Zoals wat er nu bijvoorbeeld op Hardstyle.nu is .. het is dat er Hardstyle boven de stream staat.. maar anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou om die hele rauwe hardstyle 'softer' te noemen...... Maar ik vind het ook allemaal maar niks eigenlijk. Zitten soms wat leuke tussen.
En al dat gejammer hierboven en in het vorige topic.... Moet eerlijk zijn dat ik het nummer van BH en WS toch wel kan waarderen. Blijft toch aardig in je hoofd hangen. Zeker voor BH is het een keer wat anders.
Niks mis met Hardstyle masterz - Les Phasesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zoals wat er nu bijvoorbeeld op Hardstyle.nu is .. het is dat er Hardstyle boven de stream staat.. maar anders.
Deze gaat wel ja, maar dat zachtzoetige liedje dat hier voor werd gedraaid was gewoon Trance/Dance.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niks mis met Hardstyle masterz - Les Phases
Gesponsord door showtek?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Deze gaat wel ja, maar dat zachtzoetige liedje dat hier voor werd gedraaid was gewoon Trance/Dance.
Die is ekt zwaar Raww inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar de rawstyles zoals doomed van Headhunterz bijvoorbeeld vind ik soms ook helemaal te gek.
Alles voor m'n fans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Das gewoon even een shout-out naar mij toe toch?
Thanks Brennan!
Begon volgens mij met 'Lose My Mind'.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef T_Killer het volgende:
Over welk nummer gaat de discussie nou eigenlijk?
D-Passionquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, boodschappen zijn gedaan.
Heb geen zin meer om te discussieren dus ik zet gewoon even een dikke plaat van D-Passion op
Zo
Ook drie nieuwe van de Bass Modulators:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:03 schreef eQuaL het volgende:
[..]
hoi!
Nieuwe preview van Alphaverb:
Niet echt boeiend imo...
De enige echte Shock Your Senses is natuurlijk:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook drie nieuwe van de Bass Modulators:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar de rawstyles zoals doomed van Headhunterz bijvoorbeeld
Toch nog enige kwaliteit in dit topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:13 schreef eQuaL het volgende:
Boodschappen moet ik nog doen, maar ik zet nu even een legendarische remix van een Tiesto track op
Niet voor linkdumps iig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Goed, zullen we dan weer terug naar waar het topic voor bedoelt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |