Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef Dalton_ het volgende:
Technoboy op facebook:
Had a phone call which ended this way: " Have a nice week-end, and.... good luck with the Remix of RAGE, Mr Frontliner!"..
Ben benieuwd! jammer dat het origineel kapot is gedraaid maar vond dat stiekem toch een vette plaat..
Vroegah zeker wel, maar heb het altijd een leuk nummer gevonden. Ben alleen bang dat Frontliner het gaat verprutsen, als ik naar zijn laatste creaties kijk (album previews etc).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.quote:
Gelukkig, ben ik toch niet de enige.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.
Maybequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog leute die volgende week naar Amsterdam Dance Event gaan?
20:30 – 21:30 Apac (Early Hs warmup)
21:30 – 22:30 Instant Frequency
22:30 – 23:30 The Irritainer
23:30 – 00:30 Mind.Illusion
00:30 – 02:00 B-Front
02:00 – 03:00 Dequ
quote:
Gast... welke datum was ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Rob!
Ik kom net deze foto tegen van Mallorca
[ afbeelding ]
Ah, ik zat er een maandje eerderquote:
Ja hij draaide er om de week ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ah, ik zat er een maandje eerder
Hij zal er wel vaker draaien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |