ja wil wel, maar dan zal diamond ook mee willenquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik voel hier spanningen?
Puni kom je zaterdag samen met de friese wat drinken in Boekel?
Dat vond Sanne ook al optimistisch jaquote:
Koffie is de grootste afleiding voor je werk..quote:Op maandag 16 april 2007 08:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Koffie is voor zwakkelingen die niet op eigen kracht dingen kunnen doen![]()
nee hoor dat is het bof topic op fokquote:Op maandag 16 april 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Koffie is de grootste afleiding voor je werk..![]()
Masterquote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
Vanavond de eerste officiële hardlooptraining
Het is op zijn minst een goede gedeelde eerste..quote:Op maandag 16 april 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee hoor dat is het bof topic op fok
Is dat dan echt rennen, of gewoon een beetje hardlopen sjokken..quote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
In minuten om en om hardlopen-wandelen-hardlopen-wandelen etc.
Er moet gok ik wel echt wat vaart achter zitten. Niet van dat lamlendige gesjok nee maar wel goed doortrappen. Lijkt me aan de andere kant ook weer niet de bedoeling dat je gaat sprintenquote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef ursel het volgende:
Is dat dan echt rennen, of gewoon een beetje hardlopen sjokken..
Ben echt benieuwd tot hoever je gaat komen man..
Ik zal in ieder geval met kratje pils bij de finish staan..quote:Op maandag 16 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Er moet gok ik wel echt wat vaart achter zitten. Niet van dat lamlendige gesjok nee maar wel goed doortrappen. Lijkt me aan de andere kant ook weer niet de bedoeling dat je gaat sprintenTis niet dat je dat continue kan volhouden.
Denk het wel maar we moeten nog even overleggenquote:Op maandag 16 april 2007 08:55 schreef ursel het volgende:
Heb je al een goed doel gevonden eigenlijk??
quote:Misschien moeten we dan ook Hart van Nederland even inschakelen, kom je nog met je snufferd op TV ook..![]()
Waarvoor denk je dat ze zo'n lintje altijd spannen bij de finish dan..quote:Op maandag 16 april 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk het wel maar we moeten nog even overleggen
[..]Maar goed dat ik dan hard kan lopen
doen de senioren ook in het boekels bejaardentehuisquote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
In minuten om en om hardlopen-wandelen-hardlopen-wandelen etc.
Dus jij gaat ook meedoen?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef escape_nl het volgende:
doen de senioren ook in het boekels bejaardentehuis
Dan ren ik gewoon terugquote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
Waarvoor denk je dat ze zo'n lintje altijd spannen bij de finish dan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |