jawel, van ver voor de release tot in 2009 werd je er op elk feest mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
redelijke track, maar lead doet me denken aan On the go en de break aan Symphonic Feedback...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Levitas het volgende:
Zany - Worship
Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
quote:
Tickets zijn binnen hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 06:31 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness verkoop begonnen, na hardlopen, douchen etc gelijk kaartje bestellen
per kaartje?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tickets zijn binnen hier![]()
6.50 aan transactiekosten
Ja aardig watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog 's ff naar de LU van Matrixx 10 Years gekeken ... maar WTF?! 24 acts in 7 uur
A2 records, Theracords en Fusionquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef 16meter het volgende:
Elk label = een team. En 't duurt 2 uur langer dan gebruikelijk.
Ik sla hem over, alleen Theracords + Donkey Rollers spreken mij aan in die line-up.
Dubmixquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
Orgineel en een gave plaat! Eens met bovenstaande.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Levitas het volgende:
Zany - Worship
Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef ElDani het volgende:
En nog een late felicitatie aan Robuust.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef ElDani het volgende:
En nog een late felicitatie aan Robuust.
Baalde meer dat ik al weg was..... Gaan ze op het laatst pas oude plaatjes er tussen gooien....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Booomer het volgende:
Zit ff die set van X-Qlusivo Italia Brigata te luisteren, maar wat is die lekker!Vandaar dat ik zo baalde toen het feest afgelopen was...
X2quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p
Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen
Zonde dat het niet gewoon Tat's Mash Up is, want zoals jij al zegt, een echte kwijlplaatquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p
Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zometeen maar effe kijken of hardstyle op zondag te doen is in culemborg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |