Vroeger had je ook megaveel releasesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:12 schreef NLS04 het volgende:
• Er zo verschrikkelijk veel hardstylereleases anno 2011 dat aan een geschiedenisles beginnen niet meteen voor de hand ligt.
Het maakt niks uit wat 'ie maakt, als hij 't zelf maar vindt.. Zoiets zei Isaac een hele tijd geleden toch? (was dat niet met DBSTF - In the air ofzo?)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:54 schreef T-Force het volgende:
Edit: California Love remix....bijna geen woorden voor. Isaac what the crap are you doin'?![]()
Aaah dat schelle geluidje van Back In Timequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:05 schreef haakon het volgende:
Door dit filmpje ben ik begonnen met hardstyle te luisteren:
Krijg dr nog steeds kippenvel van als ik het kijk/luister
Dat is eigenlijk ook wel zo, naast 1 hardstyle cd in 2003 ben ik in 2008 pas hardstyle gaan luisteren (Headhunterz jwt), toen het dus eigenlijk al heel anders aan het worden was. Maar toch vind ik de nummers van die tijd heel mooi terwijl sommigen eigenlijk productie-technisch gezien nergens naar klinken. Dus misschien hebben de nieuwkomers van nu datzelfde gevoel als wat ik toen had, maar op de één of andere manier vind ik toch dat het nu (bijna) allemaal slecht isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:12 schreef NLS04 het volgende:
Zie het zelf meer als als een verschil in generaties wat hier tot uiting komt.
* Deeltjesversneller haalt Mauro Picotto - Komodo maar weer van de pauze afquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?
Het was dus mijn eerste feest, maar dit jaar sla ik 'm voor het eerst over. Tenzij de line up boven mijn verwachting is en dan ga ik nog op zoek naar een kaartje.....quote:Op maandag 8 december 2008 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eerste ervaring - Dana cd uit 2003
eerste feest - Qlimax 2003 (die cd van dat feest van deepack is zo gruwelijk)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle zoals hardstyle bedoeld is? hardstyle behoorde niet zo cheap te zijn maar door dat soort goedkope rommel is t t wel geworden..
Valt wel mee toch?quote:
Ouwe boktor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Veel groentjes hier... Bend over bitches!
Ben 25, dus zal wel meevallen denkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Ouwe boktor!
Wij leerden net fietsen toen jij al officieel naar de hoeren mocht.
Hahaha i knowquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben 25, dus zal wel meevallen denk
Vinyl is betah!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p)
Godverdomme Dennisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
ik begon met luistren toen ik just as easy hoorde
ik was meteen verkogt
voor de groentjes dit is hem
Hahahaha teringlijerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.
ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...
Aldus T-Force![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |