Twitter en mail adres weg en op de achterkant verwerken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, even iets anders.. Aangezien de enige echte KrullieWullie 22 oktober @ Djaxx it up foto's gaat maken voor PartyReviews.nl, heb ik (aan de hand van het ontwerp van MDMA) een visitekaartje gemaakt, die uitgedeeld gaat worden. Op haar aanraden, hoor ik graag van jullie eventuele verbeterpunten:
http://www.partyreviews.nl/PR-Visitekaartje1.png (En nee, deze url wordt niet bij bezoekersaantallen opgeteld, dus daar gaat het niet om)
Ik vind hem maar vrij kaalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Oh ja, even iets anders.. Aangezien de enige echte KrullieWullie 22 oktober @ Djaxx it up foto's gaat maken voor PartyReviews.nl, heb ik (aan de hand van het ontwerp van MDMA) een visitekaartje gemaakt, die uitgedeeld gaat worden. Op haar aanraden, hoor ik graag van jullie eventuele verbeterpunten:
http://www.partyreviews.nl/PR-Visitekaartje1.png (En nee, deze url wordt niet bij bezoekersaantallen opgeteld, dus daar gaat het niet om)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Twitter en mail adres weg en op de achterkant verwerken.
Hmm, op de voorkant i.p.v twitter en e-mail iets in de trant van "Check hier je foto" ofzo, en twitter en e-mailladres naar de achterkant is misschien niet zo`n heel gek idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef StM het volgende:
[..]
Ik vind hem maar vrij kaalEn wat zal iemand doen die zich de nacht niet meer kan herinneren doen als hij de andere morgen dat kaartje vind? Ik zou er ook iets opzetten van daar kan je je foto checken.
Veel te laag tempo jonge! Hardcore moet je hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik lees morgen bij... Teveel werk nu haha! Net hardgelopen op het Thrillogy warming setjes van B-Front, ging prima
Ja idd! Dan kun je lekker op de beat rennenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Veel te laag tempo jonge! Hardcore moet je hebben
Warom vind ik de laatste kick het vetste uit heel het nummer?quote:
Ik zou ook meteen de font van de link wat groter maken ten opzichte van het logo. Het valt nu een beetje in het niet, terwijl je het er wel naast zet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Hmm, op de voorkant i.p.v twitter en e-mail iets in de trant van "Check hier je foto" ofzo, en twitter en e-mailladres naar de achterkant is misschien niet zo`n heel gek idee.
En kaal? Is misschien wel zo, maar ik vind dat het ook weer niet te druk moet worden. Het is maar een "simpel" kaartje om je naar de website te verwijzen
Tot nu toe alleen hardstylefeesten eigenlijk, eerlijk gezegd lijkt trance op een feest me helemaal niks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
mstx, ga je naar hardstyle- en trancefeesten?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
ik begon met luistren toen ik just as easy hoorde
ik was meteen verkogt
voor de groentjes dit is hem
Je hoeft niet te bewegen, Bertje. Je zweeft vanzelf!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef mstx het volgende:
Tot nu toe alleen hardstylefeesten eigenlijk, eerlijk gezegd lijkt trance op een feest me helemaal niks.Zou ook niet weten hoe je je daar op moet bewegen.
Setje van Promo van Thrillogy is ook maar langzaam hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja idd! Dan kun je lekker op de beat rennen
Ik had ook echt geen flauw idee hoe erop te bewegen.. Maar als je er eenmaal in/tussen staat, ga je vanzelf gek doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Je hoeft niet te bewegen, Bertje. Je zweeft vanzelf!![]()
Nee, als dat echt je favoriete genre is, zou ik echt een keer naar een Trance-feestje gaan. Sfeer is echt heel anders (wel fijn) dan op Hardstyle-feesten
Ik vind 'm vet, maar wel errug strakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Zou ook voor meer kleur gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vind 'm vet, maar wel errug strak
Misschien toch nog wat kleur......
Misschien ".NL " in de zelfde gradient blauw als je logo..... o.i.d.?
of achtergrond zoiets als dit
[ afbeelding ]
Gelukkig verzacht het tweede nummer de pijn een beetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)
[ afbeelding ]
Ze kunnen echt niets fatsoenlijks meer verzinnen he....
Te oud voor ons, dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:09 schreef 16meter het volgende:
Ziet er gezellig uit. () Gemiddelde leeftijd rond de 17 jaar, gok ik.
Wat een aids feestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Prophet & Duro - Shizzle My Dizzle (Prophet's Remuxx)
[ afbeelding ]
Ze kunnen echt niets fatsoenlijks meer verzinnen he....
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef Dalton_ het volgende:
Technoboy op facebook:
Had a phone call which ended this way: " Have a nice week-end, and.... good luck with the Remix of RAGE, Mr Frontliner!"..
Ben benieuwd! jammer dat het origineel kapot is gedraaid maar vond dat stiekem toch een vette plaat..
Vroegah zeker wel, maar heb het altijd een leuk nummer gevonden. Ben alleen bang dat Frontliner het gaat verprutsen, als ik naar zijn laatste creaties kijk (album previews etc).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind het origineel helemaal niet kapot gedraaid. In tegendeel zelfs!
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.quote:
Gelukkig, ben ik toch niet de enige.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik kan nou absoluut niet begrijpen waarom zoveel mensen weglopen met die plaat. Hij heeft een ellendig lange zang break, en standaard in en outro, en de melodie is niet storend maar ook zeker niet fantastisch.
Maybequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog leute die volgende week naar Amsterdam Dance Event gaan?
20:30 – 21:30 Apac (Early Hs warmup)
21:30 – 22:30 Instant Frequency
22:30 – 23:30 The Irritainer
23:30 – 00:30 Mind.Illusion
00:30 – 02:00 B-Front
02:00 – 03:00 Dequ
quote:
Gast... welke datum was ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
Gefeliciteerd Rob!
Ik kom net deze foto tegen van Mallorca
[ afbeelding ]
Ah, ik zat er een maandje eerderquote:
Ja hij draaide er om de week ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ah, ik zat er een maandje eerder
Hij zal er wel vaker draaien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |