ja wil wel, maar dan zal diamond ook mee willenquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef escape_nl het volgende:
Ik voel hier spanningen?
Puni kom je zaterdag samen met de friese wat drinken in Boekel?
Dat vond Sanne ook al optimistisch jaquote:
Koffie is de grootste afleiding voor je werk..quote:Op maandag 16 april 2007 08:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Koffie is voor zwakkelingen die niet op eigen kracht dingen kunnen doen![]()
nee hoor dat is het bof topic op fokquote:Op maandag 16 april 2007 08:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Koffie is de grootste afleiding voor je werk..![]()
Masterquote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef FJD het volgende:
Vanavond de eerste officiële hardlooptraining
Het is op zijn minst een goede gedeelde eerste..quote:Op maandag 16 april 2007 08:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee hoor dat is het bof topic op fok
Is dat dan echt rennen, of gewoon een beetje hardlopen sjokken..quote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
In minuten om en om hardlopen-wandelen-hardlopen-wandelen etc.
Er moet gok ik wel echt wat vaart achter zitten. Niet van dat lamlendige gesjok nee maar wel goed doortrappen. Lijkt me aan de andere kant ook weer niet de bedoeling dat je gaat sprintenquote:Op maandag 16 april 2007 08:44 schreef ursel het volgende:
Is dat dan echt rennen, of gewoon een beetje hardlopen sjokken..
Ben echt benieuwd tot hoever je gaat komen man..
Ik zal in ieder geval met kratje pils bij de finish staan..quote:Op maandag 16 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Er moet gok ik wel echt wat vaart achter zitten. Niet van dat lamlendige gesjok nee maar wel goed doortrappen. Lijkt me aan de andere kant ook weer niet de bedoeling dat je gaat sprintenTis niet dat je dat continue kan volhouden.
Denk het wel maar we moeten nog even overleggenquote:Op maandag 16 april 2007 08:55 schreef ursel het volgende:
Heb je al een goed doel gevonden eigenlijk??
quote:Misschien moeten we dan ook Hart van Nederland even inschakelen, kom je nog met je snufferd op TV ook..![]()
Waarvoor denk je dat ze zo'n lintje altijd spannen bij de finish dan..quote:Op maandag 16 april 2007 08:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk het wel maar we moeten nog even overleggen
[..]Maar goed dat ik dan hard kan lopen
doen de senioren ook in het boekels bejaardentehuisquote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef FJD het volgende:
1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
In minuten om en om hardlopen-wandelen-hardlopen-wandelen etc.
Dus jij gaat ook meedoen?quote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef escape_nl het volgende:
doen de senioren ook in het boekels bejaardentehuis
Dan ren ik gewoon terugquote:Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef ursel het volgende:
Waarvoor denk je dat ze zo'n lintje altijd spannen bij de finish dan..![]()
prima, zeg maar wanneerquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook meedoen?
[..]
Dan ren ik gewoon terug
Rond 12 april 2008 te Rotterdam.quote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef escape_nl het volgende:
prima, zeg maar wanneer
wordt mijn nieuwe aanwinst, komt wel een ander zadel op, want als ik nu meer dan 50 km fiets krijg ik een dove zakquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor![]()
![]()
zit het zadel nog verkeerd hoor..
Wat is er zo speciaal aan dees eigenlijk??![]()
In december is het waarschijnlijk ook te koud en/of slecht weer om een uur lang bij de finish te wachten met al dat pils..quote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
Halve marathon komt te vroeg Niels. Dat red ik pas in december oid maar niet getreurd er is ook een AD 10km loop.
Hollands op zijn best laten we maar zeggen dan..quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef escape_nl het volgende:
Echt nederland weer, zaterdagnacht kans op nachtvorst
Mooi manquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef ursel het volgende:
April komt mij dus wat dat betreft beter uit..
Als toeschouwer he.. ff ter verduidelijking..quote:
Ben je eigenlijk gestopt met roken?quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wordt mijn nieuwe aanwinst, komt wel een ander zadel op, want als ik nu meer dan 50 km fiets krijg ik een dove zak
Jij hebt het al gedaan toen ik zwanger wasquote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Als toeschouwer he.. ff ter verduidelijking..
Wie durft het aan trouwens:
Veertig dagen zonder seks
Ik ben er helaas al te oud voor..![]()
Zo'n grote auto heb ik niet hoor!quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef ursel het volgende:
Whehe.. straks doet volgend jaar half bof mee met de marathon..
Er moet ook nog tijd voor slapen over blijven..quote:Op maandag 16 april 2007 10:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ja vond eerder 2 minuten al optimistisch![]()
Passen anders genoeg kratten pils in hoor..quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Zo'n grote auto heb ik niet hoor!Dan moet de ambulance de rest maar wegbrengen
![]()
Maar geen tig aantal uitgeblusde/ingestorte fokkersquote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Passen anders genoeg kratten pils in hoor..![]()
Zou je aan Inco moeten vragen. Na afloop hebben ze shirts geruild toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef ursel het volgende:
Welke van deze 2 heeft er nou afgelopen weekend op ut veld gehobbeld eigenlijk..![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |