Bestaad? Serieus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Haha vocals is idd effe wennen![]()
En als je kijkt hoe ze deze plaat het en welke op kant be staat past de tekst beter bij die andere plaat maarja
Ken helaas trouwens geen trance met dit soort melodietjes als dat uberhaubt nog bestaad
Alleen vroegernu is het allemaal tja...
Sorry inderdaad een erge foutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Bestaad? Serieus?
Denk je dat je alles gehad heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer
Tracklist van deze 1 uur durende setik weet niet wij jij bent en wat je hier mee wil ofzo maar dat is toch geen hardstyleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
simpele tikketikke boem boem muziek
bijna geen melodie
waar zijn de mooie geleuiden van bij voorbeeld brennan heart of de headhunters?
nee sorry![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer
Tracklist van deze 1 uur durende setZiet er goed uit! Zo eens luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw subgenre: Trancestyle jeweetzquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wut! Is gewoon Trance met een hardere kick, me likey
Yugh...waarom die vocals trouwens![]()
Hahahah.. Trollen met/over de headhunters en brannen hard blijft het altijd goed doen ;Dquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik weet niet wij jij bent en wat je hier mee wil ofzo maar dat is toch geen hardstyle
simpele tikketikke boem boem muziek
bijna geen melodie
waar zijn de mooie geleuiden van bij voorbeeld brennan heart of de headhunters?
nee sorry
Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet!
Aanwezigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef poiuytr het volgende:
Thrillogy + Hardclassics en of Loudness
jaquote:
HAHAHAHAAHA GARPIGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA GARPIGbeetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Nee want hardstyle klinkt toch al nergens naarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:57 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag of morgen ga ik een voorversterker kopen zodat ik een platenspeler kan kopen die werkt op mijn Marantz SR4002. Ik ga de platenspeler alleen voor hardstyle gebruiken, maakt het dan nog uit welke ik ga kopen? Budget ongeveer 100e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA GARPIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowwyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:
[..]
beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd
Omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik wat vragen uit de spreekwoordelijk mouw geschut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag
Help Levitas ff onderweg jongens
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:
[..]
beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd
kenkerventjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Qore in ieder geval. Remember, in mei zeeer goed bevallen dus dat was voor deze keer ook weer een zekerheidje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!
Wie allemaal aanwazig?
Tom, ik, ...?
Staat hier nog als optiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!
Wie allemaal aanwazig?
Tom, ik, ...?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag
Help Levitas ff onderweg jongens
Top!quote:
Gezellig kerel!quote:
Naar omstandigheden goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Mijn internet-helden, wazzup!
[..]![]()
A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
Wat hak je zo al dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed(gezeur met enkel, lastig hakken dan
)
Gaat idd gezellig worden!quote:
huh? Je was hier toch al ... ohnee, het was dezelfde UIquote:
Beterschapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef robuust89 het volgende:
Naar omstandigheden goed(gezeur met enkel, lastig hakken dan
)
Ook bij! Wisselend tussen Headhunterz en B-Front.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
HARRUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
3 uur Kutski?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ook bij! Wisselend tussen Headhunterz en B-Front.
Overigens is de Timetable voor Headhunterz ADE er:
19.00 - 22.00 Kutski (GB)
21.30 - 23.00 Headhunterz (NL)
23.00 - 00.00 Ran-D (NL)
Bij hardstyle best uniek (al zal ie niet alleen hardstyle draaien), maar bij techno bijvoorbeeld heb je wel vaker dat iemand 3-6 uur draait.quote:
mstx uitschelden is alquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef haakon het volgende:
HARRUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!
OEH OEH OEH OEH!
Geld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
Vind het niet een zo raar dat iemand lang draait met maar 3 DJ's maar vind het wel raar dat Heady dan anderhalf uur doet en Randy maar een uurtje..
aightquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Loudness zekerheid
Het had een reden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mstx uitschelden is almaar dat woord keur ik af!
Lange setsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij hardstyle best uniek (al zal ie niet alleen hardstyle draaien), maar bij techno bijvoorbeeld heb je wel vaker dat iemand 3-6 uur draait.
Zeker. En als iemand op kan bouwen, dan is het Kutski wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lange sets
Een kans om echt op te bouwen..
Die gesidechainde synths klinken voor mij allemaal hetzelfde:( e-force gebruikt dat nu ook in zn nieuwe nummers en vind er persoonlijk na 2 ban die nummers niks meer aanquote:
Minderhunterz ken ik eigenlijk ook niet.quote:
Die wel.quote:
WTF is dat?quote:
Hiermee eens.. en dus met NLS.. hoewel k de discussie op een gegeven moment een beetje in een 'hardcoretopic'bash vond verzanden..en daar heb ik t niet zo op..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:20 schreef haakon het volgende:
Bravo, NLS
Mooi, maar vooral in mijn ogen ook GOED verwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |