Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef Dalton_ het volgende:
Technoboy op facebook:
Had a phone call which ended this way: " Have a nice week-end, and.... good luck with the Remix of RAGE, Mr Frontliner!"..
Ben benieuwd! jammer dat het origineel kapot is gedraaid maar vond dat stiekem toch een vette plaat..
Vroegah zeker wel, maar heb het altijd een leuk nummer gevonden. Ben alleen bang dat Frontliner het gaat verprutsen, als ik naar zijn laatste creaties kijk (album previews etc).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.quote:
Gelukkig, ben ik toch niet de enige.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.
Maybequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog leute die volgende week naar Amsterdam Dance Event gaan?
20:30 – 21:30 Apac (Early Hs warmup)
21:30 – 22:30 Instant Frequency
22:30 – 23:30 The Irritainer
23:30 – 00:30 Mind.Illusion
00:30 – 02:00 B-Front
02:00 – 03:00 Dequ
quote:
Gast... welke datum was ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Rob!
Ik kom net deze foto tegen van Mallorca
[ afbeelding ]
Ah, ik zat er een maandje eerderquote:
Ja hij draaide er om de week ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ah, ik zat er een maandje eerder
Hij zal er wel vaker draaien dan.
jawel, van ver voor de release tot in 2009 werd je er op elk feest mee doodgegooid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
redelijke track, maar lead doet me denken aan On the go en de break aan Symphonic Feedback...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Levitas het volgende:
Zany - Worship
Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
quote:
Tickets zijn binnen hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 06:31 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness verkoop begonnen, na hardlopen, douchen etc gelijk kaartje bestellen
per kaartje?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tickets zijn binnen hier![]()
6.50 aan transactiekosten
Ja aardig watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Nog 's ff naar de LU van Matrixx 10 Years gekeken ... maar WTF?! 24 acts in 7 uur
A2 records, Theracords en Fusionquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef 16meter het volgende:
Elk label = een team. En 't duurt 2 uur langer dan gebruikelijk.
Ik sla hem over, alleen Theracords + Donkey Rollers spreken mij aan in die line-up.
Dubmixquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Orgineel en een gave plaat! Eens met bovenstaande.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:54 schreef Levitas het volgende:
Zany - Worship
Prima track wat mij betreft.. Tenminste niet dat zo rauw mogelijk, want dat is in!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef ElDani het volgende:
En nog een late felicitatie aan Robuust.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:33 schreef ElDani het volgende:
En nog een late felicitatie aan Robuust.
Baalde meer dat ik al weg was..... Gaan ze op het laatst pas oude plaatjes er tussen gooien....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef Booomer het volgende:
Zit ff die set van X-Qlusivo Italia Brigata te luisteren, maar wat is die lekker!Vandaar dat ik zo baalde toen het feest afgelopen was...
X2quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p
Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen
Zonde dat het niet gewoon Tat's Mash Up is, want zoals jij al zegt, een echte kwijlplaatquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is toch gewoon gereleased, of bedoel je tat's mash up (die met low frequenced bass en do the freak)? Want dan ga ik zijn voeten kussen :p
Hmm een mash up van Mess up en Mash-up... ik kan hem wel waarderen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zometeen maar effe kijken of hardstyle op zondag te doen is in culemborg
Het heeft dezelfde climax maar andere midintro... Die climax blijft gruwelijk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zonde dat het niet gewoon Tat's Mash Up is, want zoals jij al zegt, een echte kwijlplaat![]()
![]()
Ingeschakeldquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef StM het volgende:
Voor de mensen die van de oudere HS houden, nu is er op Fear.FM Harder de liveshow COTHS 'Flashback' met vandaag als jaar 2007En dat de komende 4 uur!
*edit*:
Gaat men toch weer nieuwe nummers draaien tot 19:00....
*zucht*
In welke track zit die sample op 0:45:49? Vrij nieuwe track die ik me nu herinnerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ingeschakeldthis is my hood ima rep rep
![]()
Tevens een andere leuke zondagavondbesteding:
Nee-hee... BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAMBAMBAMBAMBAMBAMquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
This is going to make you scream! BAM BAM BAM BAM BAM
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef robuust89 het volgende:
Deeltjesversneller, m'n beste, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef robuust89 het volgende:
Deeltjesversneller, m'n beste, gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |