feyenoord![]()
Hoe kun je bij de F1 manager maar 90 punten halenIk heb er 90 alleen met de race van Heidfeld
Dan nog 60 met de race van Trulli. 40 punten met de kwalificatie van beide rijders. Dan komen de SAs er nog bij. Die zullen deze ronde wel niet ontzettend veel opleveren omdat Sato geploft is maar goed. Dan kom ik toch alweer tegen de 200 punten aan
28 bij de kwalificatie voor de SAs. De race van Davidson nog eens 12. De andere SA kost me 15 punten dus de SAs leveren me 25 punten op waardoor ik een totaal van 215 punten binnenhaal. Niet slecht met een geplofte SA
Je pakt de puntentelling de FOK! pagina en de uitslag van F1.com en dan ga je beetje handmatig rekenenquote:Op zondag 15 april 2007 18:51 schreef escape_nl het volgende:
waar is die pagina waar je kan berekenen?
Hmm alleen die -30 voor de SAs is volgens mij teveel. De auto valt maar door 1 reden uit en kan dus ook maar 1x minpunten krijgen. Dus -15.quote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef staticdata het volgende:
@ niels
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
volgens mij kom ik op 176 puntenmeer dan voorheen maar oh oh wat gaat het kut
maar omdat het twee auto's betrof is het -30 gok ikquote:Op zondag 15 april 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm alleen die -30 voor de SAs is volgens mij teveel. De auto valt maar door 1 reden uit en kan dus ook maar 1x minpunten krijgen. Dus -15.
Dan heb ik toch niets meer punten misschien..quote:Op zondag 15 april 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm alleen die -30 voor de SAs is volgens mij teveel. De auto valt maar door 1 reden uit en kan dus ook maar 1x minpunten krijgen. Dus -15.
Davidson is volgens de uitslag gewoon gefinishedquote:Op zondag 15 april 2007 19:23 schreef staticdata het volgende:
maar omdat het twee auto's betrof is het -30 gok ik
Dan moet je in het weekend maar een ander topic opzoeken..quote:Op zondag 15 april 2007 19:29 schreef MLPValley het volgende:
kom op jongens wij zijn gamers geen sporters, ik wil het helemaal niet over sport hebben!![]()
Wil jij nog sex vanavondquote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je in het weekend maar een ander topic opzoeken..
Doei doei..![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je in het weekend maar een ander topic opzoeken..
Doei doei..![]()
![]()
Hij is niet gefinished, maar wel geclassificeerd.quote:Op zondag 15 april 2007 19:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Davidson is volgens de uitslag gewoon gefinished
Owke dan klopt het. Balen maar achquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij is niet gefinished, maar wel geclassificeerd.
Aangezien hij niet reageert, zijn ze nu aan het sexen en komt hij daarna weer over sport ouwehoerenquote:
Thx, kut maar 130 puntenquote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef staticdata het volgende:
@ niels
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
volgens mij kom ik op 176 puntenmeer dan voorheen maar oh oh wat gaat het kut
het gaat hier over f1 niet over voetbalquote:Op zondag 15 april 2007 20:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe voelt dat nou als feyenoord fan???
Incolumis al langsgeweest?
Joh, ga lekker smsen met die Friesequote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
het gaat hier over f1 niet over voetbal![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik voel hier spanningen?
Puni kom je zaterdag samen met de friese wat drinken in Boekel?
Ik ben niet zo dom als Urselquote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Aangezien hij niet reageert, zijn ze nu aan het sexen en komt hij daarna weer over sport ouwehoeren
Goedmaaksexquote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Aangezien hij niet reageert, zijn ze nu aan het sexen en komt hij daarna weer over sport ouwehoeren
Pwnd!quote:
ik heb echt nog nooit wat met die compo gedaan....quote:Op zondag 15 april 2007 21:17 schreef ursel het volgende:
Algemeen klassement :
Deelnemers
User Punten
Incolumis Incolumis 28 (profiel)
Waarom doe je mee dan??quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit wat met die compo gedaan....
Je bent bang dat je in de laatste ronde nog even 105 punten verliest?quote:Op zondag 15 april 2007 21:23 schreef ursel het volgende:
Nog ff laatste wissels uitgevoerd.. Heb zo'n beetje alle topspelers nu..
quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe voelt dat nou als feyenoord fan???
Incolumis al langsgeweest?
Ik wil de laatste ronde ook nog winnen..quote:Op zondag 15 april 2007 21:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent bang dat je in de laatste ronde nog even 105 punten verliest?
kijk jongens!quote:Op zondag 15 april 2007 22:26 schreef MLPValley het volgende:
Ik wil Ursel NU, dus ik ga hem NU meejatten![]()
Jammer Boffers!![]()
Die 10min maken ook niks uitquote:Op zondag 15 april 2007 22:26 schreef MLPValley het volgende:
Ik wil Ursel NU, dus ik ga hem NU meejatten![]()
Jammer Boffers!![]()
Waar is je geile eendje gebleven?quote:Op zondag 15 april 2007 22:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kijk jongens!
eindelijk eens een keer een geile vrouw in onze topic, neemt ursel haar mee!![]()
ja wil wel, maar dan zal diamond ook mee willenquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik voel hier spanningen?
Puni kom je zaterdag samen met de friese wat drinken in Boekel?
Dat vond Sanne ook al optimistisch jaquote:
Koffie is de grootste afleiding voor je werk..quote:Op maandag 16 april 2007 08:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Koffie is voor zwakkelingen die niet op eigen kracht dingen kunnen doen![]()
nee hoor dat is het bof topic op fokquote:Op maandag 16 april 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Koffie is de grootste afleiding voor je werk..![]()
Masterquote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
Vanavond de eerste officiële hardlooptraining
Het is op zijn minst een goede gedeelde eerste..quote:Op maandag 16 april 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee hoor dat is het bof topic op fok
Is dat dan echt rennen, of gewoon een beetje hardlopen sjokken..quote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
In minuten om en om hardlopen-wandelen-hardlopen-wandelen etc.
Er moet gok ik wel echt wat vaart achter zitten. Niet van dat lamlendige gesjok nee maar wel goed doortrappen. Lijkt me aan de andere kant ook weer niet de bedoeling dat je gaat sprintenquote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef ursel het volgende:
Is dat dan echt rennen, of gewoon een beetje hardlopen sjokken..
Ben echt benieuwd tot hoever je gaat komen man..
Ik zal in ieder geval met kratje pils bij de finish staan..quote:Op maandag 16 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Er moet gok ik wel echt wat vaart achter zitten. Niet van dat lamlendige gesjok nee maar wel goed doortrappen. Lijkt me aan de andere kant ook weer niet de bedoeling dat je gaat sprintenTis niet dat je dat continue kan volhouden.
Denk het wel maar we moeten nog even overleggenquote:Op maandag 16 april 2007 08:55 schreef ursel het volgende:
Heb je al een goed doel gevonden eigenlijk??
quote:Misschien moeten we dan ook Hart van Nederland even inschakelen, kom je nog met je snufferd op TV ook..![]()
Waarvoor denk je dat ze zo'n lintje altijd spannen bij de finish dan..quote:Op maandag 16 april 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk het wel maar we moeten nog even overleggen
[..]Maar goed dat ik dan hard kan lopen
doen de senioren ook in het boekels bejaardentehuisquote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
In minuten om en om hardlopen-wandelen-hardlopen-wandelen etc.
Dus jij gaat ook meedoen?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef escape_nl het volgende:
doen de senioren ook in het boekels bejaardentehuis
Dan ren ik gewoon terugquote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
Waarvoor denk je dat ze zo'n lintje altijd spannen bij de finish dan..![]()
prima, zeg maar wanneerquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook meedoen?
[..]
Dan ren ik gewoon terug
Rond 12 april 2008 te Rotterdam.quote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef escape_nl het volgende:
prima, zeg maar wanneer
wordt mijn nieuwe aanwinst, komt wel een ander zadel op, want als ik nu meer dan 50 km fiets krijg ik een dove zakquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor![]()
![]()
zit het zadel nog verkeerd hoor..
Wat is er zo speciaal aan dees eigenlijk??![]()
In december is het waarschijnlijk ook te koud en/of slecht weer om een uur lang bij de finish te wachten met al dat pils..quote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
Halve marathon komt te vroeg Niels. Dat red ik pas in december oid maar niet getreurd er is ook een AD 10km loop.
Hollands op zijn best laten we maar zeggen dan..quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef escape_nl het volgende:
Echt nederland weer, zaterdagnacht kans op nachtvorst
Mooi manquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef ursel het volgende:
April komt mij dus wat dat betreft beter uit..
Als toeschouwer he.. ff ter verduidelijking..quote:
Ben je eigenlijk gestopt met roken?quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wordt mijn nieuwe aanwinst, komt wel een ander zadel op, want als ik nu meer dan 50 km fiets krijg ik een dove zak
Jij hebt het al gedaan toen ik zwanger wasquote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Als toeschouwer he.. ff ter verduidelijking..
Wie durft het aan trouwens:
Veertig dagen zonder seks
Ik ben er helaas al te oud voor..![]()
Zo'n grote auto heb ik niet hoor!quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef ursel het volgende:
Whehe.. straks doet volgend jaar half bof mee met de marathon..
Er moet ook nog tijd voor slapen over blijven..quote:Op maandag 16 april 2007 10:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ja vond eerder 2 minuten al optimistisch![]()
Passen anders genoeg kratten pils in hoor..quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Zo'n grote auto heb ik niet hoor!Dan moet de ambulance de rest maar wegbrengen
![]()
Maar geen tig aantal uitgeblusde/ingestorte fokkersquote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Passen anders genoeg kratten pils in hoor..![]()
Zou je aan Inco moeten vragen. Na afloop hebben ze shirts geruild toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef ursel het volgende:
Welke van deze 2 heeft er nou afgelopen weekend op ut veld gehobbeld eigenlijk..![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef MLPValley het volgende:
Urs sukkel je hebt je telefoon weer hier laten liggen! Hoe moet ik je nou sms'en dat de rabobank moet bellen![]()
gisteren had ik weer eentje boven de 3.0quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Doe je goed slakkie2/3 is geen verkeerde ratio denk ik zo
Ik zit zelf nog net onder de 1
in totaal dan
Mijn record is 11:1 met een rondje DCquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
gisteren had ik weer eentje boven de 3.0![]()
Sja ... vorige week dinsdag kreeg ik ook al te horen dat mijn dikke darm onherstelbaar kapot is .. die zal nooit meer wat doen of wat doorgeven .. kortom; de rest van mijn leven medicijnen slikken om naar de wc te kunnen .. flink klote allemaal ..quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef FJD het volgende:
Tjeeh zegJe bent ook wel een lappenmand zeg
Zo is dat! Maar het feit dat ik weer afhankelijk wordt staat me zo tegen ... Jp zal toch veel aan het reis zijn enne dan moet ik mensen gaan vragen om me te komen helpen die allemaal een uur rijden hiervandaan wonen .. is toch zachts gezegd onhandig??quote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
Ben je mooi klaar mee...
Maar ja, je kan je wat dat betreft beter hier laten opereren als daarzo..
Succes/sterkte ermee..
Dat vond ik ook, helaas is mijn huidige ratio onder de .5 (0.4917 om precies te zijn). Maar dit gaan we verbeteren. Wat ik wel jammer vind is dat ik 20 kills had als assault maar geen batch gekregen heb...quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Doe je goed slakkie2/3 is geen verkeerde ratio denk ik zo
Ik zit zelf nog net onder de 1
in totaal dan
Nope! Ik kon na het scheuren van mijn enkelbanden pas na 5 weken met brace autorijden .. Nu moeten ze dat bot weg gaan bikkelen! Dat zal wel een wond betekenen enz dus waarschijnlijk kan je dan langer geen autorijden ... maar misschien valt het allemaal mee! Dat zal ik de 25ste allemaal gaan vragen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook niet autorijden oid?
Ooh gezellig! Twee kneusjes! Altijd leukquote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef MLPValley het volgende:
je bent inderdaad een kneusje zeg, maar ach hier zit er nog 1.![]()
Ik heb ook nog steeds last van mijn voet en moet nou ook maar weer eens naar de dokter.
En moet eigenlijk nog steeds langs de dokter voor mijn rug, er is me tijdens de zwangerschap verteld dat ik na de zwangerschap ook effe moest laten checken...nooit gedaan dus![]()
Veel suc6 Lies, maar volgens mij maak jij je eigen geluk![]()
Preciesquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef BattleLies het volgende:
En of je geluk zelf kan maken weet ik niet maar ik weet wel dat je het gevoel van geluk zelf kan maken! Gewoon door naar de positieve dingen te kijken, van de positieve dingen te genieten en leuke dingen te doen!
hahaha lol! Bierzuipende boffers die beide veel eten!!!!! haha Alleen is dat bij de jouwe nog niet echt in omvang te herkennenquote:Op maandag 16 april 2007 12:15 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Precies![]()
We lijken wel een beetje op elkaar hoor, ik moet nog steeds naar de dokter om te kijken naar scoliose en ik heb een paar maanden terug ook mijn enkelbanden gescheurd hahaha.
(en we zijn beide getrouwd met bierzuipende boffers)
Fijn Fer! BBQ's en pokeren enz zijn cool, gezellig enz enz!quote:Op maandag 16 april 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
@Lies. Klinkt als een groot drama. Goed iig dat je positief blijft denkenOm je te supporten komen we wel nog een keer BBQen, op die manier houd je toch de gezelligheid erin. Als ik weer in Nederland ben en je zit een keer hoog dan weet je waar je me kunt bereiken
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MLPValley het volgende:
Ow yee, nou moeten Anne en JP op gaan passen
Tering..das een total-loss voor je dus?quote:Op maandag 16 april 2007 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Inderdaad de versnellingsbak is ook kapot plus de koppeling, schade 1400 euro.
Heb ik weer
quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
voor 1400 heb ik wel intresse in je epson beamer
quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
voor 1400 heb ik wel intresse in je epson beamer
Vergeet dat maarquote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tering..das een total-loss voor je dus?![]()
Kan je er gewoon geen ruil of sloopbakkie ingooien? Heb ik bij mijn AX ook gedaan toen en kostte me 700 gulden voor een bijna nieuwe uit schadebakkie (na mijn motor al gewisseld te hebben..![]()
)
FF rondbellen of op onderdelenlijn plaatsen. Je kent toch wel een beuner? Als het dichtbij was konden we het samen doen, mijn vader heeft compleet uitgeruste garage aan huis..
Is klusje van niks.
druklager: paar tientjes
asdichtingen 2x
wellicht nog pakkingen ofzo.
bij elkaar nog geen 500 gok ik. en het is werkje van niks op smeerput of gewoon op verhoging rijden.
BTW: over Duckie: zie mijn onderschrift.![]()
JP
Van wat voor auto dan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vergeet dat maarbak is of niet te vinden of ook stuk!
hahaha! Ik heb dat ook! Buiten het feit dat het nodig was natuurlijk! Niet een onbelangrijke factor natuurlijk! Als het niet nodig is maar je wel schoonmaakt dan is het een dwangneurosequote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef MLPValley het volgende:
Waarom heb ik nou altijd zin om met mooi weer schoon te gaan makenHeb al stofgezogen en gedweild. Help.....ik heb een dwangneurose
![]()
Ik vond de aflevering met Gordon enorm leuk. De nieuwste aflevering was idd niet zo veel aan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef BattleLies het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de lama's sinds het nieuwe seizoen minder leuk???
Ze hebben een nieuwe lama maar die doet al 6 weken niet mee .. al zes weken staan ze met dezelfde vier op het podium ... ik moet een stuk minder vaak lachen als vroeger .. jammer hoor!
quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef BattleLies het volgende:
Ze hebben een nieuwe lama maar die doet al 6 weken niet mee .. al zes weken staan ze met dezelfde vier op het podium ... ik moet een stuk minder vaak lachen als vroeger .. jammer hoor!
Dat is toch niet zo moeilijk een goed bakkie daarvoor te vindenquote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is al uitgebreid besproken, beter opletten dus![]()
vw polo 1.9 diesel van 97 ofzo
quote:Op maandag 16 april 2007 13:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vergeet dat maarbak is of niet te vinden of ook stuk!
Is het ooit grappig geweest dan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef BattleLies het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is het ooit grappig geweest dan?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef MLPValley het volgende:
Waarom heb ik nou altijd zin om met mooi weer schoon te gaan makenHeb al stofgezogen en gedweild. Help.....ik heb een dwangneurose
![]()
Je hield toch zo van sauna?quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]..
Tering hey.. Tis hier nu gewoon 28 graden op lab en loop met zo'n pokke labjas aan..
Ze zeggen dat het tijdens de zomer nog wel eens warmer is hiero..
(Je kent het wel, lab met plak dak, brakke "airco", volop in de zon..)
Ik heb exacte type, bouwmaand, jaar ect nodig(hoeveel versnellingen?). Polo 1.9 is gemaakt met 2 soorten bakken als het goed is. Dan kan ik wel ff voor je kijken.quote:
"hoeveel versnellingen"quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik heb exacte type, bouwmaand, jaar ect nodig(hoeveel versnellingen?). Polo 1.9 is gemaakt met 2 soorten bakken als het goed is. Dan kan ik wel ff voor je kijken.![]()
Leuk merkgarage praatje..quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef -chiel- het volgende:
Bakken genoeg te vinden maar niet voor 200 euries ofzo, je komt al snel aan een revisie v/a 600 ofzo, tel daar een koppeling bij op (154,70 ex) en een druklager (40.90 ex) en dan nog wat arbeidsloon en vast nog wel wat klein spul, dan schiet het alweer lekker op.
De bakken van de polo diesel (en nog wel een flink aantal uit de VAG reeksmade in mexico
)staan erom bekend, dus als je al een bak van de sloop weet te vinden voor een gunstig tarief dan moet je nog maar bidden of hij niet in no-time weer stuk is!
Hij schijnt met z'n dochtertje naar het ziekenhuis te zijn voor een halfjaarlijkse controlequote:Op maandag 16 april 2007 14:40 schreef ursel het volgende:
Koeman ontbreekt bij Feyenoord
Het zal toch niet alsnog gebeuren zo op de valreep toch..
Nah, men moet niet zo krampachtig doen. Feyenoord is gewoon slecht bezig, al te veel slechter zal het niet meer worden, ook niet zonder Koeman hahaquote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij schijnt met z'n dochtertje naar het ziekenhuis te zijn voor een halfjaarlijkse controleDat vergeten ze dan weer over te nemen.
Koeman zal niet blijven in de zomer maar ze gaan hem er ook niet uitschoppen zo vlak voor t eind
Je hebt wel door dat er twee verschillende personen reageren he?quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef MLPValley het volgende:
Joh laat ook maar, ik kan aan nieuwe bakken komen voor weinig, zoek hem dan lekker zelf maar![]()
Maar hij zat gisteren wel mooi te verkondigen dat WE morgen gewoon weer om 2 uur trainen.. Of was die dat vergeten..quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij schijnt met z'n dochtertje naar het ziekenhuis te zijn voor een halfjaarlijkse controleDat vergeten ze dan weer over te nemen.
Koeman zal niet blijven in de zomer maar ze gaan hem er ook niet uitschoppen zo vlak voor t eind
quote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
Maar hij zat gisteren wel mooi te verkondigen dat WE morgen gewoon weer om 2 uur trainen.. Of was die dat vergeten..
Van mij mag je hoor schatje!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[s]1000 eur mag je hem bij mij een weekendje neerzetten..[/s] AUW Lies.
![]()
Euhm, hoe moet ik dat weten dan, zelfde ursername hoorquote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat er twee verschillende personen reageren he?
Escape is degene die problemen heeft met de auto.quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Euhm, hoe moet ik dat weten dan, zelfde ursername hoor![]()
Zo snel wij die foto's hebben komt tie online! i promisequote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef ursel het volgende:
[..]
waar blijft nou de BoF-statie-foto dan??![]()
Tja, als ik eerlijk mag zijn is 800 echt belachelijk duur voor zo'n bakkie. Daarbij kost reviseren van een bakkie rond de 400¤. Ik weet niet hoe erg je je garage vertrouwd maar als ze je kunnen naaien doen ze dat ook.quote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef escape_nl het volgende:
Het gaat inderdaad om een Polo diesel uit 97.
Mijn garage heeft een visje uitgegooid op de onderdelenlijn.
Maar tot nu toe geen resultaat. Die bakje s zijn helemaal niet meer te krijgen, ze schijnen allemaal snel kapot te gaan wat hier ook al werd bevestigd.
Hij kon wel een rivisiebak krijgen voor 800, maar dar duurt een aantal dagen en aangezien ik de auto toch elke dag nodig heb.
We hebben wel 2 auto's thuis, maar mijn vriendin moet ook naar school/werk.
Nu ben ik met een BMW 5 serie van mijn schoonouders, maar die hebben hem morgen ook weer nodig.
Even kort samengevat, het is allemaal kut![]()
En ik verkoop de beamer en de ps3 niet.
Maar vanaf aanstaande zaterdag opent er een nieuwe bioscoop in Boekel, voor 5 euro films kijken.
whahaha! En dat moeten knappe koppen bedacht hebben. Zou het wel erg raar vinden als dat ook daadwerkelijk een suc6 gaat worden.quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Endemol en Electronic Arts gaan samenwerken
ja de Feyenoord spelers scheurden zowat de shirts van het lijf van de Heracles spelers.quote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je aan Inco moeten vragen. Na afloop hebben ze shirts geruild toch?
Of spammers op een forum...quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
whahaha! En dat moeten knappe koppen bedacht hebben. Zou het wel erg raar vinden als dat ook daadwerkelijk een suc6 gaat worden.De mensen die het gaan spelen zullen vast net zulke sukkels zijn als in second life
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
whahaha! En dat moeten knappe koppen bedacht hebben. Zou het wel erg raar vinden als dat ook daadwerkelijk een suc6 gaat worden.De mensen die het gaan spelen zullen vast net zulke sukkels zijn als in second life
![]()
Kan je geen ongelijk geven.quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan je geen ongelijk geven.Vind Second Life ook behoorlijk kansloos....
en bedankt... sarcasme is dus niet voor jou weggelegdquote:Op maandag 16 april 2007 17:15 schreef MLPValley het volgende:
[..]
ach ja als je jezelf een sukkel vindt![]()
hey, je zegt het zelf dan kun je zo'n reactie verwachtenquote:Op maandag 16 april 2007 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en bedankt... sarcasme is dus niet voor jou weggelegd![]()
heerlijk zo'n reactie, ik zat er gewoon op te wachtten, alsof ik nooit spam...![]()
Aardappels, bloemkool (vind ik saai maar vind jp lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aardappels, vlees, groenten! En appelmoes
En jullie?
Heb me eten al op. Kip hawaii op mijn werk.quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aardappels, bloemkool (vind ik saai maar vind jp lekker) met een sausje en vlees .. saai he!
@ alle mannen:
Mannen zijn niet lang meer nodig
Het lijkt erop dat mannen hun langste tijd gehad hebben. Wetenschappers zijn erin geslaagd cellen uit het beenmerg van een man om te zetten in spermacellen. Men verwacht snel resultaten over of dat ook lukt met het beenmerg van de vrouw. De methode is in principe ontwikkeld om jonge mannen te helpen die kanker hebben gehad en daardoor onvruchtbaar waren geworden. Het onderzoek om het proces te verfijnen loopt nog zeker vijf jaar door, dus vooralsnog is er geen paniek onder de mannen. Er is al veel kritiek op het onderzoek geuit. Een professor zegt dat het niet kan omdat mannen en vrouwen verschillende chromosomen hebben, en een ethische commissie heeft ook zijn bedenkingen geuit.
Nou tis ook meer ff dat ze zich niet meer gaan voelen dan ze eigenlijk zijnquote:Op maandag 16 april 2007 17:35 schreef MLPValley het volgende:
Maar je hebt nog steeds cellen van een man nodig, dus een man is niet overbodig![]()
Tenzij je lesbi bent juich je dit natuurlijk niet echt toe neem ik aan...quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aardappels, bloemkool (vind ik saai maar vind jp lekker) met een sausje en vlees .. saai he!
@ alle mannen:
Mannen zijn niet lang meer nodig
Het lijkt erop dat mannen hun langste tijd gehad hebben. Wetenschappers zijn erin geslaagd cellen uit het beenmerg van een man om te zetten in spermacellen. Men verwacht snel resultaten over of dat ook lukt met het beenmerg van de vrouw. De methode is in principe ontwikkeld om jonge mannen te helpen die kanker hebben gehad en daardoor onvruchtbaar waren geworden. Het onderzoek om het proces te verfijnen loopt nog zeker vijf jaar door, dus vooralsnog is er geen paniek onder de mannen. Er is al veel kritiek op het onderzoek geuit. Een professor zegt dat het niet kan omdat mannen en vrouwen verschillende chromosomen hebben, en een ethische commissie heeft ook zijn bedenkingen geuit.
Dan eet je zeker veel rijst?quote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb me eten al op. Kip hawaii op mijn werk.
Aardappels (gekookte dan he) heb ik nog nooit gegeten in mijn eigen huisje
En ik wil niet heel lullig doen hoor, maar mannen zijn nog steeds nodig, om verschillende redenen![]()
Wanneer er alleen maar vrouwen zouden zijn zou het menselijk ras wel wat zwakjes zijn denk je ook niet.
Ik geef een voorbeeldje:
Er spammen in dit topic 15+ verschillende mannen en 2 kneusjes. Die 2 kneusjes zijn vrouwen
I rest my case
Trouwens sterkte met je voet. Ik denk alleen dat het nog wel eens kan meevallen met de herstelperiode, maar leuk is het allerminst.
Ja heb ik ook al over nagedacht .. ik weet alleen niet wat voor inpact het heeft op je herstel dat je een wond hebt, dat ze met een beitel bot weg halen en daarmee je botvlies ook beschadigen. En het zit in de buurt van 1 van die enkelbanden die ik gescheurd had dus moet die misschien optzij waardoor ze hem weer uitrekken, enz enz Genoeg vragen dusquote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Trouwens sterkte met je voet. Ik denk alleen dat het nog wel eens kan meevallen met de herstelperiode, maar leuk is het allerminst.
Eej lies,quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef BattleLies het volgende:
Ik had het toch vorige week over 'osteofyt'?
Ik had vrijdagmiddag van de huisartsassistente de uitslag van rontgenfoto's gekregen van mijn voet. Omdat ik 11 weken na het scheuren van mijn enkelbanden enz nog steeds veel pijn en zwelling in de avond heb. De assistente zei dat er osteofyt te zien was en dat ik maar ff langs moest komen om te horen hoe dat verholpen kon worden. Ik sprak toevallig mijn fysiotherapeute en die zei dat dat met geluidsgolven te behandelen is maar wel een lange weg kon zijn (afhankelijk van de plaats waar het precies zit). Dus no problemo dacht ik; gewoon ff extra fysio en klaar!
Dus ik vanmorgen naar de huisarts, verwachtende dat te gaan horen.... Hij legt uit wat osteofyt is (wildgroei van bot) en dat er bij mij forse osteofyt is geconstateerd! Geen fysiotherapie .... maar een operatie is de enige behandeling!!!
Een operatie???? Dat had ik niet verwacht .. en eerlijk gezegd zit ik daar ook niet echt op te wachten als je bedenkt dat we over 2,5 maanden moeten emigreren.
Nu dus 25 April naar orthopeed .....
*zucht*quote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef escape_nl het volgende:
Het gaat inderdaad om een Polo diesel uit 97.
Mijn garage heeft een visje uitgegooid op de onderdelenlijn.
Maar tot nu toe geen resultaat. Die bakje s zijn helemaal niet meer te krijgen, ze schijnen allemaal snel kapot te gaan wat hier ook al werd bevestigd.
Hij kon wel een rivisiebak krijgen voor 800, maar dar duurt een aantal dagen en aangezien ik de auto toch elke dag nodig heb.
We hebben wel 2 auto's thuis, maar mijn vriendin moet ook naar school/werk.
Nu ben ik met een BMW 5 serie van mijn schoonouders, maar die hebben hem morgen ook weer nodig.
Even kort samengevat, het is allemaal kut![]()
En ik verkoop de beamer en de ps3 niet.
Maar vanaf aanstaande zaterdag opent er een nieuwe bioscoop in Boekel, voor 5 euro films kijken.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou tis ook meer ff dat ze zich niet meer gaan voelen dan ze eigenlijk zijn
Ik kan niet zonder mijn man hoor!
Ik zie dan ook echt meteen zo'n vergadering voor me in een wereld zonder mannen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef MLPValley het volgende:
Ik ook niet hoor![]()
En wat is het nou voor wereld zonder mannen? Enkel vrouwen en dildo's. Dan spring ik van een hotel in Amsterdam![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie dan ook echt meteen zo'n vergadering voor me in een wereld zonder mannen.
"Nou ik wil bij deze graag de vergadering van vandaag openen. Dus bij deze.
Dan meteen maar het eerste agenda punt. De blouse van Liselotte, de secretaresse, die kan dus echt niet meer he! en de woorden bijpassende schoenen komen dus ook echt niet voor in haar woordenboek. Waar zou ze die dingen gekocht hebben? Je denkt toch niet...nee denk je echt?....echt bij de Scapino?...hoe durft ze!
Maar goed laten we door gaan naar agendapunt twee de kleuren van ons nieuwe kantoor. Anne-claire wilde graag pastel zee-egel geel vanwege het rustgevende effect maar daar was Mirjam het niet mee eens die toch liever gebroken wit met een hint van baby-huid roze zou zien om onze vrouwelijk kant te benadrukken."
Vervolgens kijk ik dan naar de begraafplaats waar alle mannen liggen en ik hoor ze in koor roepen "Thank God we're dead!".
grapje hoor, in natura kan ookquote:Op maandag 16 april 2007 18:35 schreef staticdata het volgende:
ik heb chilli con carne op van gisteren. had het gisteren klaar gemaakt, maar er was nog zoveel over. en dat komt goed uit want me vriendin is uit eten dus heb ik gewoon het restje opgemaakt.
@niels ik ga geen 5 euro betalen hoor
quote:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar mannen overbodig zijn!quote:Op maandag 16 april 2007 18:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
@lies bullshit. als jullie al ver van te voren die datum hadden afgesproken maakt het geen reet uit of die gasten al betaald hebben.
ja meneer u had een ferrari enzo besteld, maar iemand anders wilde hem ook en heeft al betaald dus heb ik hem maar aan die meneer gegeven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |