prima, zeg maar wanneerquote:Op maandag 16 april 2007 09:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook meedoen?
[..]
Dan ren ik gewoon terug
Rond 12 april 2008 te Rotterdam.quote:Op maandag 16 april 2007 09:03 schreef escape_nl het volgende:
prima, zeg maar wanneer
wordt mijn nieuwe aanwinst, komt wel een ander zadel op, want als ik nu meer dan 50 km fiets krijg ik een dove zakquote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor![]()
![]()
zit het zadel nog verkeerd hoor..
Wat is er zo speciaal aan dees eigenlijk??![]()
In december is het waarschijnlijk ook te koud en/of slecht weer om een uur lang bij de finish te wachten met al dat pils..quote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
Halve marathon komt te vroeg Niels. Dat red ik pas in december oid maar niet getreurd er is ook een AD 10km loop.
Hollands op zijn best laten we maar zeggen dan..quote:Op maandag 16 april 2007 09:48 schreef escape_nl het volgende:
Echt nederland weer, zaterdagnacht kans op nachtvorst
Mooi manquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef ursel het volgende:
April komt mij dus wat dat betreft beter uit..
Als toeschouwer he.. ff ter verduidelijking..quote:
Ben je eigenlijk gestopt met roken?quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef escape_nl het volgende:
[..]
wordt mijn nieuwe aanwinst, komt wel een ander zadel op, want als ik nu meer dan 50 km fiets krijg ik een dove zak
Jij hebt het al gedaan toen ik zwanger wasquote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Als toeschouwer he.. ff ter verduidelijking..
Wie durft het aan trouwens:
Veertig dagen zonder seks
Ik ben er helaas al te oud voor..![]()
Zo'n grote auto heb ik niet hoor!quote:Op maandag 16 april 2007 09:05 schreef ursel het volgende:
Whehe.. straks doet volgend jaar half bof mee met de marathon..
Er moet ook nog tijd voor slapen over blijven..quote:Op maandag 16 april 2007 10:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ja vond eerder 2 minuten al optimistisch![]()
Passen anders genoeg kratten pils in hoor..quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Zo'n grote auto heb ik niet hoor!Dan moet de ambulance de rest maar wegbrengen
![]()
Maar geen tig aantal uitgeblusde/ingestorte fokkersquote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Passen anders genoeg kratten pils in hoor..![]()
Zou je aan Inco moeten vragen. Na afloop hebben ze shirts geruild toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:42 schreef ursel het volgende:
Welke van deze 2 heeft er nou afgelopen weekend op ut veld gehobbeld eigenlijk..![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |