Hij schijnt met z'n dochtertje naar het ziekenhuis te zijn voor een halfjaarlijkse controlequote:Op maandag 16 april 2007 14:40 schreef ursel het volgende:
Koeman ontbreekt bij Feyenoord
Het zal toch niet alsnog gebeuren zo op de valreep toch..
Nah, men moet niet zo krampachtig doen. Feyenoord is gewoon slecht bezig, al te veel slechter zal het niet meer worden, ook niet zonder Koeman hahaquote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij schijnt met z'n dochtertje naar het ziekenhuis te zijn voor een halfjaarlijkse controleDat vergeten ze dan weer over te nemen.
Koeman zal niet blijven in de zomer maar ze gaan hem er ook niet uitschoppen zo vlak voor t eind
Je hebt wel door dat er twee verschillende personen reageren he?quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef MLPValley het volgende:
Joh laat ook maar, ik kan aan nieuwe bakken komen voor weinig, zoek hem dan lekker zelf maar![]()
Maar hij zat gisteren wel mooi te verkondigen dat WE morgen gewoon weer om 2 uur trainen.. Of was die dat vergeten..quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij schijnt met z'n dochtertje naar het ziekenhuis te zijn voor een halfjaarlijkse controleDat vergeten ze dan weer over te nemen.
Koeman zal niet blijven in de zomer maar ze gaan hem er ook niet uitschoppen zo vlak voor t eind
quote:Op maandag 16 april 2007 14:49 schreef ursel het volgende:
Maar hij zat gisteren wel mooi te verkondigen dat WE morgen gewoon weer om 2 uur trainen.. Of was die dat vergeten..
Van mij mag je hoor schatje!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[s]1000 eur mag je hem bij mij een weekendje neerzetten..[/s] AUW Lies.
![]()
Euhm, hoe moet ik dat weten dan, zelfde ursername hoorquote:Op maandag 16 april 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat er twee verschillende personen reageren he?
Escape is degene die problemen heeft met de auto.quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Euhm, hoe moet ik dat weten dan, zelfde ursername hoor![]()
Zo snel wij die foto's hebben komt tie online! i promisequote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef ursel het volgende:
[..]
waar blijft nou de BoF-statie-foto dan??![]()
Tja, als ik eerlijk mag zijn is 800 echt belachelijk duur voor zo'n bakkie. Daarbij kost reviseren van een bakkie rond de 400¤. Ik weet niet hoe erg je je garage vertrouwd maar als ze je kunnen naaien doen ze dat ook.quote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef escape_nl het volgende:
Het gaat inderdaad om een Polo diesel uit 97.
Mijn garage heeft een visje uitgegooid op de onderdelenlijn.
Maar tot nu toe geen resultaat. Die bakje s zijn helemaal niet meer te krijgen, ze schijnen allemaal snel kapot te gaan wat hier ook al werd bevestigd.
Hij kon wel een rivisiebak krijgen voor 800, maar dar duurt een aantal dagen en aangezien ik de auto toch elke dag nodig heb.
We hebben wel 2 auto's thuis, maar mijn vriendin moet ook naar school/werk.
Nu ben ik met een BMW 5 serie van mijn schoonouders, maar die hebben hem morgen ook weer nodig.
Even kort samengevat, het is allemaal kut![]()
En ik verkoop de beamer en de ps3 niet.
Maar vanaf aanstaande zaterdag opent er een nieuwe bioscoop in Boekel, voor 5 euro films kijken.
whahaha! En dat moeten knappe koppen bedacht hebben. Zou het wel erg raar vinden als dat ook daadwerkelijk een suc6 gaat worden.quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
Endemol en Electronic Arts gaan samenwerken
ja de Feyenoord spelers scheurden zowat de shirts van het lijf van de Heracles spelers.quote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou je aan Inco moeten vragen. Na afloop hebben ze shirts geruild toch?
Of spammers op een forum...quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
whahaha! En dat moeten knappe koppen bedacht hebben. Zou het wel erg raar vinden als dat ook daadwerkelijk een suc6 gaat worden.De mensen die het gaan spelen zullen vast net zulke sukkels zijn als in second life
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
whahaha! En dat moeten knappe koppen bedacht hebben. Zou het wel erg raar vinden als dat ook daadwerkelijk een suc6 gaat worden.De mensen die het gaan spelen zullen vast net zulke sukkels zijn als in second life
![]()
Kan je geen ongelijk geven.quote:Op maandag 16 april 2007 16:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan je geen ongelijk geven.Vind Second Life ook behoorlijk kansloos....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |