quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
voor 1400 heb ik wel intresse in je epson beamer
quote:Op maandag 16 april 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
voor 1400 heb ik wel intresse in je epson beamer
Vergeet dat maarquote:Op maandag 16 april 2007 12:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tering..das een total-loss voor je dus?![]()
Kan je er gewoon geen ruil of sloopbakkie ingooien? Heb ik bij mijn AX ook gedaan toen en kostte me 700 gulden voor een bijna nieuwe uit schadebakkie (na mijn motor al gewisseld te hebben..![]()
)
FF rondbellen of op onderdelenlijn plaatsen. Je kent toch wel een beuner? Als het dichtbij was konden we het samen doen, mijn vader heeft compleet uitgeruste garage aan huis..
Is klusje van niks.
druklager: paar tientjes
asdichtingen 2x
wellicht nog pakkingen ofzo.
bij elkaar nog geen 500 gok ik. en het is werkje van niks op smeerput of gewoon op verhoging rijden.
BTW: over Duckie: zie mijn onderschrift.![]()
JP
Van wat voor auto dan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vergeet dat maarbak is of niet te vinden of ook stuk!
hahaha! Ik heb dat ook! Buiten het feit dat het nodig was natuurlijk! Niet een onbelangrijke factor natuurlijk! Als het niet nodig is maar je wel schoonmaakt dan is het een dwangneurosequote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef MLPValley het volgende:
Waarom heb ik nou altijd zin om met mooi weer schoon te gaan makenHeb al stofgezogen en gedweild. Help.....ik heb een dwangneurose
![]()
Ik vond de aflevering met Gordon enorm leuk. De nieuwste aflevering was idd niet zo veel aan.quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef BattleLies het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de lama's sinds het nieuwe seizoen minder leuk???
Ze hebben een nieuwe lama maar die doet al 6 weken niet mee .. al zes weken staan ze met dezelfde vier op het podium ... ik moet een stuk minder vaak lachen als vroeger .. jammer hoor!
quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef BattleLies het volgende:
Ze hebben een nieuwe lama maar die doet al 6 weken niet mee .. al zes weken staan ze met dezelfde vier op het podium ... ik moet een stuk minder vaak lachen als vroeger .. jammer hoor!
Dat is toch niet zo moeilijk een goed bakkie daarvoor te vindenquote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is al uitgebreid besproken, beter opletten dus![]()
vw polo 1.9 diesel van 97 ofzo
quote:Op maandag 16 april 2007 13:50 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Vergeet dat maarbak is of niet te vinden of ook stuk!
Is het ooit grappig geweest dan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef BattleLies het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2007 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is het ooit grappig geweest dan?
quote:Op maandag 16 april 2007 13:48 schreef MLPValley het volgende:
Waarom heb ik nou altijd zin om met mooi weer schoon te gaan makenHeb al stofgezogen en gedweild. Help.....ik heb een dwangneurose
![]()
Je hield toch zo van sauna?quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]..
Tering hey.. Tis hier nu gewoon 28 graden op lab en loop met zo'n pokke labjas aan..
Ze zeggen dat het tijdens de zomer nog wel eens warmer is hiero..
(Je kent het wel, lab met plak dak, brakke "airco", volop in de zon..)
Ik heb exacte type, bouwmaand, jaar ect nodig(hoeveel versnellingen?). Polo 1.9 is gemaakt met 2 soorten bakken als het goed is. Dan kan ik wel ff voor je kijken.quote:
"hoeveel versnellingen"quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik heb exacte type, bouwmaand, jaar ect nodig(hoeveel versnellingen?). Polo 1.9 is gemaakt met 2 soorten bakken als het goed is. Dan kan ik wel ff voor je kijken.![]()
Leuk merkgarage praatje..quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef -chiel- het volgende:
Bakken genoeg te vinden maar niet voor 200 euries ofzo, je komt al snel aan een revisie v/a 600 ofzo, tel daar een koppeling bij op (154,70 ex) en een druklager (40.90 ex) en dan nog wat arbeidsloon en vast nog wel wat klein spul, dan schiet het alweer lekker op.
De bakken van de polo diesel (en nog wel een flink aantal uit de VAG reeksmade in mexico
)staan erom bekend, dus als je al een bak van de sloop weet te vinden voor een gunstig tarief dan moet je nog maar bidden of hij niet in no-time weer stuk is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |