quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.
ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...
Aldus T-Force![]()
![]()
Jij maakt vrienden!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
Ahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
T-Force, hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:31 schreef Levitas het volgende:
Toch nog iets leuks aan de gang gekregen in t topic. Leuk om te zien wie wat en wanneer luisterde
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer
Tracklist van deze 1 uur durende setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p)
Toen nog onder da_rippah?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook mijn "ervaringsmeetlat'' begint met cassette's vol met gabber back in '95. Af en toe wat CD's gehaald tot de eerste feesten; Impulz / Innercity / Nature1.
Pas in '07 ging het HS--tje pas echt kloppen en simultaan hier in de reeks aanwezig.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
quote:
Grappig. Echte hardcore (happy hardcore sinds 1994) heb ik nooit iets gevonden (een kwartiertje op een festival gaat nog wel), maar hardstyle sinds 2002. Mijn toenmalige vriendin nam me mee naar Innercity 2002, een magistraal feest. Het thema was dubieus, maar ook zonder drugs (die ik pas veul later probeerde) was het werkelijk overweldigend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef mstx het volgende:
Vroegâh vond ik hardcore maar kudtherrie.Sinds een jaartje of 15 geleden luister ik trance, wat nog steeds m'n favoriete electronische genre is.
Zo rond het jaar 2002-2003 werd het wat harder met die Sensation Black anthems van die jaren, en in 2003-2004 ging ik naar hardstyle luisteren. O.a. Technoboy - War Machine en DHHD - Funky Shit (Deepack Remix) waren de 1e platen die ik hoorde. Daarna kreeg ik deze cd doorgestuurd van een maat en dat was het echte begin van mijn hardstyle tijdperk.
1e feestje was Emporium 2006. Nu is dat tijdperk wel ongeveer afgelopen.
Zeg meneer, hoe aardig ik je ook vind, ga ff snel je mond spoelen en in een hoek je gaan schamen en dit ff doorlezen:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig. Echte hardcore (happy hardcore sinds 1994) heb ik nooit iets gevonden
Je hebt me een beeetje verkeerd begrepen, Machielquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Zeg meneer, hoe aardig ik je ook vind, ga ff snel je mond spoelen en in een hoek je gaan schamen en dit ff doorlezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_house
Happy hardcore echte hardcore noemen
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in geloktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Happy hardcore echte hardcore noemen
Helemaal mee eens, restecp aan BHquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brennan Heart zijn allemaal lui die op hun manier mensen naar een genre toetrekken.
Bingo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in geloktin 2002 pas, dat wel
Hahaha oke oke, die set op Defqon 2010quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in geloktin 2002 pas, dat wel
CL&MT, helden
Het is je sws vergeven, kerelquote:
Ik kreeg Wonderfull (met een elletje teveel, maar goed, boeit het, iedereen doet het foutquote:
Ik noem in m`n post geen naam. Ook het gebruik van de grammatica kan meerdere personen suggereren.quote:
Planning heb ik niet meer, het is Colombia. Maar ook daar word ik gek van man. Kutvisum.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Het is je sws vergeven, kerel
Wat zijn je feestjes in de planning?
Te lang niet gesproken man!
Bohh ja! Dat was echt zo heerlijk. Geweldige sfeer weten die gasten altijd wel te creëren. Jammer wel dat het midden op de dag was, waardoor de sets die daarna kwamen vrijwel in het niets vielen. Op de main in ieder gevalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha oke oke, die set op Defqon 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |