abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48374925
Gisteren een lekker potje geknalled, 20/30 k/d!! Een enorme vooruitgang al zeg ik het zelf.
pi_48375182
Doe je goed slakkie 2/3 is geen verkeerde ratio denk ik zo Ik zit zelf nog net onder de 1 in totaal dan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 16 april 2007 @ 11:13:21 #203
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_48375220
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef MLPValley het volgende:
Urs sukkel je hebt je telefoon weer hier laten liggen! Hoe moet ik je nou sms'en dat de rabobank moet bellen
ff een dagje rust..
  maandag 16 april 2007 @ 11:17:08 #204
176291 MLPValley
Ursels Wife :P
pi_48375357
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef ursel het volgende:

[..]

ff een dagje rust..
Maar wel de rabo bellen he
Ursel zegt: Daar gaat mijn vrijheid..
pi_48375459
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Doe je goed slakkie 2/3 is geen verkeerde ratio denk ik zo Ik zit zelf nog net onder de 1 in totaal dan
gisteren had ik weer eentje boven de 3.0

iets van35 kills om 10 deaths
pi_48375499
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
gisteren had ik weer eentje boven de 3.0
Mijn record is 11:1 met een rondje DC 22 kills, 2 deaths en dat zonder armor uiteraard

Maar goed normaal gesproken ga ik meer dood dan dat ik doodschiet
pi_48376349
Ik had het toch vorige week over 'osteofyt'?

Ik had vrijdagmiddag van de huisartsassistente de uitslag van rontgenfoto's gekregen van mijn voet. Omdat ik 11 weken na het scheuren van mijn enkelbanden enz nog steeds veel pijn en zwelling in de avond heb. De assistente zei dat er osteofyt te zien was en dat ik maar ff langs moest komen om te horen hoe dat verholpen kon worden. Ik sprak toevallig mijn fysiotherapeute en die zei dat dat met geluidsgolven te behandelen is maar wel een lange weg kon zijn (afhankelijk van de plaats waar het precies zit). Dus no problemo dacht ik; gewoon ff extra fysio en klaar!

Dus ik vanmorgen naar de huisarts, verwachtende dat te gaan horen.... Hij legt uit wat osteofyt is (wildgroei van bot) en dat er bij mij forse osteofyt is geconstateerd! Geen fysiotherapie .... maar een operatie is de enige behandeling!!!
Een operatie???? Dat had ik niet verwacht .. en eerlijk gezegd zit ik daar ook niet echt op te wachten als je bedenkt dat we over 2,5 maanden moeten emigreren .

Nu dus 25 April naar orthopeed .....
Altijd blijven lachen!!
pi_48376415
Tjeeh zeg Je bent ook wel een lappenmand zeg
  maandag 16 april 2007 @ 11:51:30 #209
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_48376517
Ben je mooi klaar mee.. .
Maar ja, je kan je wat dat betreft beter hier laten opereren als daarzo..

Succes/sterkte ermee..
pi_48376536
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef FJD het volgende:
Tjeeh zeg Je bent ook wel een lappenmand zeg
Sja ... vorige week dinsdag kreeg ik ook al te horen dat mijn dikke darm onherstelbaar kapot is .. die zal nooit meer wat doen of wat doorgeven .. kortom; de rest van mijn leven medicijnen slikken om naar de wc te kunnen .. flink klote allemaal ..

Maar je doet er niks aan! Ik ben al sinds mijn geboorte brak qua lijf en mijn uitdaging is dus om geestelijk het tegenoverstelde te bereiken! En vooral veel dingen te doen die ik leuk vind! En wat ik ook leuk vind is om artsen versteld te laten staan .. Tien jaar geleden zeiden ze dat ik met de scoliose in mijn rug binnen 5 jaar in een rolstoel zou belanden .. TADAA! niks aan de hand nog!! Het kost wat tijd en energie om 2x per week naar de fysio te gaan enz maar je bereikt er veel mee!!
Altijd blijven lachen!!
pi_48376579
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
Ben je mooi klaar mee.. .
Maar ja, je kan je wat dat betreft beter hier laten opereren als daarzo..

Succes/sterkte ermee..
Zo is dat! Maar het feit dat ik weer afhankelijk wordt staat me zo tegen ... Jp zal toch veel aan het reis zijn enne dan moet ik mensen gaan vragen om me te komen helpen die allemaal een uur rijden hiervandaan wonen .. is toch zachts gezegd onhandig??
Altijd blijven lachen!!
pi_48376767
Je kunt ook niet autorijden oid?
pi_48376797
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Dat vond ik ook, helaas is mijn huidige ratio onder de .5 (0.4917 om precies te zijn). Maar dit gaan we verbeteren. Wat ik wel jammer vind is dat ik 20 kills had als assault maar geen batch gekregen heb... Vandaag maar nog een keer proberen.
  maandag 16 april 2007 @ 12:00:40 #214
176291 MLPValley
pi_48376803
je bent inderdaad een kneusje zeg, maar ach hier zit er nog 1.
Ik heb ook nog steeds last van mijn voet en moet nou ook maar weer eens naar de dokter.
En moet eigenlijk nog steeds langs de dokter voor mijn rug, er is me tijdens de zwangerschap verteld dat ik na de zwangerschap ook effe moest laten checken...nooit gedaan dus

Veel suc6 Lies, maar volgens mij maak jij je eigen geluk
pi_48377054
Inderdaad de versnellingsbak is ook kapot plus de koppeling, schade 1400 euro.
Heb ik weer
pi_48377085
quote:
Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook niet autorijden oid?
Nope! Ik kon na het scheuren van mijn enkelbanden pas na 5 weken met brace autorijden .. Nu moeten ze dat bot weg gaan bikkelen! Dat zal wel een wond betekenen enz dus waarschijnlijk kan je dan langer geen autorijden ... maar misschien valt het allemaal mee! Dat zal ik de 25ste allemaal gaan vragen!
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef MLPValley het volgende:
je bent inderdaad een kneusje zeg, maar ach hier zit er nog 1.
Ik heb ook nog steeds last van mijn voet en moet nou ook maar weer eens naar de dokter.
En moet eigenlijk nog steeds langs de dokter voor mijn rug, er is me tijdens de zwangerschap verteld dat ik na de zwangerschap ook effe moest laten checken...nooit gedaan dus

Veel suc6 Lies, maar volgens mij maak jij je eigen geluk
Ooh gezellig! Twee kneusjes! Altijd leuk

En of je geluk zelf kan maken weet ik niet maar ik weet wel dat je het gevoel van geluk zelf kan maken! Gewoon door naar de positieve dingen te kijken, van de positieve dingen te genieten en leuke dingen te doen!
Altijd blijven lachen!!
pi_48377202
@Escape. Dat wordt lopen dan Dat komt trouwens goed uit want dan kun je mooi trainen

@Lies. Klinkt als een groot drama. Goed iig dat je positief blijft denken Om je te supporten komen we wel nog een keer BBQen, op die manier houd je toch de gezelligheid erin. Als ik weer in Nederland ben en je zit een keer hoog dan weet je waar je me kunt bereiken
  maandag 16 april 2007 @ 12:15:20 #218
176291 MLPValley
pi_48377206
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef BattleLies het volgende:
En of je geluk zelf kan maken weet ik niet maar ik weet wel dat je het gevoel van geluk zelf kan maken! Gewoon door naar de positieve dingen te kijken, van de positieve dingen te genieten en leuke dingen te doen!
Precies
We lijken wel een beetje op elkaar hoor, ik moet nog steeds naar de dokter om te kijken naar scoliose en ik heb een paar maanden terug ook mijn enkelbanden gescheurd hahaha.
(en we zijn beide getrouwd met bierzuipende boffers)
pi_48377443
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:15 schreef MLPValley het volgende:

[..]

Precies
We lijken wel een beetje op elkaar hoor, ik moet nog steeds naar de dokter om te kijken naar scoliose en ik heb een paar maanden terug ook mijn enkelbanden gescheurd hahaha.
(en we zijn beide getrouwd met bierzuipende boffers)
hahaha lol! Bierzuipende boffers die beide veel eten!!!!! haha Alleen is dat bij de jouwe nog niet echt in omvang te herkennen Lucky you!

Wel ff naar de dokter gaan hoor!! kan nooit kwaad!
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
@Lies. Klinkt als een groot drama. Goed iig dat je positief blijft denken Om je te supporten komen we wel nog een keer BBQen, op die manier houd je toch de gezelligheid erin. Als ik weer in Nederland ben en je zit een keer hoog dan weet je waar je me kunt bereiken
Fijn Fer! BBQ's en pokeren enz zijn cool, gezellig enz enz!
En thx voor je aanbod! Wie weet maak ik er gretig gebruik van!!!
Altijd blijven lachen!!
  maandag 16 april 2007 @ 12:26:49 #220
176291 MLPValley
pi_48377589
Ow yee, nou moeten Anne en JP op gaan passen
pi_48377628
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MLPValley het volgende:
Ow yee, nou moeten Anne en JP op gaan passen
Nee hoor Inruil is geen optie.
  maandag 16 april 2007 @ 12:35:03 #222
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_48377752
Sterkte Lies! Heb veel respect voor je positieve kijk op het leven!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_48377791
Gister sinds lange tijd weer eens niet dood gegaan tijdens een ronde vliegen op wake, kills iets in 20
pi_48377933
quote:
Op maandag 16 april 2007 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Inderdaad de versnellingsbak is ook kapot plus de koppeling, schade 1400 euro.
Heb ik weer
Tering..das een total-loss voor je dus?

Kan je er gewoon geen ruil of sloopbakkie ingooien? Heb ik bij mijn AX ook gedaan toen en kostte me 700 gulden voor een bijna nieuwe uit schadebakkie (na mijn motor al gewisseld te hebben..
)
FF rondbellen of op onderdelenlijn plaatsen. Je kent toch wel een beuner? Als het dichtbij was konden we het samen doen, mijn vader heeft compleet uitgeruste garage aan huis..

Is klusje van niks.

druklager: paar tientjes
asdichtingen 2x
wellicht nog pakkingen ofzo.

bij elkaar nog geen 500 gok ik. en het is werkje van niks op smeerput of gewoon op verhoging rijden.

BTW: over Duckie: zie mijn onderschrift.

JP
Altijd blijven lachen!!
pi_48378096
voor 1400 heb ik wel intresse in je epson beamer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')