omdat ik er niet was zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo BBQ bij JP en Lies was heerlijk en het was gezellig!Bedankt wederom!
Ben op een 1 meet geweest en ik heb er ervaring meequote:Op zaterdag 14 april 2007 23:24 schreef FJD het volgende:
Een beetje gezellig BoF meeting duurt tot een uurtje of 5 's nachts
llo, dus dat was jjij????quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef wouter37 het volgende:
zo dat was weer leuk een lintje en een medaile gehaald (DeeDee dat was ik)
Toch niet met de auto he?quote:Op zondag 15 april 2007 03:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo en wederom thuis maar nu met teveel alcohol in m'n lijf!
Snel slapen
Nee viel wel mee (geloof ik)quote:
we spelen alleen maar karkand ongeveer meerquote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
Ik wil geen Karkand. Karkand is de reden dat ik gestopt ben met het spelen van BF2 op de BoF! server. Ik heb echt geen zin om altijd eerst een uur lang karkand te spelen voor we naar een andere map gaan.
Sinds wanneer heb jij hier wat te willen...quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
Ik wil geen Karkand. Karkand is de reden dat ik gestopt ben met het spelen van BF2 op de BoF! server. Ik heb echt geen zin om altijd eerst een uur lang karkand te spelen voor we naar een andere map gaan.
Goede reactie...quote:Op zondag 15 april 2007 10:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij hier wat te willen...![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Goede reactie...
Ik vraag/wil helemaal niets van jullie. Ik meld alleen dat ik ben gestopt omdat er enkel karkand gespeeld word.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:15 schreef BMH het volgende:
Dat zeg ik: Ik wil helemaal niets van jullie. Ik wil enkel geen karkand spelen.quote:
Echt niet! ik heb 1 puntje meer!quote:Op zondag 15 april 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
GoedemorgenWordt spannend Baus
Met de kwali heb ik gewonnen maar Sato rijdt altijd goed mee met de race
Ow ja kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |