abonnement Unibet Coolblue
pi_102956841

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifstampuhh.gifenzyme2.jpgavatar.gifkrustyFok.jpgdj_party.giftreces_bg_mini.pngwillemjan2(3).jpgbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgHard%20Bass%2012.jpgWGAF.gifwc_slot%2060x60.jpg118773.jpg161372.gifgrom.jpgq.jpgfok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngusericon.jpgfat%20bleach.jpgrsz_baron.jpg2gxg2s9.gifhoppa%20definitief.gifbeardwarioklein.jpgavatar60x60.jpgfarm98.png29fcpr4.jpg.pnggXP6L.giftest.gif

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzatraxx
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
Fear.FM
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
#151 - #200
[Hardstyle #207] It's a label!
[Hardstyle #208] Dance to the fucking beat!
[Hardstyle #209] Haunter of the dark
[Hardstyle #210] Fucking lowlife cowards... Go Kill Somebody
[Hardstyle #211] These are the tales of thousand and one nights
[Hardstyle #212] Keep The Frequency Clear!
[Hardstyle #213] Kick it to the bone
[Hardstyle #214] We will unite
[Hardstyle #215] I'm gonna have to take your ass to church
[Hardstyle #216] A dimension not only of sight and sound but of mind
[Hardstyle #217] I'm a writer a poet a genius I know it
[Hardstyle #218] This is the kind of beat that goes ...
[Hardstyle #219] Ik wil geen SHOWTEK-TT
[Hardstyle #220] I wish life was like a, bee
[Hardstyle #221] Waar M.I te lui is om een nieuw topic te openen
[Hardstyle #222] Waar we in de top 20 zitten
[Hardstyle #223] Aciiiiiiiiiiid
[Hardstyle #224] Mind.Illusion is een held
[Hardstyle #225] The Perfect Weapon
[Hardstyle #226] You're not alone!
[Hardstyle #227] Say Yeaaaaaaah! Are You Ready?
[Hardstyle #228] Tommorow everything will begin!
[Hardstyle #229] You know what is up when I'm coming down the block!
[Hardstyle #230] A complete palette of musical tones is available
[Hardstyle #231] I find it kinda funny, I find it kinda sad
[Hardstyle #232] What the fuck you lookin' at, punk?
[Hardstyle #233] Dance with the funk and get loose
[Hardstyle #234] If my man ain't got no money
[Hardstyle #235] Y'all ready to have a party out there?
[Hardstyle #236] There just might be a gremlin in your house!
[Hardstyle #237] How should I start... Should I say fuck it?!
[Hardstyle #238] Time to separate the real from the fake
[Hardstyle #239] Magnus Prius Imperator Romanus
[Hardstyle #240] ... Can't Take No More!... >:)
[Hardstyle #242] Heroin and mushroom tea, those are the things i need
[Hardstyle #243] We crash the sound!

Alles in 1 lijst:
Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:



De OP

pi_102956862
Goede TT, al zeg ik het zelf.
pi_102956979
Nogmaals. Ik ben hier niet om te rellen/trollen.
Vind het gewoon triest dat je een bepaalde substroming af dient te zeiken om er hier bij te mogen horen. Ik vind een bepaald nummer goed en krijg de volle laag van de hele meute hier valt over me heen om te zeggen wat voor kleine-kinderenmuziek ik luister :') Zijn we niet wat oud om mensen belachelijk te maken om wat ze doen of luisteren?

edit: of je dat nummer kut of geweldig vindt laat ik in het midden, het gaat me om het hele principe eromheen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102957065
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?
Ik lees al een hele tijd mee, maar dat geklaag over bepaalde stroming binnen de hardstyle slaat gewoon nergens op. Ik probeer je niet in een hokje te duwen maar voor te houden dat het nergens op slaat om een bepaalde soort nummers constant te moeten afzeiken. Of kun je me echt keihard bewijzen dat mensen boven de 18 zulke nummers niet mooi horen te vinden?
Hoor wie het zegt :')
Zal ik iets lelijks zeggen over coldplay? :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:54:00 #5
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102957139
Smaken verschillen. Next.
The Outside Agency
pi_102957154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt :')
Zal ik iets lelijks zeggen over coldplay? :')
En dan?
Dan zou ik me inderdaad lichtelijk aangevallen voelen als dat je doel is.
Maar maak ik iemands muzieksmaak belachelijk? Ik kom alleen verkondigen dat het BASHEN van een muzieksmaak debiel is en het leek erop dat meneer daardoor op zijn teentjes was getrapt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102957289
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef robuust89 het volgende:
coldplay :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nogmaals. Ik ben hier niet om te rellen/trollen.
Vind het gewoon triest dat je een bepaalde substroming af dient te zeiken om er hier bij te mogen horen. Ik vind een bepaald nummer goed en krijg de volle laag van de hele meute hier valt over me heen om te zeggen wat voor kleine-kinderenmuziek ik luister :') Zijn we niet wat oud om mensen belachelijk te maken om wat ze doen of luisteren?

edit: of je dat nummer kut of geweldig vindt laat ik in het midden, het gaat me om het hele principe eromheen.
Misschien vinden 'we' het wel echt kleine-kinderenmuziek, zou ook nog kunnen natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Denk je niet dat hij juist probeert om een feeststemming in het nummer te brengen. Het werk/studie wordt vaak doordeweeks gezien als een sleur. In het weekend ga je los om de sleur te doorbreken.
Waarom zou je daar geen teksten over mogen schrijven voor een hardstyle nummer?
Als je je leven zo kut vindt moet je er wat aan doen, in plaats van in het weekend te huilen. Waarom zou je jezelf er in je vrije tijd weer mee confronteren als je er juist bent om er niet aan te denken?

Maar ik denk niet dat Fabian er zo diep over heeft nagedacht (zo'n kut 9-5 leven heeft hij niet, immers), hij wilde gewoon een makkelijk hitje om te scoren bij het gros van het Qlimax-publiek, wat toch de types zijn die zo'n nummers waarderen.

Het heeft alleen meer weg van top-40 muziek dan van hoe hardstyle een paar jaar geleden was... daarom vinden veel mensen die al langer naar hardstyle luisteren het zo jammer, denk ik.
pi_102957311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nogmaals. Ik ben hier niet om te rellen/trollen.
Vind het gewoon triest dat je een bepaalde substroming af dient te zeiken om er hier bij te mogen horen. Ik vind een bepaald nummer goed en krijg de volle laag van de hele meute hier valt over me heen om te zeggen wat voor kleine-kinderenmuziek ik luister :') Zijn we niet wat oud om mensen belachelijk te maken om wat ze doen of luisteren?

edit: of je dat nummer kut of geweldig vindt laat ik in het midden, het gaat me om het hele principe eromheen.
Weet je wat het probleem is? Je trekt het je allemaal erg persoonlijk aan ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef haakon het volgende:
Smaken verschillen. Next.
Om 16meter maar even te quoten:
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef 16meter het volgende:
"over smaak valt niet te twisten"
"smaken verschillen"

verschrikkelijke dooddoeners.. :') vooral in een discussietopic over muziek.
pi_102957460
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is? Je trekt het je allemaal erg persoonlijk aan ^O^
Tuurlijk trek ik het me persoonlijk aan.
Als ik zo'n nummer leuk vind en dat ergens wil verkondigen (zoals iedereen dat met regelmaat in MUZ-topics doet) dan word ik hier uitgelachen :') Het is echt niet zo dat ik muziek van Thera Ran-D E-force of van Alpha² niet waardeer. Ik hou ook van de hardere substromingen, maar een melodieuzer nummer kan ik ook heel erg waarderen. Het zou fijn zijn als je dan toch min of meer in je waarde wordt gelaten.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:05:10 #10
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_102957617
TT = mwah
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_102957637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Tuurlijk trek ik het me persoonlijk aan.
Als ik zo'n nummer leuk vind en dat ergens wil verkondigen (zoals iedereen dat met regelmaat in MUZ-topics doet) dan word ik hier uitgelachen :') Het is echt niet zo dat ik muziek van Thera Ran-D E-force of van Alpha² niet waardeer. Ik hou ook van de hardere substromingen, maar een melodieuzer nummer kan ik ook heel erg waarderen. Het zou fijn zijn als je dan toch min of meer in je waarde wordt gelaten.
Jij wil verkondingen dat je het leuk vindt, ik wil verkondigen dat ik het slecht vind. Gelijke meningen toch?
Overigens gaat het er helemaal niet om of iets hard is of niet, want Ran-D vind ik, samen met de rest van het A2 clubje (de laatste tijd) in hetzelfde hoekje vallen als Brennan Heart (het hoekje: "nummers die ik niet leuk vind"). Vroegah waren er gewoon veel meer nummers waar meer moeite in werd gestoken, met gevoel gemaakt door artiesten, die hun VST meester zijn en bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik namelijk wel van.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:05:34 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102957639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hou ook van de hardere substromingen, maar een melodieuzer nummer kan ik ook heel erg waarderen. Het zou fijn zijn als je dan toch min of meer in je waarde wordt gelaten.
De discussie gaat dan ook niet om melodieuze hardstyle, dat is namelijk iets heel anders.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102957771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Jij wil verkondingen dat je het leuk vindt, ik wil verkondigen dat ik het slecht vind. Gelijke meningen toch?
Overigens gaat het er helemaal niet om of iets hard is of niet, want Ran-D vind ik (de laatste tijd) in hetzelfde hoekje vallen als Brennan Heart (het hoekje: "nummers die ik niet leuk vind"). Vroegah waren er gewoon veel meer nummers waar meer moeite in werd gestoken, met gevoel gemaakt door artiesten, die hun VST meester zijn en bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik namelijk wel van.
Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef mstx het volgende:

[..]

De discussie gaat dan ook niet om melodieuze hardstyle, dat is namelijk iets heel anders.
Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102958036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?

[..]

Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.
De grap is dat jij zelf met het woord trol aan kwam zetten ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Jij wil verkondingen dat je het leuk vindt, ik wil verkondigen dat ik het slecht vind. Gelijke meningen toch?
Dat, en niets meer. Jij voelt je aangesproken omdat wij een nummer slecht vinden? Er is hier niemand die jou persoonlijk aanvalt...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:14:29 #15
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102958069
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?
Dat ligt aan het nummer en aan de persoon. :+

quote:
[..]

Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.
^O^
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102958144
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?

[..]

Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.
Het gaat er niet om wat je mening is, het gaat erom hoe je die mening verkondigd.

Mijn advies: Zet je ego aan de kant bij discussies (zoals eerder vermeld, dank eQual). Dit is niet de eerste keer dat er dit soort gezeik (ja, excuus) in een topic komt omdat jij het je zo persoonlijk aantrekt, wat nergens voor nodig is. ^O^
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_102958207
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

De grap is dat jij zelf met het woord trol aan kwam zetten ;)

[..]

Dat, en niets meer. Jij voelt je aangesproken omdat wij een nummer slecht vinden? Er is hier niemand die jou persoonlijk aanvalt...
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:

[..]

De grap is dat jij zelf met het woord trol aan kwam zetten ;)

[..]

Dat, en niets meer. Jij voelt je aangesproken omdat wij een nummer slecht vinden? Er is hier niemand die jou persoonlijk aanvalt...
Om te voorkomen dat ik voor troll word uitgemaakt...
Ik respecteer een mening, maar heb dan ook respect voor de mijne, ookal is dat af en toe een nummer dat door het gros hier wordt gehaat. Dat is de strekking van mijn kant, thats all :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102958265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Om te voorkomen dat ik voor troll word uitgemaakt...
Ik respecteer een mening, maar heb dan ook respect voor de mijne, ookal is dat af en toe een nummer dat door het gros hier wordt gehaat. Dat is de strekking van mijn kant, thats all :)
Wij hebben ook respect voor jouw MENING. Maar niet voor dat nummer, alleen jij haalt die 2 door elkaar.
pi_102958360
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Wij hebben ook respect voor jouw MENING. Maar niet voor dat nummer, alleen jij haalt die 2 door elkaar.
Nogmaals, je hoeft die mening niet te delen :) Zou een beetje eng worden als dat moest
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102958724
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

je hoeft die mening niet te delen
Volgens mij wordt dat ook niet gedaan :P
pi_102959080
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe hardstyle liedjes over het algemeen minder vind dan het oldskool spul?

Op de een of andere manier lijkt het wel of het softer wordt.
pi_102959174
Guerilla radio word ik wel blij van :)
Alleen die autotuned vocals :')
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:41:34 #23
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_102959265
Ik luister nu al een tijdje hardstyle en ben vooral gek van de build-ups en de climax natuurlijk. Daarom begon ik me ook te interesseren in hardstyle omdat dat bij dance muziek natuurlijk veeel softer is dan in hardstyle. Ik vind daarom vooral wasted penguinz heel mooi omdat dat liedje bijna 1 grote climax is zoals bij circle of life. Ik gok dat jullie dit niet zo mooi vinden omdat dit geen 'echte' hardstyle is zoals ik vaak op YouTube lees. Maar de rawstyles zoals doomed van Headhunterz bijvoorbeeld vind ik soms ook helemaal te gek. Tevens die podcasts van Isaac en Headhunterz ook. Maar zijn er nog aanraders van een type DJ als wasted penguinz. Of kan ik voor dat type climax beter in een ander (sub-)genre terecht?
dat stuk vanaf 0:40 :9~ :9~
pi_102959343
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe hardstyle liedjes over het algemeen minder vind dan het oldskool spul?

Op de een of andere manier lijkt het wel of het softer wordt.
Nou om die hele rauwe hardstyle 'softer' te noemen...... Maar ik vind het ook allemaal maar niks eigenlijk. Zitten soms wat leuke tussen.

En al dat gejammer hierboven en in het vorige topic.... Moet eerlijk zijn dat ik het nummer van BH en WS toch wel kan waarderen. Blijft toch aardig in je hoofd hangen. Zeker voor BH is het een keer wat anders. ;)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:43:39 #25
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_102959362
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

"mdmable to shine" :') :') :')

[..]

Das gewoon even een shout-out naar mij toe toch?

Thanks Brennan! ^O^
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_102959376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou om die hele rauwe hardstyle 'softer' te noemen...... Maar ik vind het ook allemaal maar niks eigenlijk. Zitten soms wat leuke tussen.

En al dat gejammer hierboven en in het vorige topic.... Moet eerlijk zijn dat ik het nummer van BH en WS toch wel kan waarderen. Blijft toch aardig in je hoofd hangen. Zeker voor BH is het een keer wat anders. ;)
Zoals wat er nu bijvoorbeeld op Hardstyle.nu is .. het is dat er Hardstyle boven de stream staat.. maar anders.
pi_102959424
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Zoals wat er nu bijvoorbeeld op Hardstyle.nu is .. het is dat er Hardstyle boven de stream staat.. maar anders.
Niks mis met Hardstyle masterz - Les Phases :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_102959455
Lose my mind gaat gewoon een wake up gevalletje worden.
Zovaak gedraaid worden dat het niet meer leuk is, als dat al niet het geval is :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_102959496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Niks mis met Hardstyle masterz - Les Phases :P
Deze gaat wel ja, maar dat zachtzoetige liedje dat hier voor werd gedraaid was gewoon Trance/Dance.
Overigens niks tegen dat genre, maar het is gewoon geen hardstyle :9

House vind ik op zijn tijd ook mooi om te luisteren, zeker op grote feesten.
pi_102959542
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Deze gaat wel ja, maar dat zachtzoetige liedje dat hier voor werd gedraaid was gewoon Trance/Dance.
Gesponsord door showtek? _O-
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:48:06 #31
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_102959564
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar de rawstyles zoals doomed van Headhunterz bijvoorbeeld vind ik soms ook helemaal te gek.
Die is ekt zwaar Raww inderdaad :9~
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_102959570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Gesponsord door showtek? _O-
Ik mag mijn mening niet geven? :o
pi_102959625
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik mag mijn mening niet geven? :o
:')______!
Jezus.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:54:15 #35
352450 BrennanHeart
I wish life was like A, B,
pi_102959803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Das gewoon even een shout-out naar mij toe toch?

Thanks Brennan! ^O^
Alles voor m'n fans.
Just as easy as 1, 2, 3.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:55:32 #36
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_102959848
Over welk nummer gaat de discussie nou eigenlijk?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_102959896
I don't know who is trolling who anymore...
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_102959919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef T_Killer het volgende:
Over welk nummer gaat de discussie nou eigenlijk?
Begon volgens mij met 'Lose My Mind'.
Op de vocals na goed te pruimen, vind ik :Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:03:25 #39
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_102960176
:')

*meldt zich toch maar even :) *
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_102960206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef Baronpilsener het volgende:
:')

*meldt zich toch maar even :) *
hoi!

Nieuwe preview van Alphaverb:

Niet echt boeiend imo...
pi_102960261
Zo, boodschappen zijn gedaan.
Heb geen zin meer om te discussieren dus ik zet gewoon even een dikke plaat van D-Passion op :D


Zo
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:12:30 #42
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102960547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, boodschappen zijn gedaan.
Heb geen zin meer om te discussieren dus ik zet gewoon even een dikke plaat van D-Passion op :D


Zo
D-Passion _O_
The Outside Agency
pi_102960569
Boodschappen moet ik nog doen, maar ik zet nu even een legendarische remix van een Tiesto track op 8-)

  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:14:06 #44
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_102960606
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef eQuaL het volgende:

[..]

hoi!

Nieuwe preview van Alphaverb:

Niet echt boeiend imo...
Ook drie nieuwe van de Bass Modulators:


Net als die van Alphaverb niet heel erg boeiend. Vind die collab met de Playboyz dan nog het beste.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_102960618
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102960881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ook drie nieuwe van de Bass Modulators:

De enige echte Shock Your Senses is natuurlijk:
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:21:46 #47
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102960924
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar de rawstyles zoals doomed van Headhunterz bijvoorbeeld
Ik moest lachen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:23:00 #48
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102960977
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:13 schreef eQuaL het volgende:
Boodschappen moet ik nog doen, maar ik zet nu even een legendarische remix van een Tiesto track op 8-)

Toch nog enige kwaliteit in dit topic.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102961051
Goed, zullen we dan weer terug naar waar het topic voor bedoelt is? ;)

Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:27:45 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102961167
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, zullen we dan weer terug naar waar het topic voor bedoelt is? ;)

Niet voor linkdumps iig. >:O
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102961508
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef mstx het volgende:

[..]

Niet voor linkdumps iig. >:O
Held :P

Leuke discussie net in het vorige topic :) normaal kak ik op als tracks als lose my mind maar begin hem steeds meer te waarderen. Kick had alleen wel stukken harder mogen knallen en die vocal is natuurlijk dramatisch.

Ik merk trouwens dat ik Hardstyle steeds minder begin te waarderen, luister alleen nog maar oudere setjes. Zijn bar weinig producers/ dj's waar ik nog voor naar een feest zou gaan. Ook merk ik het aan mijn download gedrag. Vroeger downloadde ik echt alle setjes/ releases etc. tegenwoordig misschien vijf setjes in de maand. 5% is goed wat uitkomt (imo) en de rest is de repeaten nog niet eens waard.

[ Bericht 11% gewijzigd door poiuytr op 11-10-2011 17:45:00 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:35:11 #52
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_102963861
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik merk trouwens dat ik Hardstyle steeds minder begin te waarderen, luister alleen nog maar oudere setjes. Zijn bar weinig producers/ dj's waar ik nog voor naar een feest zou gaan. Ook merk ik het aan mijn download gedrag. Vroeger downloadde ik echt alle setjes/ releases etc. tegenwoordig misschien vijf setjes in de maand. 5% is goed wat uitkomt (imo) en de rest is de repeaten nog niet eens waard.
Heb ik ook last van :{ Maar het helpt om je dan wat breder te gaan oriënteren. Ff wat andere soorten muziek gaan luisteren en als je er dan wat afstand van neemt kun je hardstyle feesten daarna vaak meer waarderen :Y. Mits er leuke artiesten zijn dan, want ze zijn er nog wel hoor ;)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:24:04 #53
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102966086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Heb ik ook last van :{ Maar het helpt om je dan wat breder te gaan oriënteren. Ff wat andere soorten muziek gaan luisteren en als je er dan wat afstand van neemt kun je hardstyle feesten daarna vaak meer waarderen :Y. Mits er leuke artiesten zijn dan, want ze zijn er nog wel hoor ;)
Industrial, kom er maar in!
The Outside Agency
pi_102966526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Heb ik ook last van :{ Maar het helpt om je dan wat breder te gaan oriënteren. Ff wat andere soorten muziek gaan luisteren en als je er dan wat afstand van neemt kun je hardstyle feesten daarna vaak meer waarderen :Y. Mits er leuke artiesten zijn dan, want ze zijn er nog wel hoor ;)
* robuust89 doet de deur open voor Drum 'n Bass *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_102966877
Oooooh ooh die heerlijke discussie O+ En Neo-Mullen, ook al heb je een andere smaak dan de meesten hier, je hoort er wel gewoon bij hoor :Y Wil wel een keer meeten, welke feestje ga je allemaal pakken?

Verder (heb het waarschijnlijk al ooit gepost) is deze set echt heel strak: Degos & Re-Done @ Theracords Radioshow #145

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mixen is ook echt verrassend goed! Heerlijk :D
pi_102966969
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:31 schreef robuust89 het volgende:

[..]

* robuust89 doet de deur open voor Drum 'n Bass *O*
Heb ik een tijdje geleden al gedaan. _O_
Flesje bier
pi_102966999
Tja, moet wel zeggen dat ik wat selectiever geworden ben als het op nieuwe tracks aankomt. Ik meid tegenwoordig ook wel de meuk die ik niet zo graag wil horen.
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:41:43 #58
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102967101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:39 schreef ElDani het volgende:
Tja, moet wel zeggen dat ik wat selectiever geworden ben als het op nieuwe tracks aankomt. Ik meid tegenwoordig ook wel de meuk die ik niet zo graag wil horen.
Meid toch.
The Outside Agency
pi_102967519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:39 schreef ElDani het volgende:
Tja, moet wel zeggen dat ik wat selectiever geworden ben als het op nieuwe tracks aankomt. Ik meid tegenwoordig ook wel de meuk die ik niet zo graag wil horen.
Je setje was qua mixen en platenkeuze erg fijn, maar dat tempo ligt zo ontzettend hoog (of ligt dat aan mij?) :X
pi_102967961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:49 schreef T-Force het volgende:

[..]

Je setje was qua mixen en platenkeuze erg fijn, maar dat tempo ligt zo ontzettend hoog (of ligt dat aan mij?) :X
Tempo lag op het begin ongeveer +1%, en het eind iets van +2%, maar is ongeveer 151 tot 153? Dus valt reuze mee. Heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar was niet heel veel als je het vergelijkt met wat er gemiddeld nu gedraaid wordt.
Mixes onder de naam Khadber
pi_102968397
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef ElDani het volgende:
Tempo lag op het begin ongeveer +1%, en het eind iets van +2%, maar is ongeveer 151 tot 153? Dus valt reuze mee. Heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar was niet heel veel als je het vergelijkt met wat er gemiddeld nu gedraaid wordt.
Ooh wacht, ik had van tevoren Trance geluisterd, dus vandaar dat ik het zo hoog vond _O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:23:34 #62
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_102969653
TT = tof, vette plaat van IO.
Hier word ik dan weer minder vrolijk van:

quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan Heart :r Wildstylez van nu :r
Brennan Heart kan belachelijk gemaakt worden idgaf, maar laat baas Wildstylez er alstublieft buiten :'(?
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:28:11 #63
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_102969916
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik luister nu al een tijdje hardstyle en ben vooral gek van de build-ups en de climax natuurlijk. Daarom begon ik me ook te interesseren in hardstyle omdat dat bij dance muziek natuurlijk veeel softer is dan in hardstyle. Ik vind daarom vooral wasted penguinz heel mooi omdat dat liedje bijna 1 grote climax is zoals bij circle of life. Ik gok dat jullie dit niet zo mooi vinden omdat dit geen 'echte' hardstyle is zoals ik vaak op YouTube lees. Maar de rawstyles zoals doomed van Headhunterz bijvoorbeeld vind ik soms ook helemaal te gek. Tevens die podcasts van Isaac en Headhunterz ook. Maar zijn er nog aanraders van een type DJ als wasted penguinz. Of kan ik voor dat type climax beter in een ander (sub-)genre terecht?
dat stuk vanaf 0:40 :9~ :9~
Wasted Penguins blijven bazen in *emotionele* melodietjes O+

I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:37:23 #64
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_102970437
ik word bijna bang van mezelf dat ik deze btw leuk vind :'(

I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:38:15 #65
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_102970484
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef haakon het volgende:

[..]

Industrial, kom er maar in!
:D :D :D
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:31 schreef robuust89 het volgende:

[..]

* robuust89 doet de deur open voor Drum 'n Bass *O*
:D :D :D

Of een ander genre uit m'n lijstje :9
(ambient, classics, disco, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, early rave, electro, frenchcore, goa, happy hardcore, hardstyle, hardtechno, hardtrance, house, industrial hardcore, jump, minimal, oldschool, progressive, psytrance, reggae, schranz, techno, tekno, trance, tribal house)

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Convict het volgende:
ik word bijna bang van mezelf dat ik deze btw leuk vind :'(

Ik voorspel een nieuwe stroming: HipHopstyle!! *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Krulliewullie op 11-10-2011 20:44:12 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_102970699
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Brennan Heart kan belachelijk gemaakt worden idgaf, maar laat baas Wildstylez er alstublieft buiten :'(?
Ik mis gewoon zijn oude stijl tegenwoordig. Tracks zoals Push That Feeling & Tonight ;(
pi_102970754
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

met gevoel gemaakt door artiesten, die hun VST meester zijn en bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik namelijk wel van.
_O_

Teeuwen! :D
pi_102970843
"Mdmazing" rofl!
pi_102970859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Levitas het volgende:
"Mdmazing" rofl!
wilde het net zeggen _O-
pi_102971964
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Convict het volgende:
Wasted Penguins blijven bazen in *emotionele* melodietjes O+

Wut! Is gewoon Trance met een hardere kick, me likey :Y
Yugh...waarom die vocals trouwens :r
pi_102972602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Convict het volgende:

[..]

Wasted Penguins blijven bazen in *emotionele* melodietjes O+

Ben ik nou de enige hier, of zijn er meer die hier gewoon Anxiety 2.0 in horen? Zoals met 90% van hun nummers? Enorm overschatte producers imo :{w
pi_102972758
Wasted Penguinz :')

quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige hier, of zijn er meer die hier gewoon Anxiety 2.0 in horen? Zoals met 90% van hun nummers? Enorm overschatte producers imo :{w
Geen idee wat dat anxiety nummer is, maar bagger is het allemaal.


quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef haakon het volgende:

[..]

Meid toch.
:D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:11:54 #73
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_102972815
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef T-Force het volgende:

[..]

Wut! Is gewoon Trance met een hardere kick, me likey :Y
Yugh...waarom die vocals trouwens :r
Haha vocals is idd effe wennen :P
En als je kijkt hoe ze deze plaat het en welke op kant be staat past de tekst beter bij die andere plaat maarja :P

Ken helaas trouwens geen trance met dit soort melodietjes als dat uberhaubt nog bestaad ;(

Alleen vroeger :( nu is het allemaal tja...
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_102972820
quote:
Melancholia vind ik best vet eigenlijk

Enneh, speciaal voor jullie:
PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 11-10-2011 om 21:10:36 Heb jij een vraag voor de stage-designers van o.a Decibel en Dominator? Laat het weten via http://t.co/799UQT2J reageer retweet
pi_102972862
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige hier, of zijn er meer die hier gewoon Anxiety 2.0 in horen? Zoals met 90% van hun nummers? Enorm overschatte producers imo :{w
Het is wat ik de laatste tijd met enorm veel producers heb, 1 of 2 nummers in een set zijn tof, een hele set van een producer is slaapverwekkend saai. Waar is de tijd van de afwisseling |:(
pi_102973963
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Convict het volgende:

[..]

Haha vocals is idd effe wennen :P
En als je kijkt hoe ze deze plaat het en welke op kant be staat past de tekst beter bij die andere plaat maarja :P

Ken helaas trouwens geen trance met dit soort melodietjes als dat uberhaubt nog bestaad ;(

Alleen vroeger :( nu is het allemaal tja...
Bestaad? Serieus? :')
Denk je dat je alles gehad heb _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_102974196
Even een 'oud' knallertje van Hardstyle Mafia, waar je tegenwoordig niks meer van hoort, maar die binnenkort opeens in het Beursgebouw Eindhoven staan op een schraal Hardstyle-feest :')

Edit: Net dat interview met 'Envy our style' van Fear.FM gelezen en ik moet zeggen, leuk interview, maar wat een na-apers van 2Dangerous. Dozer & DizZorder draaien ook altijd precies waar ze zin in hebben en alles door mekaar. En dat van die vlammetjes-gang :') Nogal kansloos if you ask me...

[ Bericht 23% gewijzigd door T-Force op 11-10-2011 21:52:47 ]
pi_102976282
Ja, ik heb dat stuk van de vlammetjes gang eruit gelaten. Uiteraard even ter goedkeuring opgestuurd naar die jongens, en ze hebben het er weer bijgezet. Nja, als je het zo graag erin wilt hebben: Prima. Die antwoorden geef ik niet :) Ik doe alleen de vragen (hoewel ik die hier maar heeel weinig heb gesteld, aangezien ze zelf vrijwel alles vertelden zonder ook maar 1 vraag aangehoord te hebben :P)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:59:32 #79
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_102976324
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Bestaad? Serieus? :')
Denk je dat je alles gehad heb _O-
Sorry inderdaad een erge fout :P
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:11:07 #80
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_102988352
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer :D


Tracklist van deze 1 uur durende set
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102989632
Ik had geluisterd, lekkere oudere nummers _O_ Zany - Freakz _O_
pi_102989894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer :D

Tracklist van deze 1 uur durende set
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wij jij bent en wat je hier mee wil ofzo maar dat is toch geen hardstyle
simpele tikketikke boem boem muziek
bijna geen melodie
waar zijn de mooie geleuiden van bij voorbeeld brennan heart of de headhunters?

nee sorry :{w
pi_102990025
_O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_102990089
Houdt het dan nooit op _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer :D

Tracklist van deze 1 uur durende set
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er goed uit! Zo eens luisteren *O*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:37:11 #85
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_102991829
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef T-Force het volgende:

[..]

Wut! Is gewoon Trance met een hardere kick, me likey :Y
Yugh...waarom die vocals trouwens :r
Nieuw subgenre: Trancestyle jeweetz _O_ !
There is no rehab for stupidity.
pi_102992248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef 16meter het volgende:

[..]

ik weet niet wij jij bent en wat je hier mee wil ofzo maar dat is toch geen hardstyle
simpele tikketikke boem boem muziek
bijna geen melodie
waar zijn de mooie geleuiden van bij voorbeeld brennan heart of de headhunters?

nee sorry :{w
Hahahah.. Trollen met/over de headhunters en brannen hard blijft het altijd goed doen ;D
pi_102993673
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:33 schreef eQuaL het volgende:

Ziet er goed uit! Zo eens luisteren *O*
Ramt lekker door _O_
pi_102993683
Jezelf quoten :')
pi_102994052
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet! :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:00:28 #90
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102994381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet! :D
Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!

Wie allemaal aanwazig?

Tom, ik, ...?
The Outside Agency
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:04:23 #91
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_102994499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet! :D
Aanwezig :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_102994699
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
Wie allemaal aanwazig?

Tom, ik, ...?
Niet aanwazig, maar aanwezig :Y Samen met Tinuzz Koekkoek! Wordt weer een dikke party :D
pi_102995063
Thrillogy sla ik over, mij te duur voor hetgeen aangeboden wordt.
pi_102995708
Hardclassics en of Loudness :)
pi_102995793
Thrillogy & Loudness aanwezig 8-)
pi_102995810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef poiuytr het volgende:
Hardclassics en of Loudness :)
pi_102996155
Loudness en Qlimax :7
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:04:11 #98
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_102996369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef poiuytr het volgende:
Thrillogy + Hardclassics en of Loudness :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_102999189
Maassilo beetje toffe locatie?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:29:06 #100
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102999204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Maassilo beetje toffe locatie?
ja
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103000157
quote:
HAHAHAHAAHA GARPIG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:55:53 #103
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103000207
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef robuust89 het volgende:

[..]

HAHAHAHAAHA GARPIG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd :(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103000267
Vandaag of morgen ga ik een voorversterker kopen zodat ik een platenspeler kan kopen die werkt op mijn Marantz SR4002. Ik ga de platenspeler alleen voor hardstyle gebruiken, maakt het dan nog uit welke ik ga kopen? Budget ongeveer 100e
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:58:50 #105
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103000315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:57 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag of morgen ga ik een voorversterker kopen zodat ik een platenspeler kan kopen die werkt op mijn Marantz SR4002. Ik ga de platenspeler alleen voor hardstyle gebruiken, maakt het dan nog uit welke ik ga kopen? Budget ongeveer 100e
Nee want hardstyle klinkt toch al nergens naar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103000447
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef robuust89 het volgende:

[..]

HAHAHAHAAHA GARPIG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*)
pi_103002265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:

[..]

beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd :(
sowwy :@:$
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:54:55 #108
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_103002643
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag

Help Levitas ff onderweg jongens :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_103003720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag

Help Levitas ff onderweg jongens :D
Omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik wat vragen uit de spreekwoordelijk mouw geschut.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:20:59 #110
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_103003738
hehehe ik kan echt genieten van sommige trolletjes hier..komt het topic niet ten goede, maar mijn humeur wel ^O^
The only limit is your own imagination
pi_103004068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:

[..]

beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd :(
:') :D
pi_103005790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:

[..]

beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd :(
kenkerventje

Van de week trouwens erachter gekomen dat dit wel een lekker nummer is :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_103005933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!

Wie allemaal aanwazig?

Tom, ik, ...?
Ik ga niet naar Qore in ieder geval. Remember, in mei zeeer goed bevallen dus dat was voor deze keer ook weer een zekerheidje.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:42:31 #114
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103006522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!

Wie allemaal aanwazig?

Tom, ik, ...?
Staat hier nog als optie :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103007564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag

Help Levitas ff onderweg jongens :D
O+ Baronnetje van me
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:25:56 #116
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103008277
Mijn internet-helden, wazzup!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
kenkerventje
:N

A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
Wat je vindt, ...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:27:40 #117
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103008377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Mijn internet-helden, wazzup!
Top!

Hoe gaat ie met jou?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Loudness zekerheid
Gezellig kerel! *O*
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103008600
en weer een aardig stuk gemist :o solly :@

luister de laatste tijd wel weer een stuk meer hardstyle :7 en nu denken jullie natuurlijk allemaal "goh Remco, hoe komt dat zo dan?" dat zal ik jullie vertellen, ik heb eindelijk de audio in de VW Polo weer strak voor elkaar :7 en dan is het weer een zwaar (en dreunend) genot om onderweg naar een muziekje te luisteren O+ :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103008866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Mijn internet-helden, wazzup!

[..]

:N

A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
Naar omstandigheden goed :+ (gezeur met enkel, lastig hakken dan :P )
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_103008957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Naar omstandigheden goed :+ (gezeur met enkel, lastig hakken dan :P )
Wat hak je zo al dan?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:40:06 #121
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103009043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gezellig kerel! *O*
Gaat idd gezellig worden! :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en weer een aardig stuk gemist :o solly :@
huh? Je was hier toch al ... ohnee, het was dezelfde UI ):O

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef robuust89 het volgende:
Naar omstandigheden goed :+ (gezeur met enkel, lastig hakken dan :P )
Beterschap :)
Wat je vindt, ...
  FOK!fotograaf woensdag 12 oktober 2011 @ 19:41:18 #122
159915 -Menn0-
MNO
pi_103009100
Sowieso Loudness :9
,,/
pi_103009153
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet! :D
Ook bij! Wisselend tussen Headhunterz en B-Front.

Overigens is de Timetable voor Headhunterz ADE er:
19.00 - 22.00 Kutski (GB)
21.30 - 23.00 Headhunterz (NL)
23.00 - 00.00 Ran-D (NL)
Mixes onder de naam Khadber
pi_103009293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
:N
:Y
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:52:47 #125
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103009746
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Mijn internet-helden, wazzup!

[..]

:N

A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
HARRUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!

OEH OEH OEH OEH! *O*
The Outside Agency
  FOK!fotograaf woensdag 12 oktober 2011 @ 19:53:39 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_103009800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ook bij! Wisselend tussen Headhunterz en B-Front.

Overigens is de Timetable voor Headhunterz ADE er:
19.00 - 22.00 Kutski (GB)
21.30 - 23.00 Headhunterz (NL)
23.00 - 00.00 Ran-D (NL)
3 uur Kutski?! :? WTF :')
,,/
pi_103009948
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

3 uur Kutski?! :? WTF :')
Bij hardstyle best uniek (al zal ie niet alleen hardstyle draaien), maar bij techno bijvoorbeeld heb je wel vaker dat iemand 3-6 uur draait.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:57:24 #128
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103010025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
:Y
mstx uitschelden is al :') maar dat woord keur ik af!

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef haakon het volgende:
HARRUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!

OEH OEH OEH OEH! *O*
_O- :D
Wat je vindt, ...
  FOK!fotograaf woensdag 12 oktober 2011 @ 19:58:39 #129
159915 -Menn0-
MNO
pi_103010103
Vind het niet eens zo raar dat iemand lang draait met maar 3 DJ's maar vind het wel raar dat Heady dan anderhalf uur doet en Randy maar een uurtje..
,,/
  FOK!fotograaf woensdag 12 oktober 2011 @ 19:58:53 #130
159915 -Menn0-
MNO
pi_103010124
Maar ach voor 10 euro :P
,,/
pi_103010177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
Vind het niet een zo raar dat iemand lang draait met maar 3 DJ's maar vind het wel raar dat Heady dan anderhalf uur doet en Randy maar een uurtje..
Geld!
pi_103011677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Mijn internet-helden, wazzup!

[..]

Loudness zekerheid
aight
pi_103013263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

mstx uitschelden is al :') maar dat woord keur ik af!
Het had een reden.

ABER GOED. Beter komt er binnenkort weer een dik feestje in Brabant ergens.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:56:07 #134
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103013507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Bij hardstyle best uniek (al zal ie niet alleen hardstyle draaien), maar bij techno bijvoorbeeld heb je wel vaker dat iemand 3-6 uur draait.
Lange sets O+

Een kans om echt op te bouwen..
_O_
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103022777
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Lange sets O+

Een kans om echt op te bouwen..
_O_
Zeker. En als iemand op kan bouwen, dan is het Kutski wel!
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:43:10 #136
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103022929
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:53:49 #137
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_103023370
quote:
Die gesidechainde synths klinken voor mij allemaal hetzelfde:( e-force gebruikt dat nu ook in zn nieuwe nummers en vind er persoonlijk na 2 ban die nummers niks meer aan ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_103023581
Ik vond dit toch altijd wel een klapper. Nu nog steeds geen slechte plaat!
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:30:43 #139
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103028651
haha. de uploader heeft headhunters verkeerd gespeld.
The Outside Agency
pi_103028849
Minderhunterz? wtf? :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:43:27 #142
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103028951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:41 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ken je niet? :{
Minderhunterz ken ik eigenlijk ook niet.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:44:05 #143
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103028965
Mindhunterz dan?
The Outside Agency
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:47:43 #145
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103029042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:44 schreef haakon het volgende:
Mindhunterz dan?
Die wel. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:59:21 #146
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103029259
Ockeayce closed. Next.
The Outside Agency
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:12:25 #147
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_103029511

;(

Vond die hele discussie een paar pagina's terug wel interessant trouwens. Zie het zelf meer als als een verschil in generaties wat hier tot uiting komt. Voor de harde kern van hier zijn tracks als Kick this Mutha, Bombs Away, The prophecy of een Pure de start geweest, zegmaar het nulpunt van een lange tijdslijn.

Alle tracks die daarna (waaronder de crap van hierboven) zijn gekomen leg je dus langs een meetlat van ervaring die voor de meesten dus al bijna 10 jaar lang is. Hierdoor heb je meer vergelijkingsmateriaal en ben je over het algemeen beter in staat om tot een op ervaring gebaseerd oordeel te komen. Nieuwere generaties hebben echter een save your scrap of music made addict als nulpunt en kortgezegd is hun "ervaringsmeetlat" een stuk kleiner.

Nu kan je wel zeggen dat nieuwere generaties zich meer moeten verdiepen in de historie van de muziek (zoals een enkel hier ook heeft gedaan ^O^ ) maar eigenlijk kan je ze dat helemaal niet kwalijk nemen als je je bedenkt dat :

• Het sounddesign de afgelopen jaren sterk verbeterd is (afgezien van die hele loudness war) waardoor veel platen van destijds een stuk minder klinken + het verschil in vinylrips destijds vs webreleases nu.
• Er zo verschrikkelijk veel hardstylereleases anno 2011 dat aan een geschiedenisles beginnen niet meteen voor de hand ligt.

P.S. Als ik een ander woord voor ervaringsmeetlat had kunnen bedenken dan had ik het wel gedaan.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:20:13 #148
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103029675
Bravo, NLS _O_

Mooi, maar vooral in mijn ogen ook GOED verwoord. :)
The Outside Agency
pi_103030099
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:47:42 #150
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_103030382
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:20 schreef haakon het volgende:
Bravo, NLS _O_

Mooi, maar vooral in mijn ogen ook GOED verwoord. :)
Hiermee eens.. en dus met NLS.. hoewel k de discussie op een gegeven moment een beetje in een 'hardcoretopic'bash vond verzanden..en daar heb ik t niet zo op..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_103030580
Mooi geschreven NLS :Y Maar met 1 puntje ben ik het niet helemaal eens
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:12 schreef NLS04 het volgende:
• Er zo verschrikkelijk veel hardstylereleases anno 2011 dat aan een geschiedenisles beginnen niet meteen voor de hand ligt.
Vroeger had je ook megaveel releases ;) Ik begon pas begin 2006 met het luisteren van Hardstyle (Stampuhh!! was het eerste nummer wat ik had gedownload >:O ) en ik vind, dat als je je echt verdiept in een bepaalde muzieksoort, zoals ik met Hardstyle heb gedaan, je ook in het verleden moet kijken. Zo lastig is dat niet hoor, gewoon wat setjes/cd's uit die tijd downloaden en je hebt al een idee van waaruit de tegenwoordige muziek is ontstaan. :)

Edit: California Love remix....bijna geen woorden voor. Isaac what the crap are you doin'? :{
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:05:24 #152
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103030895
Door dit filmpje ben ik begonnen met hardstyle te luisteren:


Krijg dr nog steeds kippenvel van als ik het kijk/luister :@
The Outside Agency
pi_103031103
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:54 schreef T-Force het volgende:
Edit: California Love remix....bijna geen woorden voor. Isaac what the crap are you doin'? :{
Het maakt niks uit wat 'ie maakt, als hij 't zelf maar vindt.. Zoiets zei Isaac een hele tijd geleden toch? (was dat niet met DBSTF - In the air ofzo?)

NLS, helemaal mee eens. Ook ben ik het wel een beetje eens met T-Force, als je een bepaald genre echt zo vet vindt dat je jezelf erin gaat verdiepen, moet je ook naar het verleden kijken. Ik heb 0,0 met geschiedenis, maar bij muziek vind ik dat een ander/interessanter verhaal.

En nee, die Isaac remix is pure bagger. Hop, klik, weg en tot nooit meer!
pi_103037540
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:05 schreef haakon het volgende:
Door dit filmpje ben ik begonnen met hardstyle te luisteren:


Krijg dr nog steeds kippenvel van als ik het kijk/luister :@
Aaah dat schelle geluidje van Back In Time O+ O+

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:12 schreef NLS04 het volgende:
Zie het zelf meer als als een verschil in generaties wat hier tot uiting komt.
Dat is eigenlijk ook wel zo, naast 1 hardstyle cd in 2003 ben ik in 2008 pas hardstyle gaan luisteren (Headhunterz jwt), toen het dus eigenlijk al heel anders aan het worden was. Maar toch vind ik de nummers van die tijd heel mooi terwijl sommigen eigenlijk productie-technisch gezien nergens naar klinken. Dus misschien hebben de nieuwkomers van nu datzelfde gevoel als wat ik toen had, maar op de één of andere manier vind ik toch dat het nu (bijna) allemaal slecht is :P Misschien is dat zo, misschien is het niet per sé slechter maar gewoon 'anders' en ben ik het simpelweg ontgroeid.

Nummers als die :') California Love :') remix :') :') vind ik dus helemaal niks, maar SMD - Just Like You dan weer wel, omdat die van mijn begintijd is... volgens mij wordt die ook aardig uitgekotst door de echte oldschoolers? (kan me zo'n post van mstx herinneren)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef mstx het volgende:

[..]

Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?
* Deeltjesversneller haalt Mauro Picotto - Komodo maar weer van de pauze af w/
pi_103038506
Nu we het over vroegah hebben.. Ik weet niet eens wanneer mijn eerste aanraking met hardstyle was.

Even partyflock erbij gepakt en:
Ik ben begonnen met hardcore. Toen ik in 1998 (toen was ik 8) ofzo mijn eerste hardcore CD kreeg (Thunderdome 1), vond ik het maar kutherrie. Na een paar jaar toch leuk gaan vinden. Toen wilde ik ook steeds naar MOH, omdat dat 16+ was, maar niemand van m`n vrienden vond de muziek leuk en dus kon ik niet :(

M`n eerste "feestje" was in 2006 met Technoboy, Headhunterz, en Angerfist. Echt in zo`n tent op een weiland in een boerendorp (Alempop). Volgens mij ben ik pas écht hardstyle gaan luisteren in 2008: Emporium en sindsdien 8-10 feestjes per jaar.

Vrij laat begonnen dus met hardstyle, maar ik vind het oude wel echt heel vet. Hoewel producties van vóór 2002 ik toch wel een beetje minder vind.

Zo, weten jullie mijn muziekhistorie ook meteen! :P
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:24:12 #156
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103038583
Mijn eerste feestje was Freshtival 2009.. (ja, toen pas :P ) en dat was nog niet eens een grote.
Eerste grote was Qlimax2009 en daarna Thunderdome 2009.
Vanaf toen echt elke veel feesten gepakt, kleine en grote.
The Outside Agency
pi_103038807
Even gezocht en gevonden:

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2008 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eerste ervaring - Dana cd uit 2003
eerste feest - Qlimax 2003 (die cd van dat feest van deepack is zo gruwelijk _O_ )
Het was dus mijn eerste feest, maar dit jaar sla ik 'm voor het eerst over. Tenzij de line up boven mijn verwachting is en dan ga ik nog op zoek naar een kaartje.....

Grappige quote gevonden uit 2006! ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

hardstyle zoals hardstyle bedoeld is? hardstyle behoorde niet zo cheap te zijn maar door dat soort goedkope rommel is t t wel geworden..
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_103038865
Eerste feestje was Mysteryland 2009 (zie mijn UI). 2 weken daarna meteen vol gas @ Q-Base :D
Daarna flink wat grote feesten bezocht:
2010: Hardbass, In Qontrol, Emporium, DefQon.1, 10YearsOfQ-Dance, Q-Base, Qlimax.
2011: Hardbass, Loudness, Q-Base (+ straks Thrillogy & Loudness en heel misschien nog Qountdown).

2010 was wel extreem eigenlijk _O- Maar verder nog een groentje dus :@
pi_103038901
Veel groentjes hier... Bend over bitches! :7
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:37:30 #160
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103038988
Rond 2003/4 al wel naar Hardstyle / Hardtrance geluisterd.

Eerste kleine feestjes rond 2005/6 en 1e grote feest Defqon 2007.

Sindsdien proberen zoveel mogelijk leuke feestjes mee te pakken :)


quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef eQuaL het volgende:
2010 was wel extreem eigenlijk _O-
Valt wel mee toch? :)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103039063
Mijn broer had vroegah een CD van Brain Damage (deze: http://www.discogs.com/Various-Brain-Damage/release/139203 ) en dat vonden we wel tof :D

Eerste feest: In Qontrol 2008 O+ (een goed begin is het halve werk, zeggen ze altijd :7 )
Ik weet nog dat we, enthousiast als we waren, 10 uur binnen waren, en om 6 uur was ik helemaal kapot _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:41:30 #162
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_103039121
Eerste cd was hardhouse 2002 volume 2 (ik tel hardcore niet mee, maar dat was vanaf eerste Thunderdome..)

Eerste feest was denk ik E-Fect outdoor in...eh.. 2004... en 2005 .. en dan tel k avondje Zak ook niet mee . Want dat was 2001 ..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:42:20 #163
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103039146
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Veel groentjes hier... Bend over bitches! :7
Ouwe boktor!

Wij leerden net fietsen toen jij al officieel naar de hoeren mocht. :P
The Outside Agency
pi_103039196
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]

Valt wel mee toch? :)
Aantal feestjes niet, totaal prijs wel :P
pi_103039203
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef haakon het volgende:

[..]

Ouwe boktor!

Wij leerden net fietsen toen jij al officieel naar de hoeren mocht. :P
Ben 25, dus zal wel meevallen denk :D
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:55:01 #166
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103039606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:44 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Ben 25, dus zal wel meevallen denk :D
Hahaha i know :P Gewoon ff ouwehoeren :D
The Outside Agency
pi_103040180
http://www.discogs.com/Va(...)-2003/release/300237
Dit was mijn 1e cd, als 14 jarig jongetje, destijds van mijn zus gekregen waarna ik een goede muzieksmaak ben gaan ontwikkelen en zij juist omlaag ging.

Met deze pareltjes erop:
(heeeelemaal platgedraaid, omdat het cd1 nr1 was en ik hem zo vet vond)




Had alleen cd1. Volgens mij vond ik alleen Here's Johnny en 30 Minutes echt vet, en skipte ik de rest steeds maar een beetje door :P Eerste grote feest was ook pas Q-Base 2009... helaas.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:11:13 #168
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103040195
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p) eerste grote feest sensation black 2005...
Daarna nog vele feestjes gedaan en nu ben ik eigenlijk nauwelijks nog te vinden op hardstylefeesten en ik luister het thuis eigenljk nooit meer...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103040392
ik begon met luistren toen ik just as easy hoorde

ik was meteen verkogt

voor de groentjes dit is hem
pi_103040760
Ik weet nog heel erg goed dat ik Bigger, Better, Louder enorm veel gedraaid heb (2004) hoewel ik daarvoor ook al wel HS opzette. Vanaf ~2005 ben ik het voor de meerderheid gaan luisteren en sinds ~2006 vrijwel alleen nog maar en QBase 2007 was mn eerste grote feest :)

Sensation Black 2004 was denk ik het eerste hardstyle album die ik kocht, daarvoor was het white hehe :P

Maar veel groentjes hier hoor ;)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:33:01 #171
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103041018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p)
Vinyl is betah! :P

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
ik begon met luistren toen ik just as easy hoorde

ik was meteen verkogt

voor de groentjes dit is hem
Godverdomme Dennis :')
The Outside Agency
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:44:17 #172
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103041474
The Outside Agency
pi_103041624
Mijn eerste feest was een lokaal feestje in Haarlem in 2007, met A2, The Prophet en Headhunterz.
Daarna Scantraxx SWAT The final, en dan langzaam steeds meer.

Eerste plaat die ik hoorde waren van de Sensation CD's van 2004 en 2005 (JAP - Kill The Bug! _O_) en de Darkraver CD uit 2004, al was dat meer jump en oldschool/early rave.

Eerste plaat die ik echt gedownload had was Max Enforcer - Catching Up (maar dan pas in 2007) en A*S*Y*S* - Cheers (Zany Remix)..
Mixes onder de naam Khadber
pi_103042107
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.

ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...


Aldus T-Force :7 8-) :Y)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:04:27 #175
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103042275
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.

ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...


Aldus T-Force :7 8-) :Y)
Hahahaha teringlijer :P
The Outside Agency
pi_103042574
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.

ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...


Aldus T-Force :7 8-) :Y)
_O-
ik heb ook genoeg van showtek
pi_103042601
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.

ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...


Aldus T-Force :7 8-) :Y)
Jij maakt vrienden! _O-
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_103042623
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.

ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...


Aldus T-Force :7 8-) :Y)
Ahahaha _O-

PUSSY!
pi_103043188
Toch nog iets leuks aan de gang gekregen in t topic. Leuk om te zien wie wat en wanneer luisterde :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:35:32 #180
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103043302
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:31 schreef Levitas het volgende:
Toch nog iets leuks aan de gang gekregen in t topic. Leuk om te zien wie wat en wanneer luisterde :)
T-Force, hoor O-)
The Outside Agency
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:26:59 #181
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103044851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer :D

Tracklist van deze 1 uur durende set
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:40:48 #182
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103045284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p)


Ook mijn "ervaringsmeetlat'' begint met cassette's vol met gabber back in '95. Af en toe wat CD's gehaald tot de eerste feesten; Impulz / Innercity / Nature1.
Pas in '07 ging het HS- O+-tje pas echt kloppen en simultaan hier in de reeks aanwezig.
Wat je vindt, ...
pi_103045412
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ook mijn "ervaringsmeetlat'' begint met cassette's vol met gabber back in '95. Af en toe wat CD's gehaald tot de eerste feesten; Impulz / Innercity / Nature1.
Pas in '07 ging het HS- O+-tje pas echt kloppen en simultaan hier in de reeks aanwezig.
Toen nog onder da_rippah? :P

http://forum.fok.nl/user/history/14104

*edit* oh dat was iemand anders zie ik :D
pi_103046139
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.

ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...


Aldus T-Force :7 8-) :Y)
-O-
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef haakon het volgende:
T-Force, hoor O-)
^O^
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:23:47 #186
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103046805
Vroegâh vond ik hardcore maar kudtherrie. :r Sinds een jaartje of 15 geleden luister ik trance, wat nog steeds m'n favoriete electronische genre is. :7 Zo rond het jaar 2002-2003 werd het wat harder met die Sensation Black anthems van die jaren, en in 2003-2004 ging ik naar hardstyle luisteren. O.a. Technoboy - War Machine en DHHD - Funky Shit (Deepack Remix) waren de 1e platen die ik hoorde. Daarna kreeg ik deze cd doorgestuurd van een maat en dat was het echte begin van mijn hardstyle tijdperk. :Y 1e feestje was Emporium 2006. Nu is dat tijdperk wel ongeveer afgelopen. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103048282

+

:7

Holy cow wat lekkerrrr.... :9
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103048592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef mstx het volgende:
Vroegâh vond ik hardcore maar kudtherrie. :r Sinds een jaartje of 15 geleden luister ik trance, wat nog steeds m'n favoriete electronische genre is. :7 Zo rond het jaar 2002-2003 werd het wat harder met die Sensation Black anthems van die jaren, en in 2003-2004 ging ik naar hardstyle luisteren. O.a. Technoboy - War Machine en DHHD - Funky Shit (Deepack Remix) waren de 1e platen die ik hoorde. Daarna kreeg ik deze cd doorgestuurd van een maat en dat was het echte begin van mijn hardstyle tijdperk. :Y 1e feestje was Emporium 2006. Nu is dat tijdperk wel ongeveer afgelopen. :)
Grappig. Echte hardcore (happy hardcore sinds 1994) heb ik nooit iets gevonden (een kwartiertje op een festival gaat nog wel), maar hardstyle sinds 2002. Mijn toenmalige vriendin nam me mee naar Innercity 2002, een magistraal feest. Het thema was dubieus, maar ook zonder drugs (die ik pas veul later probeerde) was het werkelijk overweldigend.

Overal rode banieren, Tiesto werd door 2 Russische schoonheden aangekondigd, ik heb die mix nog.

Lady Dana was mijn kennismaking denk ik, al had ik al wat platen gehoord. Ik kende mijn vriendin toen net 1,5 maand, waarin we elkaar misschien 10 keer gezien hebben (maar wel goed :9 ) en was wel te vinden voor die feesten. Later Qlimax 2003, ook geweldig. Deepack _O_

Toen een hele tijd geen hardstyle(feesten) en met mijn laatste ex weer wel. Nu luister ik het weer bijna dagelijks. Heb erg veel werk kunnen doen, met goeie hardstyle op. :9

mstx, ga je naar hardstyle- en trancefeesten?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:10:21 #189
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103048842
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grappig. Echte hardcore (happy hardcore sinds 1994) heb ik nooit iets gevonden
Zeg meneer, hoe aardig ik je ook vind, ga ff snel je mond spoelen en in een hoek je gaan schamen en dit ff doorlezen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_house

;)

Happy hardcore echte hardcore noemen :N
The Outside Agency
pi_103049375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef haakon het volgende:

[..]

Zeg meneer, hoe aardig ik je ook vind, ga ff snel je mond spoelen en in een hoek je gaan schamen en dit ff doorlezen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_house

;)

Happy hardcore echte hardcore noemen :N
Je hebt me een beeetje verkeerd begrepen, Machiel :D Maar dat ligt vast aan mij :7

Ik bedoelde te zeggen dat ik echte hardcore nooit wat heb gevonden, maar wel happy hardcore luisterde sinds 1994. Ik was geen zwabber ofzo, jaren 90feesten zijn nog steeds geniaal. Het was populair en dat vond ik wel leuk, net als trance en Prodigy en Rammstein enzo. Later drum n bass. Trance rond 2000. Hardstyle, techno sinds 2009.

Ik realiseer me heeeeul goed dat happy hardcore een schande moet zijn voor de doorgewinterde gabber. Net als gothic metal veel ekte metalheads schaamte geeft.

Ik vind het nogal flauw om een populaire vorm van je diepere genre te bekritiseren. Het zorgt ook voor meer ekte fans die die muziek anders nooit zouden horen.

Een band als Metallica, Prodigy, Rammstein, Chemical Bros., artiesten als Tiësto en Brennan Heart zijn allemaal lui die op hun manier mensen naar een genre toetrekken. Ze trekken mensen van andere genres of de commerciëlere luisteraar. Prima toch? Beetje variatie. Er is een gigantisch breed muziekaanbod in Nederland. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103050242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef haakon het volgende:

[..]

Happy hardcore echte hardcore noemen :N
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in gelokt :D in 2002 pas, dat wel :+

CL&MT, helden _O_

quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Brennan Heart zijn allemaal lui die op hun manier mensen naar een genre toetrekken.
Helemaal mee eens, restecp aan BH _O_
pi_103050272
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in gelokt :D in 2002 pas, dat wel :+
Bingo. (8>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:38:21 #193
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103050340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in gelokt :D in 2002 pas, dat wel :+

CL&MT, helden _O_
Hahaha oke oke, die set op Defqon 2010 O+
The Outside Agency
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:39:11 #194
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103050389
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

bla
Het is je sws vergeven, kerel :D

Wat zijn je feestjes in de planning?
Te lang niet gesproken man!
The Outside Agency
pi_103050392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
CL&MT, helden _O_
Ik kreeg Wonderfull (met een elletje teveel, maar goed, boeit het, iedereen doet het fout :D ) Days voor mijn 16e verjaardag. O+

Ik heb in totaal misschien 20 singles in totaal. Van alle muzieksoorten samen. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103050435
quote:
16s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef haakon het volgende:

[..]

T-Force, hoor O-)
Ik noem in m`n post geen naam. Ook het gebruik van de grammatica kan meerdere personen suggereren. :Y)
pi_103050468
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef haakon het volgende:

[..]

Het is je sws vergeven, kerel :D

Wat zijn je feestjes in de planning?
Te lang niet gesproken man!
Planning heb ik niet meer, het is Colombia. Maar ook daar word ik gek van man. Kutvisum.

Ja, we hebben elkaar op Q-Base helaas gemist, had je willen zien. Wat was het een veeeeeet feestje. Een van mijn beste ooit. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_103050588
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef haakon het volgende:

[..]

Hahaha oke oke, die set op Defqon 2010 O+
Bohh ja! Dat was echt zo heerlijk. Geweldige sfeer weten die gasten altijd wel te creëren. Jammer wel dat het midden op de dag was, waardoor de sets die daarna kwamen vrijwel in het niets vielen. Op de main in ieder geval :)
pi_103050770
In 2009 was het nog veel vetter, dat was in een veel te kleine tent O+ Zo'n gigantisch vette sfeer als toen was in 2010 op de main niet helaas.
pi_103050807
Oh ja, even iets anders.. Aangezien de enige echte KrullieWullie 22 oktober @ Djaxx it up foto's gaat maken voor PartyReviews.nl, heb ik (aan de hand van het ontwerp van MDMA) een visitekaartje gemaakt, die uitgedeeld gaat worden. Op haar aanraden, hoor ik graag van jullie eventuele verbeterpunten:
http://www.partyreviews.nl/PR-Visitekaartje1.png (En nee, deze url wordt niet bij bezoekersaantallen opgeteld, dus daar gaat het niet om :P)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:48:40 #201
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103050883
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, even iets anders.. Aangezien de enige echte KrullieWullie 22 oktober @ Djaxx it up foto's gaat maken voor PartyReviews.nl, heb ik (aan de hand van het ontwerp van MDMA) een visitekaartje gemaakt, die uitgedeeld gaat worden. Op haar aanraden, hoor ik graag van jullie eventuele verbeterpunten:
http://www.partyreviews.nl/PR-Visitekaartje1.png (En nee, deze url wordt niet bij bezoekersaantallen opgeteld, dus daar gaat het niet om :P)
Twitter en mail adres weg en op de achterkant verwerken.
The Outside Agency
pi_103050993
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, even iets anders.. Aangezien de enige echte KrullieWullie 22 oktober @ Djaxx it up foto's gaat maken voor PartyReviews.nl, heb ik (aan de hand van het ontwerp van MDMA) een visitekaartje gemaakt, die uitgedeeld gaat worden. Op haar aanraden, hoor ik graag van jullie eventuele verbeterpunten:
http://www.partyreviews.nl/PR-Visitekaartje1.png (En nee, deze url wordt niet bij bezoekersaantallen opgeteld, dus daar gaat het niet om :P)
Ik vind hem maar vrij kaal :P En wat zal iemand doen die zich de nacht niet meer kan herinneren doen als hij de andere morgen dat kaartje vind? Ik zou er ook iets opzetten van daar kan je je foto checken.
pi_103051418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef haakon het volgende:

[..]

Twitter en mail adres weg en op de achterkant verwerken.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef StM het volgende:

[..]

Ik vind hem maar vrij kaal :P En wat zal iemand doen die zich de nacht niet meer kan herinneren doen als hij de andere morgen dat kaartje vind? Ik zou er ook iets opzetten van daar kan je je foto checken.
Hmm, op de voorkant i.p.v twitter en e-mail iets in de trant van "Check hier je foto" ofzo, en twitter en e-mailladres naar de achterkant is misschien niet zo`n heel gek idee.

En kaal? Is misschien wel zo, maar ik vind dat het ook weer niet te druk moet worden. Het is maar een "simpel" kaartje om je naar de website te verwijzen
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:00:47 #204
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103051498
Ik zou zorgen dat je Partyreviews.nl alleen op 1 kant doet.
Dat is echt je visitekaartje, namelijk ;)
En op de achterkant 'de rest'
The Outside Agency
pi_103053836
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:53:00 #206
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_103054496
Ik lees morgen bij... Teveel werk nu haha! Net hardgelopen op het Thrillogy warming setjes van B-Front, ging prima :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_103054705
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik lees morgen bij... Teveel werk nu haha! Net hardgelopen op het Thrillogy warming setjes van B-Front, ging prima :)
Veel te laag tempo jonge! Hardcore moet je hebben :Y)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:07:41 #208
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103055444
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:56 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Veel te laag tempo jonge! Hardcore moet je hebben :Y)
Ja idd! Dan kun je lekker op de beat rennen :9
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:21:55 #209
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_103056244
quote:
Warom vind ik de laatste kick het vetste uit heel het nummer? :D
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_103058661
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

Hmm, op de voorkant i.p.v twitter en e-mail iets in de trant van "Check hier je foto" ofzo, en twitter en e-mailladres naar de achterkant is misschien niet zo`n heel gek idee.

En kaal? Is misschien wel zo, maar ik vind dat het ook weer niet te druk moet worden. Het is maar een "simpel" kaartje om je naar de website te verwijzen
Ik zou ook meteen de font van de link wat groter maken ten opzichte van het logo. Het valt nu een beetje in het niet, terwijl je het er wel naast zet.
Verder idd wat hierboven staat, je logo en de site zijn de reclame, de rest kan op de achterkant. Ziet er wel strak uit verder.

Probeer anders wat verschillende dingen uit, en laat ons kiezen 8-)
pi_103059354
Ai ai ai... net wat masters binnen gekregen. Er komt nog vette shit uit dit jaar! :D
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:23:02 #212
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103059649
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
mstx, ga je naar hardstyle- en trancefeesten?
Tot nu toe alleen hardstylefeesten eigenlijk, eerlijk gezegd lijkt trance op een feest me helemaal niks. :@ Zou ook niet weten hoe je je daar op moet bewegen. :?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:24:45 #213
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103059731
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
ik begon met luistren toen ik just as easy hoorde

ik was meteen verkogt

voor de groentjes dit is hem
:D M'n drinken, wat doe je
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_103060174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef mstx het volgende:
Tot nu toe alleen hardstylefeesten eigenlijk, eerlijk gezegd lijkt trance op een feest me helemaal niks. :@ Zou ook niet weten hoe je je daar op moet bewegen. :?
Je hoeft niet te bewegen, Bertje. Je zweeft vanzelf! :D
Nee, als dat echt je favoriete genre is, zou ik echt een keer naar een Trance-feestje gaan. Sfeer is echt heel anders (wel fijn) dan op Hardstyle-feesten :Y
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:38:08 #215
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103060324
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ja idd! Dan kun je lekker op de beat rennen :9
Setje van Promo van Thrillogy is ook maar langzaam hoor :P
Net hardstyle..
The Outside Agency
pi_103061581
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef T-Force het volgende:

[..]

Je hoeft niet te bewegen, Bertje. Je zweeft vanzelf! :D
Nee, als dat echt je favoriete genre is, zou ik echt een keer naar een Trance-feestje gaan. Sfeer is echt heel anders (wel fijn) dan op Hardstyle-feesten :Y
Ik had ook echt geen flauw idee hoe erop te bewegen.. Maar als je er eenmaal in/tussen staat, ga je vanzelf gek doen :D

Oh ja, Claudia.. Castlevania is afgelast. Weet niet of je dat al gezien had?
pi_103065073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, even iets anders.. Aangezien de enige echte KrullieWullie 22 oktober @ Djaxx it up foto's gaat maken voor PartyReviews.nl, heb ik (aan de hand van het ontwerp van MDMA) een visitekaartje gemaakt, die uitgedeeld gaat worden. Op haar aanraden, hoor ik graag van jullie eventuele verbeterpunten:
http://www.partyreviews.nl/PR-Visitekaartje1.png (En nee, deze url wordt niet bij bezoekersaantallen opgeteld, dus daar gaat het niet om :P)
Ik vind 'm vet, maar wel errug strak

Misschien toch nog wat kleur......

Misschien ".NL " in de zelfde gradient blauw als je logo..... o.i.d.?
of achtergrond zoiets als dit
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_103066185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 07:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ik vind 'm vet, maar wel errug strak

Misschien toch nog wat kleur......

Misschien ".NL " in de zelfde gradient blauw als je logo..... o.i.d.?
of achtergrond zoiets als dit
[ afbeelding ]
Zou ook voor meer kleur gaan.

Plus er is in dat envelopje geen detail te zien nu, die zou ik ook van kleur veranderen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:26:27 #219
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103067689
The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)



Ze kunnen echt niets fatsoenlijks meer verzinnen he....
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103067907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)

[ afbeelding ]

Ze kunnen echt niets fatsoenlijks meer verzinnen he....
Gelukkig verzacht het tweede nummer de pijn een beetje.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_103070557
Ziet er gezellig uit. ( :') ) Gemiddelde leeftijd rond de 17 jaar, gok ik.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:15:04 #222
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103070768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:
Ziet er gezellig uit. ( :') ) Gemiddelde leeftijd rond de 17 jaar, gok ik.
Te oud voor ons, dus.
The Outside Agency
pi_103070956
Je bent nooit te oud voor The Prophet.
pi_103071221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)

[ afbeelding ]

Ze kunnen echt niets fatsoenlijks meer verzinnen he....
Wat een aids feest :')
Kan je al snel herkennen overigens, 90% van de mannen heeft zijn shirt uit :r
pi_103072345
Shirt uit alleen als je een beetje jacked bent, inderdaad. Anders kan het echt niet. :{w
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:58:56 #226
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_103076088
Technoboy op facebook:

Had a phone call which ended this way: " Have a nice week-end, and.... good luck with the Remix of RAGE, Mr Frontliner!"..

Ben benieuwd! jammer dat het origineel kapot is gedraaid maar vond dat stiekem toch een vette plaat..
pi_103076795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef Dalton_ het volgende:
Technoboy op facebook:

Had a phone call which ended this way: " Have a nice week-end, and.... good luck with the Remix of RAGE, Mr Frontliner!"..

Ben benieuwd! jammer dat het origineel kapot is gedraaid maar vond dat stiekem toch een vette plaat..
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:23:35 #228
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103076940
Rage... Bazenplaat :Y
The Outside Agency
pi_103077187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
Vroegah zeker wel, maar heb het altijd een leuk nummer gevonden. Ben alleen bang dat Frontliner het gaat verprutsen, als ik naar zijn laatste creaties kijk (album previews etc).
pi_103077242
Nog leute die volgende week naar Amsterdam Dance Event gaan?

20:30 – 21:30 Apac (Early Hs warmup)
21:30 – 22:30 Instant Frequency
22:30 – 23:30 The Irritainer
23:30 – 00:30 Mind.­Illusion
00:30 – 02:00 B-Front
02:00 – 03:00 Dequ
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:54:55 #231
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103077982
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef haakon het volgende:
Rage... Bazengrafplaat :Y
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.

1 voordeel van deze remake; slechter dan het origineel kan het niet worden.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:16:52 #232
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103078867
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.
Gelukkig, ben ik toch niet de enige.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:21:45 #233
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103079068
Jeugdsentiment... laten we het daar op houden :P
The Outside Agency
pi_103080216
Zany - Worship

Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
  FOK!fotograaf vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:46:59 #235
159915 -Menn0-
MNO
pi_103082135
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog leute die volgende week naar Amsterdam Dance Event gaan?

20:30 – 21:30 Apac (Early Hs warmup)
21:30 – 22:30 Instant Frequency
22:30 – 23:30 The Irritainer
23:30 – 00:30 Mind.­Illusion
00:30 – 02:00 B-Front
02:00 – 03:00 Dequ
Maybe :)
,,/
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:47:45 #236
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103084272
Robuust gefeliciteerd!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103084471
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Robuust gefeliciteerd!
pi_103084846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Robuust gefeliciteerd!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:03:09 #239
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103084911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Robuust gefeliciteerd!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:03:28 #240
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_103084924
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Robuust gefeliciteerd!
Ah dat was Kliko dus :') Feli..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_103085024
Proficiat Robuust!! :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:34:05 #242
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103086268
Gefeliciteerd Rob! :D

Ik kom net deze foto tegen van Mallorca :P

The Outside Agency
pi_103087075
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Rob! :D

Ik kom net deze foto tegen van Mallorca :P

[ afbeelding ]
Gast... welke datum was dit :{
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:53:42 #244
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103087121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Gast... welke datum was dit :{
Tussen 5 en 13 augustus.
The Outside Agency
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:53:54 #245
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_103087131
Robuust gefeli ! Volgens mij heb ik je niet @ PF
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_103087253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef haakon het volgende:

[..]

Tussen 5 en 13 augustus.
Ah, ik zat er een maandje eerder :P
Hij zal er wel vaker draaien dan.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_103087291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef Levitas het volgende:
Proficiat Robuust!! :D
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:01:54 #248
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103087591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Ah, ik zat er een maandje eerder :P
Hij zal er wel vaker draaien dan.
Ja hij draaide er om de week ofzo dacht ik ;)
Korsakoff draaide er ook, helaas was ik toen te dronken en ben ik naar het appartement gebracht.
The Outside Agency
pi_103088998
Mwa, vind het begin wel lekker, lekker ritme. Maar de break en de rest is mager....

Het is wel weer wat anders. Maar er komt toch zo'n 'spooky' tune en vocal erbij dat het weer verkloot...

Bootleg en zo houden ook....

Niet voor mij, maar misschien dat iemand anders hier warm van wordt....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_103099281
Dank allen voor de felicitaties! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_103103452

Als ze die versie nou het hele jaar in de clubs hadden gedraaid was ik tenminste echt los gegaan. _O-

En nog een verlate felicitatie aan robuust!

[ Bericht 1% gewijzigd door Quyxz_ op 16-10-2011 01:29:51 (Ernstige spellingsfout maar even verbeterd :')) ]
gr gr
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:28:56 #252
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_103104010
Hoor net deze bazen track voorbij komen, blijft echt gruwelijk !


OF deze, niet zo gruwelijk als X2X ( Deepack rmx) maar zeker een pareltje :

OF deze, de enigste track die ik vet vond op het album


(totdat ik alles live hoorde ;) )

[ Bericht 30% gewijzigd door Sc0tTy op 15-10-2011 02:19:38 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 06:31:52 #253
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_103105760
Loudness verkoop begonnen, na hardlopen, douchen etc gelijk kaartje bestellen :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_103106339
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
jawel, van ver voor de release tot in 2009 werd je er op elk feest mee doodgegooid.

elke keer weer VOOICCEEEEESSSss meeschreeuwen met je matties, jwt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Levitas het volgende:
Zany - Worship

Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
redelijke track, maar lead doet me denken aan On the go en de break aan Symphonic Feedback... :{

En dan nog dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Robuust gefeliciteerd!


[ Bericht 10% gewijzigd door 16meter op 15-10-2011 09:31:00 ]
pi_103107421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 06:31 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness verkoop begonnen, na hardlopen, douchen etc gelijk kaartje bestellen :)
Tickets zijn binnen hier :Y)

6.50 aan transactiekosten :')
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:12:21 #256
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103107862
Wut :') Serieus? Dat is echt belachelijk..
The Outside Agency
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:33:17 #257
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103111303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Robuust gefeliciteerd!
There is no rehab for stupidity.
pi_103111504
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:47 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Tickets zijn binnen hier :Y)

6.50 aan transactiekosten :')
per kaartje?! :X
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:08:49 #259
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103112137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

per kaartje?! :X
per kaartje ¤ 3,25

C y'all there *O*

enne congrats Robbie :D
Wat je vindt, ...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:15:53 #260
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103112287
Nog 's ff naar de LU van Matrixx 10 Years gekeken ... maar WTF?! 24 acts in 7 uur 8)7
Wat je vindt, ...
pi_103112536
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog 's ff naar de LU van Matrixx 10 Years gekeken ... maar WTF?! 24 acts in 7 uur 8)7
Ja aardig wat :P maar ze zullen wel in teams gaan draaien denk ik?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_103113271
Elk label = een team. En 't duurt 2 uur langer dan gebruikelijk.

Ik sla hem over, alleen Theracords + Donkey Rollers spreken mij aan in die line-up.
pi_103115955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef 16meter het volgende:
Elk label = een team. En 't duurt 2 uur langer dan gebruikelijk.

Ik sla hem over, alleen Theracords + Donkey Rollers spreken mij aan in die line-up.
A2 records, Theracords en Fusion *O*

En zeker voor ¤25, in vergelijking met andere feesten..
pi_103118686
Zit ff die set van X-Qlusivo Italia Brigata te luisteren, maar wat is die lekker! O+ Vandaar dat ik zo baalde toen het feest afgelopen was... :P
pi_103119610
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
Dubmix _O_! Drive zonder de break!
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Levitas het volgende:
Zany - Worship

Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
Orgineel en een gave plaat! Eens met bovenstaande.

En nog een late felicitatie aan Robuust :).
Mixes onder de naam Khadber
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:40:48 #266
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103119830
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef ElDani het volgende:

En nog een late felicitatie aan Robuust :).
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_103119895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef ElDani het volgende:
En nog een late felicitatie aan Robuust :).
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103122940
NC @ Emporium 2008 O+ O+
Ook maar weer eens een aantal van de eerste M.I WYFYB's op de mp3speler gezet voor op de fiets zometeen. No offense maar vroeger waren ze toch nog een stukkie beter :9
pi_103132440
Tatanka heeft Mess Up vrijgegeven op Facebook. Baas!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 16 oktober 2011 @ 09:22:42 #270
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103140378
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p

Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen :Y

[ Bericht 38% gewijzigd door Tha_Bartman op 16-10-2011 09:41:38 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103141111
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Booomer het volgende:
Zit ff die set van X-Qlusivo Italia Brigata te luisteren, maar wat is die lekker! O+ Vandaar dat ik zo baalde toen het feest afgelopen was... :P
Baalde meer dat ik al weg was..... Gaan ze op het laatst pas oude plaatjes er tussen gooien.... :|W
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p

Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen :Y
X2
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_103141473
Zin in A2 records a.s zaterdag! Ook bij Thrillogy & Loudness aanwezig :)
pi_103144990
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p

Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen :Y
Zonde dat het niet gewoon Tat's Mash Up is, want zoals jij al zegt, een echte kwijlplaat :9~ :9~ :9~
pi_103151282
Zometeen maar effe kijken of hardstyle op zondag te doen is in culemborg :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_103151566
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zometeen maar effe kijken of hardstyle op zondag te doen is in culemborg :)
:Y vanaf een uur of 8 aanwezig
pi_103151727
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef T-Force het volgende:

[..]

Zonde dat het niet gewoon Tat's Mash Up is, want zoals jij al zegt, een echte kwijlplaat :9~ :9~ :9~
Het heeft dezelfde climax maar andere midintro... Die climax blijft gruwelijk! :D
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:36:16 #277
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103153140
This is going to make you scream! BAM BAM BAM BAM BAM O+
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103154515
Voor de mensen die van de oudere HS houden, nu is er op Fear.FM Harder de liveshow COTHS 'Flashback' met vandaag als jaar 2007 :D En dat de komende 4 uur! :)

*edit*:

Gaat men toch weer nieuwe nummers draaien tot 19:00....

*zucht* :P

[ Bericht 21% gewijzigd door StM op 16-10-2011 18:26:01 ]
pi_103157557
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef StM het volgende:
Voor de mensen die van de oudere HS houden, nu is er op Fear.FM Harder de liveshow COTHS 'Flashback' met vandaag als jaar 2007 :D En dat de komende 4 uur! :)

*edit*:

Gaat men toch weer nieuwe nummers draaien tot 19:00....

*zucht* :P
Ingeschakeld :Y this is my hood ima rep rep :9~

Tevens een andere leuke zondagavondbesteding:


[ Bericht 4% gewijzigd door Deeltjesversneller op 16-10-2011 19:38:34 ]
pi_103159551
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ingeschakeld :Y this is my hood ima rep rep :9~

Tevens een andere leuke zondagavondbesteding:
In welke track zit die sample op 0:45:49? Vrij nieuwe track die ik me nu herinner
pi_103159641
Chris One - Psycho
pi_103161552
Typeface remix is uit *O*
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:11:03 #283
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_103163325
twisted was baas
ran-d is koning
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_103166449
Ben nu toch wel benieuwd naar de nieuwe substream show, iemand een idee wanneer die komt?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:52:15 #285
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103169649
Nieuwe Toneshifterz:

I like it *O*
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_103169739
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
This is going to make you scream! BAM BAM BAM BAM BAM O+
Nee-hee... BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAMBAMBAMBAMBAMBAM :9~
Die kick :9
pi_103178465
Deeltjesversneller, m'n beste, gefeliciteerd! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:00:15 #288
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103178547
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef robuust89 het volgende:
Deeltjesversneller gefeliciteerd! *O*
The Outside Agency
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:56:15 #289
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_103179659
Gefeliciteerd deeltjesverschneller :D
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:00:38 #290
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103179773
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef robuust89 het volgende:
Deeltjesversneller, m'n beste, gefeliciteerd! *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:09:48 #291
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_103180020
Gefeliciteerd deeltjesversneller ! *O*
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
pi_103180327
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef robuust89 het volgende:
Deeltjesversneller, m'n beste, gefeliciteerd! *O*
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:29:38 #293
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103180576
Feli Deeltjesversnellert!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:49:41 #294
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103181210
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:09 schreef Sqoudson het volgende:
Gefeliciteerd deeltjesversneller ! *O*
There is no rehab for stupidity.
pi_103181624
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:09 schreef Sqoudson het volgende:
Gefeliciteerd deeltjesversneller ! *O*
pi_103181769
Ondanks dat ik op zijn PF-profiel geen verjaardag kan zien, ga ik er maar vanuit dat DV echt jarig is vandaag.

Dus hierbij proficiat! *O*
gr gr
pi_103182881
Gefeliciteerd Deeltjesversneller!
pi_103184324
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd Deeltjesversneller!
pi_103184545
Hoe heet deeltje @ PF?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:28:30 #300
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103184987
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef robuust89 het volgende:
Hoe heet deeltje @ PF?
Hij heeft op z'n PF niets staan van een geboortedatum, dus PF weet niet dat hij jarig is. Maar hij is het wel volgens FB, en FB heeft altijd gelijk :7 oO<

Dus:
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd Deeltjesversneller!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_103185165
quote:
The Final Qountdown

We're leaving together,
But still it's farewell
And maybe we'll come back,
To where, who can tell ?
I guess there is no one to blame
We're leaving ground
Will things ever be the same again?

It's The Final Qountdown...

On Saturday, the 31st of December 2011, Q-dance will usher in the New Year at the Heineken Music Hall with the final edition of Qountdown.

Dig that tux or cocktail dress out of the closet, dust off your dress shoes, and come celebrate New Year’s Eve in Q-dance style. While the dress code isn’t mandatory, it is desirable, as it will only add to the night!

Ticket sales start on the 22nd of October at 00:00, exclusively at http://qountdown.tickets.q-dance.nl/.
The special New Year’s event always sells out well in advance, so make sure you get your tickets early.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')