en bedankt... sarcasme is dus niet voor jou weggelegdquote:Op maandag 16 april 2007 17:15 schreef MLPValley het volgende:
[..]
ach ja als je jezelf een sukkel vindt![]()
hey, je zegt het zelf dan kun je zo'n reactie verwachtenquote:Op maandag 16 april 2007 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en bedankt... sarcasme is dus niet voor jou weggelegd![]()
heerlijk zo'n reactie, ik zat er gewoon op te wachtten, alsof ik nooit spam...![]()
Aardappels, bloemkool (vind ik saai maar vind jp lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 17:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aardappels, vlees, groenten! En appelmoes
En jullie?
Heb me eten al op. Kip hawaii op mijn werk.quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aardappels, bloemkool (vind ik saai maar vind jp lekker) met een sausje en vlees .. saai he!
@ alle mannen:
Mannen zijn niet lang meer nodig
Het lijkt erop dat mannen hun langste tijd gehad hebben. Wetenschappers zijn erin geslaagd cellen uit het beenmerg van een man om te zetten in spermacellen. Men verwacht snel resultaten over of dat ook lukt met het beenmerg van de vrouw. De methode is in principe ontwikkeld om jonge mannen te helpen die kanker hebben gehad en daardoor onvruchtbaar waren geworden. Het onderzoek om het proces te verfijnen loopt nog zeker vijf jaar door, dus vooralsnog is er geen paniek onder de mannen. Er is al veel kritiek op het onderzoek geuit. Een professor zegt dat het niet kan omdat mannen en vrouwen verschillende chromosomen hebben, en een ethische commissie heeft ook zijn bedenkingen geuit.
Nou tis ook meer ff dat ze zich niet meer gaan voelen dan ze eigenlijk zijnquote:Op maandag 16 april 2007 17:35 schreef MLPValley het volgende:
Maar je hebt nog steeds cellen van een man nodig, dus een man is niet overbodig![]()
Tenzij je lesbi bent juich je dit natuurlijk niet echt toe neem ik aan...quote:Op maandag 16 april 2007 17:26 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aardappels, bloemkool (vind ik saai maar vind jp lekker) met een sausje en vlees .. saai he!
@ alle mannen:
Mannen zijn niet lang meer nodig
Het lijkt erop dat mannen hun langste tijd gehad hebben. Wetenschappers zijn erin geslaagd cellen uit het beenmerg van een man om te zetten in spermacellen. Men verwacht snel resultaten over of dat ook lukt met het beenmerg van de vrouw. De methode is in principe ontwikkeld om jonge mannen te helpen die kanker hebben gehad en daardoor onvruchtbaar waren geworden. Het onderzoek om het proces te verfijnen loopt nog zeker vijf jaar door, dus vooralsnog is er geen paniek onder de mannen. Er is al veel kritiek op het onderzoek geuit. Een professor zegt dat het niet kan omdat mannen en vrouwen verschillende chromosomen hebben, en een ethische commissie heeft ook zijn bedenkingen geuit.
Dan eet je zeker veel rijst?quote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb me eten al op. Kip hawaii op mijn werk.
Aardappels (gekookte dan he) heb ik nog nooit gegeten in mijn eigen huisje
En ik wil niet heel lullig doen hoor, maar mannen zijn nog steeds nodig, om verschillende redenen![]()
Wanneer er alleen maar vrouwen zouden zijn zou het menselijk ras wel wat zwakjes zijn denk je ook niet.
Ik geef een voorbeeldje:
Er spammen in dit topic 15+ verschillende mannen en 2 kneusjes. Die 2 kneusjes zijn vrouwen
I rest my case
Trouwens sterkte met je voet. Ik denk alleen dat het nog wel eens kan meevallen met de herstelperiode, maar leuk is het allerminst.
Ja heb ik ook al over nagedacht .. ik weet alleen niet wat voor inpact het heeft op je herstel dat je een wond hebt, dat ze met een beitel bot weg halen en daarmee je botvlies ook beschadigen. En het zit in de buurt van 1 van die enkelbanden die ik gescheurd had dus moet die misschien optzij waardoor ze hem weer uitrekken, enz enz Genoeg vragen dusquote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Trouwens sterkte met je voet. Ik denk alleen dat het nog wel eens kan meevallen met de herstelperiode, maar leuk is het allerminst.
Eej lies,quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef BattleLies het volgende:
Ik had het toch vorige week over 'osteofyt'?
Ik had vrijdagmiddag van de huisartsassistente de uitslag van rontgenfoto's gekregen van mijn voet. Omdat ik 11 weken na het scheuren van mijn enkelbanden enz nog steeds veel pijn en zwelling in de avond heb. De assistente zei dat er osteofyt te zien was en dat ik maar ff langs moest komen om te horen hoe dat verholpen kon worden. Ik sprak toevallig mijn fysiotherapeute en die zei dat dat met geluidsgolven te behandelen is maar wel een lange weg kon zijn (afhankelijk van de plaats waar het precies zit). Dus no problemo dacht ik; gewoon ff extra fysio en klaar!
Dus ik vanmorgen naar de huisarts, verwachtende dat te gaan horen.... Hij legt uit wat osteofyt is (wildgroei van bot) en dat er bij mij forse osteofyt is geconstateerd! Geen fysiotherapie .... maar een operatie is de enige behandeling!!!
Een operatie???? Dat had ik niet verwacht .. en eerlijk gezegd zit ik daar ook niet echt op te wachten als je bedenkt dat we over 2,5 maanden moeten emigreren.
Nu dus 25 April naar orthopeed .....
*zucht*quote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef escape_nl het volgende:
Het gaat inderdaad om een Polo diesel uit 97.
Mijn garage heeft een visje uitgegooid op de onderdelenlijn.
Maar tot nu toe geen resultaat. Die bakje s zijn helemaal niet meer te krijgen, ze schijnen allemaal snel kapot te gaan wat hier ook al werd bevestigd.
Hij kon wel een rivisiebak krijgen voor 800, maar dar duurt een aantal dagen en aangezien ik de auto toch elke dag nodig heb.
We hebben wel 2 auto's thuis, maar mijn vriendin moet ook naar school/werk.
Nu ben ik met een BMW 5 serie van mijn schoonouders, maar die hebben hem morgen ook weer nodig.
Even kort samengevat, het is allemaal kut![]()
En ik verkoop de beamer en de ps3 niet.
Maar vanaf aanstaande zaterdag opent er een nieuwe bioscoop in Boekel, voor 5 euro films kijken.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 april 2007 17:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou tis ook meer ff dat ze zich niet meer gaan voelen dan ze eigenlijk zijn
Ik kan niet zonder mijn man hoor!
Ik zie dan ook echt meteen zo'n vergadering voor me in een wereld zonder mannen.quote:Op maandag 16 april 2007 18:19 schreef MLPValley het volgende:
Ik ook niet hoor![]()
En wat is het nou voor wereld zonder mannen? Enkel vrouwen en dildo's. Dan spring ik van een hotel in Amsterdam![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zie dan ook echt meteen zo'n vergadering voor me in een wereld zonder mannen.
"Nou ik wil bij deze graag de vergadering van vandaag openen. Dus bij deze.
Dan meteen maar het eerste agenda punt. De blouse van Liselotte, de secretaresse, die kan dus echt niet meer he! en de woorden bijpassende schoenen komen dus ook echt niet voor in haar woordenboek. Waar zou ze die dingen gekocht hebben? Je denkt toch niet...nee denk je echt?....echt bij de Scapino?...hoe durft ze!
Maar goed laten we door gaan naar agendapunt twee de kleuren van ons nieuwe kantoor. Anne-claire wilde graag pastel zee-egel geel vanwege het rustgevende effect maar daar was Mirjam het niet mee eens die toch liever gebroken wit met een hint van baby-huid roze zou zien om onze vrouwelijk kant te benadrukken."
Vervolgens kijk ik dan naar de begraafplaats waar alle mannen liggen en ik hoor ze in koor roepen "Thank God we're dead!".
grapje hoor, in natura kan ookquote:Op maandag 16 april 2007 18:35 schreef staticdata het volgende:
ik heb chilli con carne op van gisteren. had het gisteren klaar gemaakt, maar er was nog zoveel over. en dat komt goed uit want me vriendin is uit eten dus heb ik gewoon het restje opgemaakt.
@niels ik ga geen 5 euro betalen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |