Ga er maar vanuit dat de gemiddelde admin alleen voor zichzelf/zijn eigen clan speelt, ze zullen zeker niet iets doen ten nadele van henzelf, dat staat vast...quote:Op zondag 15 april 2007 16:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat een zeikerds op de gemiddelde clanserver zeg...
Bij serverrules staat no claymores AT flag. Ik plant er eentje minstens 50 meter ervanaf, maar wel op een plaats waar iemand langs moet komen. Wordt gekickt, kom terug, en wordt nog een keer gekickt omdat ik weer een claymore plak op een plek ver van een vlag af.
In hetzelfde rondje kom ik weer terug, en iemand van de tegenpartij plakt hem letterlijk tegen de vlag aan, maar niemand doet daar moeilijk over...
Vandaag ongeveer hetzelfde: ik neem als sniper positie in, zie iemand naar een muur zandzakken rennen en op mij richten. Ik duik, steek snel mijn kop weer op en schiet hem naar zijn grootje. Ik wordt gekickt op spawnkillingWTF?
Dus ik weer joinen, uitleggen wat er aan de hand was "I saw him running, lining me up for a shot, and I shot him first, what's the spawnkill?" en wordt vervolgens gekickt EN gebanned omdat ik een admin beledigd zou hebbenEcht, dudes, loosen up a little...
Squads joinen, bij de medics in de buurt blijven, en vooral veel spelen, je leert het vanzelf.quote:Op zondag 15 april 2007 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik trouwens ook waarschijnlijk de enige die de indruk heeft hoe langer ik speel, hoe meer noob ik lijk... Echt, iedereen maakt onmogelijke sprongen (als ik ze doe haalt het iig niets uit) en ik wordt soms echt gewiped bij het leven... Iemand tips?
Laat me nou. Dat is zo ongeveer het enige wat ik wel in een keer dood krijg.quote:Op zondag 15 april 2007 18:05 schreef 3lmo het volgende:
FJD, nu heb je met je Heracles gezeik het topic dood gemaakt!
Zelfs dan zie ik dingen gebeuren die niets met squads of vaardigheid te maken hebben...quote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef 3lmo het volgende:
Squads joinen, bij de medics in de buurt blijven, en vooral veel spelen, je leert het vanzelf.
Vandaag 2 medailles gehaald! Navy Cross en Good conduct![]()
http://bf2s.com/player/82562646/
Dus als er ergens een vlieg tegen de muur zit, en je pakt een krant (met voorkeur sportpagina) kun je die vlieg niet in 1 keer vermoorden?!quote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me nou. Dat is zo ongeveer het enige wat ik wel in een keer dood krijg.
Dan speel je op de verkeerde servers, vol met cheaters, Silver_shark weet er alles van!quote:Op zondag 15 april 2007 18:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zelfs dan zie ik dingen gebeuren die niets met squads of vaardigheid te maken hebben...
Echt waar?quote:Op zondag 15 april 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me nou. Dat is zo ongeveer het enige wat ik wel in een keer dood krijg.
Mjah, met een PKM sniperen? One shot-one kill gehalte is af en toe wel erg hoog, terwijl ik andersom zelfs op point blank niets kan raken bij de tegenstander... Aan de andere kant heb ik ook dagen dat ik met een pistol als een ware Jack Bauer door het level heen renquote:Op zondag 15 april 2007 18:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dus als er ergens een vlieg tegen de muur zit, en je pakt een krant (met voorkeur sportpagina) kun je die vlieg niet in 1 keer vermoorden?!
[..]
Dan speel je op de verkeerde servers, vol met cheaters, Silver_shark weet er alles van!
qua blue ray films heb ik niets liggen wel 150 normale dvd'squote:Op zondag 15 april 2007 13:20 schreef escape_nl het volgende:
@ Puni,
Ik hoop dat ik deze week een Blu Ray film/concert kan bemachtigen voor zaterdag![]()
Heb jij toevallig nog wat liggen?
daar blijf ik bij dat er in bf2 of nog een bug zit. ik heb het altijd maar dan ook altijd dat in de eerste ronde en dan voor 10 a 15 minuten met 1 schot neer wordt geknald en dan ook echt constant. het maakt dan nog geneens uit waarmee. dat vind ik echt zo vaag altijd..quote:Op zondag 15 april 2007 18:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, met een PKM sniperen? One shot-one kill gehalte is af en toe wel erg hoog, terwijl ik andersom zelfs op point blank niets kan raken bij de tegenstander... Aan de andere kant heb ik ook dagen dat ik met een pistol als een ware Jack Bauer door het level heen ren
waar is die pagina waar je kan berekenen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:36 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
Feyenoord![]()
Hoe kun je bij de F1 manager maar 90 punten halenIk heb er 90 alleen met de race van Heidfeld
Dan nog 60 met de race van Trulli. 40 punten met de kwalificatie van beide rijders. Dan komen de SAs er nog bij. Die zullen deze ronde wel niet ontzettend veel opleveren omdat Sato geploft is maar goed. Dan kom ik toch alweer tegen de 200 punten aan
28 bij de kwalificatie voor de SAs. De race van Davidson nog eens 12. De andere SA kost me 15 punten dus de SAs leveren me 25 punten op waardoor ik een totaal van 215 punten binnenhaal. Niet slecht met een geplofte SA
Je pakt de puntentelling de FOK! pagina en de uitslag van F1.com en dan ga je beetje handmatig rekenenquote:Op zondag 15 april 2007 18:51 schreef escape_nl het volgende:
waar is die pagina waar je kan berekenen?
Hmm alleen die -30 voor de SAs is volgens mij teveel. De auto valt maar door 1 reden uit en kan dus ook maar 1x minpunten krijgen. Dus -15.quote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef staticdata het volgende:
@ niels
http://www.wizards.nu/fokf1calc.php
volgens mij kom ik op 176 puntenmeer dan voorheen maar oh oh wat gaat het kut
maar omdat het twee auto's betrof is het -30 gok ikquote:Op zondag 15 april 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm alleen die -30 voor de SAs is volgens mij teveel. De auto valt maar door 1 reden uit en kan dus ook maar 1x minpunten krijgen. Dus -15.
Dan heb ik toch niets meer punten misschien..quote:Op zondag 15 april 2007 19:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm alleen die -30 voor de SAs is volgens mij teveel. De auto valt maar door 1 reden uit en kan dus ook maar 1x minpunten krijgen. Dus -15.
Davidson is volgens de uitslag gewoon gefinishedquote:Op zondag 15 april 2007 19:23 schreef staticdata het volgende:
maar omdat het twee auto's betrof is het -30 gok ik
Dan moet je in het weekend maar een ander topic opzoeken..quote:Op zondag 15 april 2007 19:29 schreef MLPValley het volgende:
kom op jongens wij zijn gamers geen sporters, ik wil het helemaal niet over sport hebben!![]()
Wil jij nog sex vanavondquote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je in het weekend maar een ander topic opzoeken..
Doei doei..![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je in het weekend maar een ander topic opzoeken..
Doei doei..![]()
![]()
Hij is niet gefinished, maar wel geclassificeerd.quote:Op zondag 15 april 2007 19:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Davidson is volgens de uitslag gewoon gefinished
Owke dan klopt het. Balen maar achquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij is niet gefinished, maar wel geclassificeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |