quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef MLPValley het volgende:
Urs sukkel je hebt je telefoon weer hier laten liggen! Hoe moet ik je nou sms'en dat de rabobank moet bellen![]()
gisteren had ik weer eentje boven de 3.0quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Doe je goed slakkie2/3 is geen verkeerde ratio denk ik zo
Ik zit zelf nog net onder de 1
in totaal dan
Mijn record is 11:1 met een rondje DCquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
gisteren had ik weer eentje boven de 3.0![]()
Sja ... vorige week dinsdag kreeg ik ook al te horen dat mijn dikke darm onherstelbaar kapot is .. die zal nooit meer wat doen of wat doorgeven .. kortom; de rest van mijn leven medicijnen slikken om naar de wc te kunnen .. flink klote allemaal ..quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef FJD het volgende:
Tjeeh zegJe bent ook wel een lappenmand zeg
Zo is dat! Maar het feit dat ik weer afhankelijk wordt staat me zo tegen ... Jp zal toch veel aan het reis zijn enne dan moet ik mensen gaan vragen om me te komen helpen die allemaal een uur rijden hiervandaan wonen .. is toch zachts gezegd onhandig??quote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef ursel het volgende:
Ben je mooi klaar mee...
Maar ja, je kan je wat dat betreft beter hier laten opereren als daarzo..
Succes/sterkte ermee..
Dat vond ik ook, helaas is mijn huidige ratio onder de .5 (0.4917 om precies te zijn). Maar dit gaan we verbeteren. Wat ik wel jammer vind is dat ik 20 kills had als assault maar geen batch gekregen heb...quote:Op maandag 16 april 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
Doe je goed slakkie2/3 is geen verkeerde ratio denk ik zo
Ik zit zelf nog net onder de 1
in totaal dan
Nope! Ik kon na het scheuren van mijn enkelbanden pas na 5 weken met brace autorijden .. Nu moeten ze dat bot weg gaan bikkelen! Dat zal wel een wond betekenen enz dus waarschijnlijk kan je dan langer geen autorijden ... maar misschien valt het allemaal mee! Dat zal ik de 25ste allemaal gaan vragen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Je kunt ook niet autorijden oid?
Ooh gezellig! Twee kneusjes! Altijd leukquote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef MLPValley het volgende:
je bent inderdaad een kneusje zeg, maar ach hier zit er nog 1.![]()
Ik heb ook nog steeds last van mijn voet en moet nou ook maar weer eens naar de dokter.
En moet eigenlijk nog steeds langs de dokter voor mijn rug, er is me tijdens de zwangerschap verteld dat ik na de zwangerschap ook effe moest laten checken...nooit gedaan dus![]()
Veel suc6 Lies, maar volgens mij maak jij je eigen geluk![]()
Preciesquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef BattleLies het volgende:
En of je geluk zelf kan maken weet ik niet maar ik weet wel dat je het gevoel van geluk zelf kan maken! Gewoon door naar de positieve dingen te kijken, van de positieve dingen te genieten en leuke dingen te doen!
hahaha lol! Bierzuipende boffers die beide veel eten!!!!! haha Alleen is dat bij de jouwe nog niet echt in omvang te herkennenquote:Op maandag 16 april 2007 12:15 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Precies![]()
We lijken wel een beetje op elkaar hoor, ik moet nog steeds naar de dokter om te kijken naar scoliose en ik heb een paar maanden terug ook mijn enkelbanden gescheurd hahaha.
(en we zijn beide getrouwd met bierzuipende boffers)
Fijn Fer! BBQ's en pokeren enz zijn cool, gezellig enz enz!quote:Op maandag 16 april 2007 12:14 schreef FJD het volgende:
@Lies. Klinkt als een groot drama. Goed iig dat je positief blijft denkenOm je te supporten komen we wel nog een keer BBQen, op die manier houd je toch de gezelligheid erin. Als ik weer in Nederland ben en je zit een keer hoog dan weet je waar je me kunt bereiken
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 16 april 2007 12:26 schreef MLPValley het volgende:
Ow yee, nou moeten Anne en JP op gaan passen
Tering..das een total-loss voor je dus?quote:Op maandag 16 april 2007 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Inderdaad de versnellingsbak is ook kapot plus de koppeling, schade 1400 euro.
Heb ik weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |