HAHAHAHAAHA GARPIGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA GARPIGbeetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Nee want hardstyle klinkt toch al nergens naarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:57 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag of morgen ga ik een voorversterker kopen zodat ik een platenspeler kan kopen die werkt op mijn Marantz SR4002. Ik ga de platenspeler alleen voor hardstyle gebruiken, maakt het dan nog uit welke ik ga kopen? Budget ongeveer 100e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef robuust89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA GARPIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowwyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:
[..]
beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd
Omdat je het zo vriendelijk vraagt heb ik wat vragen uit de spreekwoordelijk mouw geschut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag
Help Levitas ff onderweg jongens
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:
[..]
beetje resptec voor ze mening he warom moet jij hem nou meteen uitlaggen omdat hij een andere mening heefd
kenkerventjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Qore in ieder geval. Remember, in mei zeeer goed bevallen dus dat was voor deze keer ook weer een zekerheidje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!
Wie allemaal aanwazig?
Tom, ik, ...?
Staat hier nog als optiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moet dan optreden met de band, dus helaas.
Eerstvolgende party is QORE3.0 voor mij!
Wie allemaal aanwazig?
Tom, ik, ...?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/stel-je-vraag
Help Levitas ff onderweg jongens
Top!quote:
Gezellig kerel!quote:
Naar omstandigheden goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Mijn internet-helden, wazzup!
[..]![]()
A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
Wat hak je zo al dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed(gezeur met enkel, lastig hakken dan
)
Gaat idd gezellig worden!quote:
huh? Je was hier toch al ... ohnee, het was dezelfde UIquote:
Beterschapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef robuust89 het volgende:
Naar omstandigheden goed(gezeur met enkel, lastig hakken dan
)
Ook bij! Wisselend tussen Headhunterz en B-Front.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Levitas het volgende:
Nog FOK!'ers die naar Thrillogy gaan? Waarschijnlijk gaat er niemand meer mee, maar wil er wel heel graag heen. Avondje party machen met FOK!'ers is ook vet!
HARRUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
A2 waarschijnlijk / Loudness zekerheid
3 uur Kutski?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ook bij! Wisselend tussen Headhunterz en B-Front.
Overigens is de Timetable voor Headhunterz ADE er:
19.00 - 22.00 Kutski (GB)
21.30 - 23.00 Headhunterz (NL)
23.00 - 00.00 Ran-D (NL)
Bij hardstyle best uniek (al zal ie niet alleen hardstyle draaien), maar bij techno bijvoorbeeld heb je wel vaker dat iemand 3-6 uur draait.quote:
mstx uitschelden is alquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef haakon het volgende:
HARRUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!
OEH OEH OEH OEH!
Geld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
Vind het niet een zo raar dat iemand lang draait met maar 3 DJ's maar vind het wel raar dat Heady dan anderhalf uur doet en Randy maar een uurtje..
aightquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Loudness zekerheid
Het had een reden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mstx uitschelden is almaar dat woord keur ik af!
Lange setsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij hardstyle best uniek (al zal ie niet alleen hardstyle draaien), maar bij techno bijvoorbeeld heb je wel vaker dat iemand 3-6 uur draait.
Zeker. En als iemand op kan bouwen, dan is het Kutski wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lange sets
Een kans om echt op te bouwen..
Die gesidechainde synths klinken voor mij allemaal hetzelfde:( e-force gebruikt dat nu ook in zn nieuwe nummers en vind er persoonlijk na 2 ban die nummers niks meer aanquote:
Minderhunterz ken ik eigenlijk ook niet.quote:
Die wel.quote:
WTF is dat?quote:
Hiermee eens.. en dus met NLS.. hoewel k de discussie op een gegeven moment een beetje in een 'hardcoretopic'bash vond verzanden..en daar heb ik t niet zo op..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:20 schreef haakon het volgende:
Bravo, NLS
Mooi, maar vooral in mijn ogen ook GOED verwoord.
Vroeger had je ook megaveel releasesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:12 schreef NLS04 het volgende:
• Er zo verschrikkelijk veel hardstylereleases anno 2011 dat aan een geschiedenisles beginnen niet meteen voor de hand ligt.
Het maakt niks uit wat 'ie maakt, als hij 't zelf maar vindt.. Zoiets zei Isaac een hele tijd geleden toch? (was dat niet met DBSTF - In the air ofzo?)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:54 schreef T-Force het volgende:
Edit: California Love remix....bijna geen woorden voor. Isaac what the crap are you doin'?![]()
Aaah dat schelle geluidje van Back In Timequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:05 schreef haakon het volgende:
Door dit filmpje ben ik begonnen met hardstyle te luisteren:
Krijg dr nog steeds kippenvel van als ik het kijk/luister
Dat is eigenlijk ook wel zo, naast 1 hardstyle cd in 2003 ben ik in 2008 pas hardstyle gaan luisteren (Headhunterz jwt), toen het dus eigenlijk al heel anders aan het worden was. Maar toch vind ik de nummers van die tijd heel mooi terwijl sommigen eigenlijk productie-technisch gezien nergens naar klinken. Dus misschien hebben de nieuwkomers van nu datzelfde gevoel als wat ik toen had, maar op de één of andere manier vind ik toch dat het nu (bijna) allemaal slecht isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:12 schreef NLS04 het volgende:
Zie het zelf meer als als een verschil in generaties wat hier tot uiting komt.
* Deeltjesversneller haalt Mauro Picotto - Komodo maar weer van de pauze afquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel even een corrigerende tik gegeven hè?
Het was dus mijn eerste feest, maar dit jaar sla ik 'm voor het eerst over. Tenzij de line up boven mijn verwachting is en dan ga ik nog op zoek naar een kaartje.....quote:Op maandag 8 december 2008 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Eerste ervaring - Dana cd uit 2003
eerste feest - Qlimax 2003 (die cd van dat feest van deepack is zo gruwelijk)
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle zoals hardstyle bedoeld is? hardstyle behoorde niet zo cheap te zijn maar door dat soort goedkope rommel is t t wel geworden..
Valt wel mee toch?quote:
Ouwe boktor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Veel groentjes hier... Bend over bitches!
Ben 25, dus zal wel meevallen denkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Ouwe boktor!
Wij leerden net fietsen toen jij al officieel naar de hoeren mocht.
Hahaha i knowquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ben 25, dus zal wel meevallen denk
Vinyl is betah!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p)
Godverdomme Dennisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef 16meter het volgende:
ik begon met luistren toen ik just as easy hoorde
ik was meteen verkogt
voor de groentjes dit is hem
Hahahaha teringlijerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Precies, heb genoeg van Showtek wat echt briljant is.
ps. niet zeggen op FOK! want dan denken ze dat ik een pussy ben...
Aldus T-Force![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
Jij maakt vrienden!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
Ahahahaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
T-Force, hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:31 schreef Levitas het volgende:
Toch nog iets leuks aan de gang gekregen in t topic. Leuk om te zien wie wat en wanneer luisterde
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:11 schreef DjThera het volgende:
Over diversiteit gesproken...
Geck-o @ Theracords Radio Show 146 wat een heldenset van Rik weer
Tracklist van deze 1 uur durende setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ben begonnen met het luisteren van thunderdome 1 op een casettebandje (weet iedereen hier nog wat dat is? :p)
Toen nog onder da_rippah?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook mijn "ervaringsmeetlat'' begint met cassette's vol met gabber back in '95. Af en toe wat CD's gehaald tot de eerste feesten; Impulz / Innercity / Nature1.
Pas in '07 ging het HS--tje pas echt kloppen en simultaan hier in de reeks aanwezig.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aldus T-Force![]()
![]()
quote:
Grappig. Echte hardcore (happy hardcore sinds 1994) heb ik nooit iets gevonden (een kwartiertje op een festival gaat nog wel), maar hardstyle sinds 2002. Mijn toenmalige vriendin nam me mee naar Innercity 2002, een magistraal feest. Het thema was dubieus, maar ook zonder drugs (die ik pas veul later probeerde) was het werkelijk overweldigend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:23 schreef mstx het volgende:
Vroegâh vond ik hardcore maar kudtherrie.Sinds een jaartje of 15 geleden luister ik trance, wat nog steeds m'n favoriete electronische genre is.
Zo rond het jaar 2002-2003 werd het wat harder met die Sensation Black anthems van die jaren, en in 2003-2004 ging ik naar hardstyle luisteren. O.a. Technoboy - War Machine en DHHD - Funky Shit (Deepack Remix) waren de 1e platen die ik hoorde. Daarna kreeg ik deze cd doorgestuurd van een maat en dat was het echte begin van mijn hardstyle tijdperk.
1e feestje was Emporium 2006. Nu is dat tijdperk wel ongeveer afgelopen.
Zeg meneer, hoe aardig ik je ook vind, ga ff snel je mond spoelen en in een hoek je gaan schamen en dit ff doorlezen:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig. Echte hardcore (happy hardcore sinds 1994) heb ik nooit iets gevonden
Je hebt me een beeetje verkeerd begrepen, Machielquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Zeg meneer, hoe aardig ik je ook vind, ga ff snel je mond spoelen en in een hoek je gaan schamen en dit ff doorlezen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardcore_house
Happy hardcore echte hardcore noemen
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in geloktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Happy hardcore echte hardcore noemen
Helemaal mee eens, restecp aan BHquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brennan Heart zijn allemaal lui die op hun manier mensen naar een genre toetrekken.
Bingo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in geloktin 2002 pas, dat wel
Hahaha oke oke, die set op Defqon 2010quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Na enkele jaartjes top 40 trance heeft happy hardcore me echt de elektronische muziekwereld in geloktin 2002 pas, dat wel
CL&MT, helden
Het is je sws vergeven, kerelquote:
Ik kreeg Wonderfull (met een elletje teveel, maar goed, boeit het, iedereen doet het foutquote:
Ik noem in m`n post geen naam. Ook het gebruik van de grammatica kan meerdere personen suggereren.quote:
Planning heb ik niet meer, het is Colombia. Maar ook daar word ik gek van man. Kutvisum.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Het is je sws vergeven, kerel
Wat zijn je feestjes in de planning?
Te lang niet gesproken man!
Bohh ja! Dat was echt zo heerlijk. Geweldige sfeer weten die gasten altijd wel te creëren. Jammer wel dat het midden op de dag was, waardoor de sets die daarna kwamen vrijwel in het niets vielen. Op de main in ieder gevalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha oke oke, die set op Defqon 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |