Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:06 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindexamen klasje - laatste les, ze mogen op de laptops ik dus ook... zet er 1tje SMD - Just like you aan
+ even goed duidelijk gemaakt dat All For The Thrill stukken beter is?!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?
He die heb ik gefilmdquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar deze remix/remake:
vind ik nog steeds wel vet, vooral in combinatie met dat filmpje.
Aan wat voor debielen mag jij lesgevenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste minuut, starten er ineens 10 laptops Angerfist - Spook
deze hoort nog altijd bij mijn top 3 van NC-platenquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef Torrio het volgende:
Black was.. Always my colour![]()
Jezus christus wat een herinneringen
Zeker weten! Luister al een tijdje geen hardstyle meer, vind al het nieuwe spul niet zo denderend.. Maar als ik dan zulke nummers weer hoor, kippenvel en herinneringen, geweldig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze hoort nog altijd bij mijn top 3 van NC-platen![]()
Wat een slecht nummerquote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over re-maken van commerciële nummers
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Kazaacorequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Laatste minuut, starten er ineens 10 laptops Angerfist - Spook
Heerlijke bass, vind de rest maar niks eerlijk gezegd. Van dat gelul van die MC vind ik dan meestal ook wel kut, zet dan of gewoon een mooie passende zang break eronder of gewoon helemaal niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |