Tja een verkeerspsycholoog die heeft er verstand vanquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Maharbal het volgende:
'Winterbanden hebben weinig effect'
Leuk speelgoed is dat hoor! Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop .quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:44 schreef HFdude het volgende:
Hola BMW Fans...
Sinds vorige week ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een E61 535d uit 2005. Wat een beest zeg! M'n vorige E60 530d was ook al niet echt sloom te noemen (zeker niet voor een diesel ;-) maar dit is echt een wereld van verschil! Moest je in de 530d eigenlijk een verzetje terug voor enige snelheidsbeleving, de 535d spuit er in de zelfde versnelling op een tsunami van koppel vandoor.
Het enige wat me vies tegenvalt aan de 535d zijn de bij het M-pakket behorende sportstoelen. In de 530d had ik zgn. comfortzetels, en deze waren toch 2 klasses beter. Met de sportstoelen heb ik het echt gehad na een rit van 2-uur, met de comfortzetels kon ik non-stop 1000+ km rijden.
Weet iemand misschien nog ergens een goed comfort-interieur te koop? Niet in de kleur zwart of beige...
Dat sowieso. Mensen vergeten vaak dat hun zomerbanden natuurlijk niet slijten als de wintertjes eronder liggen, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Tarado het volgende:
In Duitsland zijn ze verplicht in winterse omstandigheden, aangezien ik daar weleens heen ga en je niet van te voren weet hoe de omstandigheden zijn, heb ik wel winterbanden.
Uiteindelijk zijn de kosten niet zo enorm veel meer omdat je in totaal ook langer met je banden doet.
Voordeel, geen pekel op je zomervelgen, nadeel, opslag en montage
Ebay duitsland ben ik inmiddels vaste klant geworden. Wat scheelt dat soms veel in prijs in vergelijking met nederlandse aanbieders zeg! ook al naar interieur gezocht...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk speelgoed is dat hoor! Lijkt me ook heerlijk om nog eens zo'n auto te rijden maar is financieel echt nog even buiten bereik Heb je al gekeken op ebay.de? Daar staat vaak een hoop te koop .
[..]
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgenquote:Op zondag 21 november 2010 14:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom ruilen met mijn zwarte stukje vs jou houten stuk dan
Dit toch?:quote:Op zondag 21 november 2010 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vraag was dus of je die er zo uit kunt krijgen
Dat stukje boven het handschoenvakje wel, maar het vakje onderin de middenconsole weet ik niet
hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruilquote:
Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zienquote:Op zondag 21 november 2010 18:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmmm ik heb ze allemaal hier liggen, wat heb je nodig? Ik ben bereid in een ruil
Ik geil me juist op die houten details..
Ik heb er 2 stuks van liggenquote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dus dat plaatje waar die roze aansteker op ligt (waarvan ik dus graag wil weten of het makkelijk te verwijderen is), en een strip zoals op de foto hieronder te zien
http://media.photobucket.(...)ttdk387/DSC_0303.jpg
Dus als het dash eraf is is het verder eenvoudigquote:Op zondag 21 november 2010 20:07 schreef Sygnus het volgende:
Dat inlegstuk is vanaf de onderkant eenvoudig los te klikken.
Ziet er strak uit! Waar heb je het inbouwen van het interieur laten doen? ik ben nog op zoek naar een goed adresje voor ombouw van een e61 interieur.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Xtr3mE het volgende:
Euhmm sportpookje? kijk nog eens
Ik heb er 1k voor betaald en dat is inclusief in bouwen, bedradingen aansluiten (elektrische bediening én stoelverwarming) want mijn oude interieur was volledig handmatig dus er lag niks klaar qua bedrading. Plus nog een ander knoppenbalk met de juiste knoppen uiteraard..
Was ruim 3,5 uur werk uiteindelijk.
Het is een hoop geld maar persoonlijk vind ik het wel waard, het autorijden wordt gewoon anders
en ja je auto wordt wel meer waard uiteraard bij verkoop weer.
Dat wil ik ook heb hetzelfde interieur als jij had. te duur alleen voor mequote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef Xtr3mE het volgende:
Waar ik me sinds aanschaf aan stoorde was mijn interieur en dan voornamelijk die stoelen waar nauwelijks zijdelingse steun in zat (lees: geen) en zat ook niet zo bijzonder. In een BMW horen gewoon lekkere (leren/sport) stoelen vind ik.
Nou daar heb ik wat aan gedaan:
Voor:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik moet het nog schoonmaken, ik weet het.. komt goed!
Komt uit een M3 E46 met alle mogelijke opties erop ! zit heeeeerlijk incl. die stoelverwarming.
Nu is het voorlopig klaar met die updates, ben er nu blij mee..:)
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:59 schreef Oksel het volgende:
M'n Einzer staat bij de garage. Spanrol afgebroken in de motor..
Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:22 schreef Tarado het volgende:
Ik ben nog niet zo lang volger van dit topic maar je zou bijna stoppen BMW te rijden na al die pech verhalen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef HFdude het volgende:
[..]
Lekkere redeneringswijze heb jij... Is imo vrij logisch dat je op een forum de problemen tegenkomt. Misschien moeten we met z'n allen ook gaan posten als hij s'ochtends WEL wil starten???
Ja, dat ja. En dan kunnen het de boutjes zijn die losgetrilt zijn, of iets meer schokkends. De garage zit 3 meter van m'n kantoor, dus ik loop vanmiddag weer even langs.quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van techniek, maar spanrollen in de motor? Ik ken ze alleen als multiriem buiten de motor? Dynamo-aandrijving enzo? Dan zou het mee kunnen vallen.
Rekensommetje maken: goedkoper om Meyle HD te halen in Duitsland (incl. benzine) of 'gewone' hier laten installeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Mikkie het volgende:
En ja hoor: de draagarmrubbers van m'n e46 zijn eraan. Bekend punt, maar daarom niet minder vervelend. En al helemaal niet als je op het punt staat vol beladen naar de Ardennen te vertrekken over twee dagen.
Ik kan Meyle HD halen in Duitsland, maar dat betekent wel vandaag nog snel 450km rijden en ze er morgen of vrijdag onder laten klussen.
Je hebt zeker een punt hoor . Het is nu vooral dat de garagehouder weinig tijd had en er niet helemaal in thuis was, dus hij gaf aan dat het geen probleem was als ik zelf zou bestellen en leveren, dan zou het het er wel onder zetten. Naja, prima. Dan betaal ik dus enkel het uurloon.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef Hyperdude het volgende:
Denk dat het ook wel te doen is met een beetje kalm aan doen.
Rij je toch lekker puur op koppel/moment die bult in de E25 vlak achter Luik omhoog.
Ik zie ze momenteel op eBay voor 250-300 staan+ verzending
Op mijn garagerekening staan ze voor 350+BTW= 420
Scheelt idd. iets van 25-30%; dan kies ik voor gemak.
Als ik zelf, of met vrienden, er iets onder schroef heb ik geen probleem. maar met mijn eBay onderdelen naar mijn garage stappen doe ik liever niet; vind ik wat lullig en zij moeten ook wat verdienen.
behalve als mijn garage zelf moeilijk aan bepaalde onderdelen kan komen. Zo haal ik zelf mijn Mobil 5W-50 en heb ik ook nog ergens op de deel een stel original BMW geharde geboorde geventileerde zwevende schijven liggen ter vervanging van de huidige ATE., en een loopwerk voor mijn BMW navigatie (die nog net niet dood is)
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt hoor . Het is nu vooral dat de garagehouder weinig tijd had en er niet helemaal in thuis was, dus hij gaf aan dat het geen probleem was als ik zelf zou bestellen en leveren, dan zou het het er wel onder zetten. Naja, prima. Dan betaal ik dus enkel het uurloon.
Overigens scheelt het dat ik nu niet over de E25 hoef, maar over de E42. Al zitten ook daar een paar mooie bulten in. Dat zijn de momenten van BMW-geluk: met de cruise op 150 naar boven rijden, terwijl het gepeupel op de rechterbaan 4.000 toeren draait in de 3 om boven te komen .
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers!
Oké Oké, of die hele oude 4cyl danquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers!
mmm... goeie vraag :p als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor de x5 gaan wellicht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
X5 ook? Waar daar moet je het eigenlijk mee vergelijken
Balen; ik had vorig jaar ook een nieuw spatbord nodig 3 weken nadat ik uit de all-risk was gestaptquote:
Hmm misschien kan een vriend van me je helpen, ik had ook een beetje dat soort schade toen ik crashte, alleen geen plaatwerk gelukkig. Laat eens een foto zien. Is het alleen plaatwerk recht of linksvoor? Of ook een stuk deur?quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef Bowny het volgende:
GVD, moest net uitwijken. Wiel los, draagarm eraf, stuurstang naar de klote en wat plaatwerk
Heeft iemand advies waar de auto het best heen te brengen in omgeving Amsterdam? Kostenindicatie?
Volwassen reactie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo onverzekerd oetlul?
Zuigen is wel volwassen gedrag?quote:
Sorry, maar ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo onverzekerd oetlul? Ik blijf onder de 40% vermogen toename (van 173 naar 193) en behoud nogsteeds het aantal cilinders, kleppen, etc.. etc.. Is gewoon een identieke blok met 300cc meer en dubbele vanos ipv. 1..
Hier kon ik wel om lachen......quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
niemand? Yoshi? Invine? Haarbal? Somebody?
Of valt de kabelboom van een M52B25 op een M52B32 (Amerikaanse M3 blok) te pleuren omdat ik automaat wil blijven rijden?
Ik ook, heb geen flauw idee waar hij het over heeftquote:
Mooi, opzouten en we hoeven je niet meer te zien tot je er weer 1 hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.
Ik snap ook niet waarom ik het aan jou vraagdequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen flauw idee
Jammer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.
Iedereen bedankt voor het lachen, plaatjes, users dissen, bitchfights!
I'll be back, maar dan hopelijk met een dikkere bak!
Een E36 heeft altijd kwalen die van m'n broertje wordt nu weer gerepareerd, startte niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog interesse in een E36 met een aantal kwalen?
Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smartquote:
Nou ja, deze heeft schokbrekers die aan vervanging toe zijn, een koelprobleem (wanneer de verwarming uit staat loopt de temperatuur snel op. Zelfs met de verwarming aan begint er echter na een km of 20 koelwater te lekken), centrale deurvergrendeling doet het niet en daarbij ziet hij er ook niet echt uit. Recentelijk is ook opeens het motorvermogen enorm afgenomen, waardoor je zeker vanuit stilstand flink moet gassen om de motor niet af te laten slaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een E36 heeft altijd kwalen die van m'n broertje wordt nu weer gerepareerd, startte niet meer.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smart
Pics? Geef maar aan mij danquote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, deze heeft schokbrekers die aan vervanging toe zijn, een koelprobleem (wanneer de verwarming uit staat loopt de temperatuur snel op. Zelfs met de verwarming aan begint er echter na een km of 20 koelwater te lekken), centrale deurvergrendeling doet het niet en daarbij ziet hij er ook niet echt uit. Recentelijk is ook opeens het motorvermogen enorm afgenomen, waardoor je zeker vanuit stilstand flink moet gassen om de motor niet af te laten slaan.
We hebben er eigenlijk gewoon onvoldoende tijd voor om zoiets als leken aan te gaan pakken. Aangezien er binnenkort in onze wijk waarschijnlijk betaald parkeren komt en een tweede parkeervergunning niet zomaar verstrekt wordt, willen we dus van hem af.
Mwah, inbouwdiepte is ~50mm max 55mm. Ik denk dat je de kapjes er niet meer voor zult krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:38 schreef Gkhn het volgende:
Ik wil deze speakers in mijn E30 cabriolet bouwen. Gaat dit passen en hebben jullie misschien nog andere suggesties?
Ik heb er naar geluisterd bij de mediamarkt en in vergelijking met een JBL setje van dezelfde prijsklasse vond ik de Infitity's beter klinken met een diepere bass.
Mijn alarm ging laatst ook aan. Het knopje op m'n sleutel bleef hangen...zodra ik de deur dichtdeed begon 'ie te loeien. 10 minuten heb ik daar staan schelden, schoppen, slaan en stampen op dat knopje...niks werkte. Accu eraf gehaald en het hield op, alarm ging ook niet meer aan. Het knopje aan m'n sleutel ligt nu permanent thuis...:Pquote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe ik het alarm van een E36 het zwijgen op leg?
Accu is leeg geweest, dus stroom eraf, en nu gaat het alarm steeds af als ik de deur open maak.
zodra ik de accu aansluit loeit ie weerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, inbouwdiepte is ~50mm max 55mm. Ik denk dat je de kapjes er niet meer voor zult krijgen.
[..]
Mijn alarm ging laatst ook aan. Het knopje op m'n sleutel bleef hangen...zodra ik de deur dichtdeed begon 'ie te loeien. 10 minuten heb ik daar staan schelden, schoppen, slaan en stampen op dat knopje...niks werkte. Accu eraf gehaald en het hield op, alarm ging ook niet meer aan. Het knopje aan m'n sleutel ligt nu permanent thuis...:P
Voor of achter?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mwah, inbouwdiepte is ~50mm max 55mm. Ik denk dat je de kapjes er niet meer voor zult krijgen.
[..]
Voorquote:
Ik ben praktisch de hele dag al aan het zoeken. Ik ben al het zelfde systeem voor 90 euro tegengekomen op eBay. Bij de MM kost het 130 euro. Er wordt echter amper iets gezegd over de diepte.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor
Anders moet je ff zoeken op E30-Fora. Ik zit nu een beetje op het werk, dus ga niet uitgebreid zoeken
Vroeg..quote:
Rivaaaaaaaall, jij antwoord op mijn vraag..??quote:Op woensdag 1 december 2010 10:43 schreef Maharbal het volgende:
Rival is - me dunkt - de juiste persoon om je swapvragen aan te stellen.
Heb je toen voor mij uitgezochtquote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
Bij E30 voordeuren is de max. inbouwdiepte 56 mm.
Vraag me niet waarom ik dat nog zo precies weet.
Niemand?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:22 schreef D. het volgende:
Iemand die weet hoe ik het alarm van een E36 het zwijgen op leg?
Accu is leeg geweest, dus stroom eraf, en nu gaat het alarm steeds af als ik de deur open maak.
Ok dan passen deze niet met diepte van 2.25 inch (5.71500 cm)? Zou die 1 millimeter moeilijk doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
Bij E30 voordeuren is de max. inbouwdiepte 56 mm.
Vraag me niet waarom ik dat nog zo precies weet.
Of misschien heeft gewoon niemand zin om jou een antwoord te geven. Lijkt mij een geldige reden.quote:
De boxen steken dan te ver uit en dan krijg je die kappen/panelen er gewoon niet meer goed voor / ze gaan opbollen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ok dan passen deze niet met diepte van 2.25 inch (5.71500 cm)? Zou die 1 millimeter moeilijk doen?
wat is je punt? Wat heb je hier nog te zoeken dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef oYo het volgende:
[..]
Heb geen verstand van oude turkenbakken...
Ik ga naar de Turkse beun om de hoek...
Een alarm uitschakelen/overbruggen is misschien niet iets wat je te veel op internet wilt zien, boefjes kunnen ook lezen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:19 schreef Anne het volgende:
...
Edit: D., open anders even een nieuw topic? Misschien dat je dan wat meer response krijgt ?
Ik heb nog wel een E36.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Grmbl, rotauto.
M'n centrale vergrendeling werkt niet meer nu het zo koud is.... Ik krijg de bestuurdersportier alleen nog maar op slot van buiten, ik kan 'm alleen binnenuit openen.
Of net ging er maar één kant van de auto open. Heel de linkerzijde van de auto zat nog gewoon op slot!
Wie wil er een E39 ruilen voor mijn E28?
Waarom zou je iemand die je kunt helpen niet helpen? Ben jij zo'n eikel?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Of misschien heeft gewoon niemand zin om jou een antwoord te geven. Lijkt mij een geldige reden.
Ik ben zelf niet zo van de techniek, dus ik nam aan dat mensen die aan hun BMW 'knutselen' vast een antwoord zouden hebben, maar was er inmiddels achter dat ook een monteur, een BMW-dealer, en een installateur van alarmsystemen zo geen antwoord hadden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een alarm uitschakelen/overbruggen is misschien niet iets wat je te veel op internet wilt zien, boefjes kunnen ook lezen.
Welk alarm hebben we het eigenlijk over; origineel of achteraf geplaatst/geprutst? Ik vind het niet zo vreemd dat er nog geen passend antwoord is gegeven op de vraag van D met de zeer summiere info die hij heeft gegeven.
Mijn ervaring met oude alarms; de back-up acuu is overleden toen de "gewone" accu is vervangen; back-up accu zoeken en nameten/vervangen. Daarna verder zoeken.
Neuh, maar als iemand zomaar in dit topic langs komt (even een berichtje wat voor BMW je hebt etc. zou ook wel leuk zijn, dan kan je misschien zelfs in de OP) met een vraag en direct eigenlijk al zegt dat je BMW MOE bent tja en als niemand reageert meteen opmerking dat je ons overschat.... dan denk ik waarom zou ik zijn vraag überhaupt gaan beantwoorden? Dus ja, ik ben zo'n eikelquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je kunt helpen niet helpen? Ben jij zo'n eikel?
Ik gok dat de meeste hier wel 'normaal' en behulpzaam zijn
Maar ik heb het probleem al opgelost
Let maar niet op hem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je kunt helpen niet helpen? Ben jij zo'n eikel?
Ik gok dat de meeste hier wel 'normaal' en behulpzaam zijn
Maar ik heb het probleem al opgelost
Ik had een fotootje gepostquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Neuh, maar als iemand zomaar in dit topic langs komt (even een berichtje wat voor BMW je hebt etc.
Dat ik binnen een week al met vragen kom had ik liever ook anders gezienquote:zou ook wel leuk zijn, dan kan je misschien zelfs in de OP) met een vraag
Ik ben niet BMW moe, maar ik ben deze BMW wel een beetje moequote:en direct eigenlijk al zegt dat je BMW MOE bent
Daar stond een smiley achter, dus was niet als belediging bedoeltquote:tja en als niemand reageert meteen opmerking dat je ons overschat....
Ok, duidelijkquote:dan denk ik waarom zou ik zijn vraag überhaupt gaan beantwoorden? Dus ja, ik ben zo'n eikel
Er staan overal BMW logo's op, maar een BMW dealer zei dat de E36 niet af-fabriek met alarm geleverd werd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Welke BMW en is het aftermarket of niet?
Aftermarket? Dan kan ik je vraag wel beantwoorden..
OEM? Terug na de dealert..
Yepquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor zover ik weet had de E36 gewoon een alarm als optie hoor. Heb je daar voor je handrem (onder dat bakje) zo'n rood lampje?
Daar moet je op drukken?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef Hyperdude het volgende:
Waar je met zo'n sleutelhanger op moest drukken.
Had ik ook; maar dat was alleen maar een startblokkering, geen alarm en/of sirenes.
nouja, het lampje is wel 'indrukbaar'quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee de sleutelhanger bedoelt ie denk ik
En E36 is wel zeker met Alarm geleverd als optie destijds..!
BMW leverde in de jaren '80 al alarm op de auto.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee de sleutelhanger bedoelt ie denk ik
En E36 is wel zeker met Alarm geleverd als optie destijds..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op zondag 5 december 2010 19:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BMW leverde in de jaren '80 al alarm op de auto.
Ik heb het ook, er zit bij mij zelfs een apart slot op de auto voor 't alarmE30 heb ik wel eens gezien ja met dubbele deurslotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BMW leverde in de jaren '80 al alarm op de auto.
Ik heb het ook, er zit bij mij zelfs een apart slot op de auto voor 't alarmJezus en dan ook nog apart sleuteltje voor de tankdop toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Zie het zo aan: Je hebt 2 sleutelgaten in je bestuurdersdeurquote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jezus en dan ook nog apart sleuteltje voor de tankdop toch?
Nope.quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jezus en dan ook nog apart sleuteltje voor de tankdop toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Bij m'n vorige auto had ik vier sleutels, apart voor bijrijdersslot, bestuurder, contact en tankdop.quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh, de E21 en E30 hebben wel zo'n aparte tankdop sleutel. Slechtste uitvinding ooit en gaat ook nog eens heel lastig open
Wel uber strak gedaan hoor, geen gekke kieren of onevenheden..quote:
Waar heb jij last van? Doe es chillaaan, ik ben er ook geen voorstander van maar vind het wel vet aan de ene kant.. Beter dan dat ze een audi neus op gezet hebben ofzo..quote:Op maandag 6 december 2010 13:21 schreef piekartz87 het volgende:
lekker boeiend, het ziet er niet uit.
diegene die dit heeft gemaakt heeft geen verstand van design en iemand die dit mooi vind heeft hier ook geen verstand van.
en echte designer gaat niet achter een tekenbord zitten en dan komt dit eruit.
wat een gedrocht
dat hoop ik dan maar :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Is dat nou een E30 Touring? Nee toch?
Lijkt meer op een ouwe amerikaan met E36 koplampen met nierehouder & M5 look bumpert..?
Volgens mij rijdt niemand hier in een zesje. Overigens; ik neem maar even aan dat het hier over de cabrio gaat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
En de spiegels dan? Ik geloof niet echt dat het een E30 is..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar :p
alleen de vorm van de ruiten met name de voorruit doet me sterk denken aan een e30. hij is alleen nogal verminkt zo
Vertel mij wat, op een afslag vond mijn broertje het ook leuk om ff de TCS knopje in te drukken ipv. de sportstand wat hij in gedachten had.. Daar lag ik dus om me as (gelukkig niemand anders op de weg)quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik zette op een volledige met ijs bedekte weg DTC even uit.. Echt METEEN de achterkant uitbreken, zonder dat ik wat deed..
Ik rij regelmatig een 645i uit 2005 van m'n werkgever. Kan het alleen niet vergelijken met andere 6 serie auto's.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt niemand hier in een zesje. Overigens; ik neem maar even aan dat het hier over de cabrio gaat.
Ik heb wel aardig wat kilometers gemaakt in een 550i. Zelf heb ik een E46 330i (231 PK eerste-versie. Totaal niet te vergelijken. Zou de 650 nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
...Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
Beide motoren zijn goed, mits ze maar lekker stevig gebruikt worden. De 645 zal een slok op een borrel meer zuipen dan de 630, maar dat is ook V8 vs. 6-in-lijn verhaal. Beide redelijk betrouwbare blokken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
De 645i een keer mee naar Zwitserland gereden. Heerlijk, helemaal geweldig. En gewoon 1:10 gehaald. Gemiddeld doet ie zo een 1:8 in de praktijk (als je normaal rijdt).quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
Heerlijk toch.. ! Daar onderscheid je de mensen die hun auto onder controle hebben met de mensen die hun rijbewijs mogen inleveren.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:21 schreef Oksel het volgende:
Ik zette op een volledige met ijs bedekte weg DTC even uit.. Echt METEEN de achterkant uitbreken, zonder dat ik wat deed..
Ik heb een e36 die wel heeft (TCS) en de ander niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef Maharbal het volgende:
Hardcore mensen hebben uberhaupt geen DSC.
Ik heb ze beiden gereden het het is EEN WERELD VAN VERSCHIL in beleving tussen de 645 en de 650. het extra aan koppel in de 650i en het geluid zijn niet te vergelijken met de 645i....quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef Moody het volgende:
Begin volgend jaar ben ik in staat om een nieuwe auto te kopen.
Het gaat een sportieve auto worden met praktische eigenschappen. In ieder geval een achterbank(je) en een fatsoenlijke kofferbak.
Na wikken, wegen en proefritjes ga ik mijn keuze maken tussen de 630i en 645i. (De Audi A5 en 330i/335i zijn inmiddels afgevallen). De 650is is zo'n 8-10.000 euro duurder bij dezelfde uitrusting en mijns inziens het geld niet waard (prestaties en beleving zijn vrijwel hetzelfde)
De 645i (rond de 32.000) is vreemd genoeg voor minder te vinden dan de 630i (rond de 36.000)
Het verschil in verzekering, belasting en benzine zal daar deels een oorzaak van zijn.
Ik neig sterk naar de 645i, omdat het rijplezier daarmee een fractie meer zal zijn dan bij de 630i en ik het geld dat ik uitspaar kan gebruiken om 1:8 en de dure verzekering mee te betalen.
Ik heb proef gereden in de 630i en vond het een zeer vermakelijke bak. Geen race-monster, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Wel een fijne cruiser waar ik 500+ km per dag mee kan maken zonder problemen.
Ik heb nog geen gelegenheid gehad om in een 645i te rijden. Zijn er mensen met ervaringen met het verschil tussen de 630i en 645i/650i?
spiegels zijn iets makkelijker te vervangen dan het complete dak en alle ramenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En de spiegels dan? Ik geloof niet echt dat het een E30 is..
Hardcore to the bone.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef Maharbal het volgende:
Hardcore mensen hebben uberhaupt geen DSC.
JWTquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hardcore to the bone.
Jeweettzzzzz
Hoe noem je dan het verschil tussen 630i -> 645i als van 645i -> 650i al "een wereld van verschil" is?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:36 schreef HFdude het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gereden het het is EEN WERELD VAN VERSCHIL in beleving tussen de 645 en de 650. het extra aan koppel in de 650i en het geluid zijn niet te vergelijken met de 645i....
645 is toch V8 en de 650 V12? Dat zegt imo genoeg..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoe noem je dan het verschil tussen 630i -> 645i als van 645i -> 650i al "een wereld van verschil" is?
Het verschil tussen 645i en 650i van 0-100 is 0,2 seconde (5,4s vs 5,6s)
630i -> 645i is bijna 1 seconde verschil (5x zoveel)
Kan me niet eens voorstellen dat je dat merkt. Misschien is het in de praktijk anders, maar dat ga ik nog ondervinden.
Ja weet ik veel, ik dacht 5L V12 ofzo (750i, 850i).. Geef mij maar gewoon de M70 V12 ofzo..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ga weg man met je V12 Die zitten alleen in 7-series (en 8-serie dan als uitzondering). Volgens mij is de 760Li nu de enige nog met een V12.
De 645i en 650i hebben beide de N62, met als verschil een 4.4 liter en een 4.8 liter. 333 tov 367 paarden.
Bedoel je misschien DCT?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:33 schreef Maharbal het volgende:
Hardcore mensen hebben uberhaupt geen DSC.
Als je je volledig concentreert heb je helemaal geen DCT nodig......quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef oYo het volgende:
[..]
Bedoel je misschien DCT?
DCT is heel erg prettig met 306 PK eronder. Kan je je volledig concentreren op de paardekracht en voordeel is dat je kan flipperen als je echt het schakelgevoel wil bepalen.
Nee, ik bedoel DSC. Dat is het systeem dat BMW gebruikt in hun meeste BMW's.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef oYo het volgende:
[..]
Bedoel je misschien DCT?
DCT is heel erg prettig met 306 PK eronder. Kan je je volledig concentreren op de paardekracht en voordeel is dat je kan flipperen als je echt het schakelgevoel wil bepalen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel DSC. Dat is het systeem dat BMW gebruikt in hun meeste BMW's.
De M heeft het voor zover ik weet ook nog steeds.
Wat flipperen ermee te maken heeft weet ik niet . Ben je niet in de war met DSG?
http://www.bmw.com/com/en(...)acts/engine/dsc.html
http://www.bmw.com/com/en(...)acts/engine/dtc.html
Verstand komt met de jaren.quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1561064/3/75#89808763]...
maar dat was 'n motor geen auto, die vind ik niets
Ik heb het niet zo op volkswagens, vooral golfjes niet. M'n ouders rijden altijd in goedkope jappenbakken, niks mis mee op zich. Je rijdt er alleen in om te rijden, niet meer dan dat. Je krijgt ook geen nijging om te gaan crossen want je voelt gewoon dat dat voor geen meter gaat lukken. Schakelen enzo is allemaal houterig. Die franse auto's, bijv. renault megane station zijn juist heel comfortabel, maar daar rijd ik altijd in alsof ik net m'n rijbewijs heb. Hij remt veel te abrupt en dat stuur kan met je pink. Hierdoor bij parkeren gaat het schokkerig en bochten maak ik te scherpquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Bowny het volgende:
Damn, ik wil weer heel gauw een BMW onder m'n kont hebben Heb gisteren even gereden in een VW'tje.....heel voorzichtig achteruit rijden, maar de auto had geen kont, dus moest ff wennen dat ik gewoon overal bij kon Insturen ging veuls te scherp, omdat het allemaal geen kracht kost en iedere keer als ik ging remmen leek het wel een noodstop!!!
Tering............BMW FOR LIFE!
En wie het hier niet mee eens is, bokt maar een heel eind op!
ja voor de 3de keerquote:
Het gros is prima te doen om van A naar B te komen. Je komt er, maar de rijbeleving van de auto zorgt er wel voor hoe je bij B komt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:53 schreef Maharbal het volgende:
Ik vind die Golfjes (de nieuwere) prima hun werk doen: van A naar B auto's. Ik kan me best voorstellen dat ik 's zo'n ding ga leasen mocht dat nodig zijn.
De rijbeleving in een RWD (en vooral BMW) is uiteraard veel groter, maar ga nou niet met droge ogen beweren dat die nieuwste golfjes je oncomfortabel of wat dan ook naar B brengen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het gros is prima te doen om van A naar B te komen. Je komt er, maar de rijbeleving van de auto zorgt er wel voor hoe je bij B komt.
Als een frusti (voornamelijk mensen die iets Frans rijden), of überblij (mensen met RWD)
Golf VI heb ik niet gereden, de Golf V wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De rijbeleving in een RWD (en vooral BMW) is uiteraard veel groter, maar ga nou niet met droge ogen beweren dat die nieuwste golfjes je oncomfortabel of wat dan ook naar B brengen.
De meeste van die standaard leaseauto's doen prima waar ze voor bedoeld zijn, dat betekent niet automatisch dat het de ultieme rijdersauto's zijn.
Als je ff een leaseauto wilt die niet al te duur is in de lease, kom je uit bij dat soort auto's. Ga anders eens voor de gein wat auto's configureren op een website van een leasemaatschappij, schrikbarend
Zowel de V als de VI vond ik niet eens zo slecht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Golf VI heb ik niet gereden, de Golf V wel.
En ik kan 't met drogen ogen zeggen hoor
Maar ik ben 't wel met je eens, ze rijden goed genoeg. Ik sluit ook niet uit dat ik zo'n auto neem als lease-slet (mocht ik een leasebak krijgen). Ik heb net als jij in veel verschillende auto's gereden en het belangrijkste is dat je van A naar B komt.
Het is overigens wel fijn om in een leuke auto van A naar B te komen, maar dat is pure luxe.
Ik zou het er waarschijnlijk niet voor over hebben, liever wat meer op de bankrekening zodat ik een leuke auto privé kan rijden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zowel de V als de VI vond ik niet eens zo slecht.
Uiteraard wil je echt een leuke/fun auto, maar niet iedereen heeft meteen zin om een gigantische eigen bijdrage te betalen voor een leaseauto.
Ik heb nog geen leaseauto nodig, maar als ik er één neem dan ben ik waarschijnlijk wel zo'n persoon die een eigen bijdrage betaalt voor een leukere leaseauto
Als je op dat ding op de foto's doelt dan nog niet misschienquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie gaat trouwens als eerste in dit topic de 1M coupe kopen?
Als ik dan toch een auto zou moeten kiezen die me van A naar B brengt zou ik geen Golf nemen, maar liever een goedkoper alternatief dan met sterkere motor / meer opties.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zowel de V als de VI vond ik niet eens zo slecht.
Uiteraard wil je echt een leuke/fun auto, maar niet iedereen heeft meteen zin om een gigantische eigen bijdrage te betalen voor een leaseauto.
Qua leasen zijn er weinig alternatieven in de prijsklasse van de Golf met de eigenschappen die jij bedoelt en in dezelfde klasse auto. VW is nou eenmaal niet zo heel duur.quote:Op zondag 12 december 2010 03:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Als ik dan toch een auto zou moeten kiezen die me van A naar B brengt zou ik geen Golf nemen, maar liever een goedkoper alternatief dan met sterkere motor / meer opties.
Weinig alternatieven? Nou ja, ik weet niet welke auto's er allemaal in de lease te vinden zijn, maar wat auto's die qua formaat overeenkomen met de golf en volgens mij goedkoper zijn: Fiat Bravo, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Cee'd, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 308, Renaul Megane, Seat Leon, Skoda Octavia, Toyota Auris.....quote:Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Qua leasen zijn er weinig alternatieven in de prijsklasse van de Golf met de eigenschappen die jij bedoelt en in dezelfde klasse auto. VW is nou eenmaal niet zo heel duur.
Zelfs het basisbedrag voor de Giulietta is hoger, en die is volgens mij nog kleiner!
Van heel dat lijstje zou ik alleen die Skoda willen rijden.quote:Op zondag 12 december 2010 12:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Weinig alternatieven? Nou ja, ik weet niet welke auto's er allemaal in de lease te vinden zijn, maar wat auto's die qua formaat overeenkomen met de golf en volgens mij goedkoper zijn: Fiat Bravo, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Cee'd, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 308, Renaul Megane, Seat Leon, Skoda Octavia, Toyota Auris.....
De Kia Cee'd vind ik persoonlijk er niet heel beroerd uit zien:
[ afbeelding ]
Ja, de A3, 1-serie, Giulietta en de C30 zijn allemaal duurder, maar er zijn zat goedkopere alternatieven hoor die ECHT niet onder doen voor de volkswagen "kwaliteit" (ik heb de citroen c4 expres niet genoemd ).
Hoho, niet ineens andere eisen gaan stellen. Je had het over auto's met meer vermogen (de meeste van die auto's hebben standaard dus niet meer vermogen) en meer opties (de meeste van die auto's hebben standaard dus niet meer opties).quote:Op zondag 12 december 2010 12:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Weinig alternatieven? Nou ja, ik weet niet welke auto's er allemaal in de lease te vinden zijn, maar wat auto's die qua formaat overeenkomen met de golf en volgens mij goedkoper zijn: Fiat Bravo, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Cee'd, Mazda 3, Opel Astra, Peugeot 308, Renaul Megane, Seat Leon, Skoda Octavia, Toyota Auris.....
De Kia Cee'd vind ik persoonlijk er niet heel beroerd uit zien:
[ afbeelding ]
Ja, de A3, 1-serie, Giulietta en de C30 zijn allemaal duurder, maar er zijn zat goedkopere alternatieven hoor die ECHT niet onder doen voor de volkswagen "kwaliteit" (ik heb de citroen c4 expres niet genoemd ).
Huh, Golf is in de lease dus goedkoper dan al die bakken? Oke dan neem ik m'n woorden terug, maar eerlijk gezegd dacht ik het tegenovergestelde. Hoe kan een Seat Leon nou duurder zijn dan een Golfquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Maharbal het volgende:
www.directlease.nl
Gewoon een beetje configureren als je niks te doen hebt
Uiteraard zullen de tarieven wel wat verschillen bij andere leasemaatschappijen, maar dit geeft toch een aardig globaal beeld.
Ja weet ik veul.quote:Op zondag 12 december 2010 13:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Huh, Golf is in de lease dus goedkoper dan al die bakken? Oke dan neem ik m'n woorden terug, maar eerlijk gezegd dacht ik het tegenovergestelde. Hoe kan een Seat Leon nou duurder zijn dan een Golf
Je kan ook andere dingen leasen hequote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Hyperdude het volgende:
Blij dat ik niet lease.
Wat een grafbakken
Nice, inderdaad gunstig een motor van de zaak, maar hou wel rekening mee dat je de prive gemaakte kilometers op basis van werkelijke kosten moet verrekenen hequote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Hyperdude het volgende:
Blij dat ik niet lease.
Wat een grafbakken
NB. deze week een F800GS gekocht "op de zaak"
[ afbeelding ]
Wie denk je?quote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Hyperdude het volgende:
Wie gaat die prive kms. controleren?
baggerquote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Hyperdude het volgende:
Blij dat ik niet lease.
Wat een grafbakken
NB. deze week een F800GS gekocht "op de zaak"
[ afbeelding ]
Precies, zo hoort hetquote:Op zondag 12 december 2010 14:32 schreef Oksel het volgende:
Ik rij met m'n Einzer ook zakelijk veel km's, hou ik bij in Excel sheet. En dat is te controleren in m'n agenda..
Ik hou een redelijk aantal prive kms. aan natuurlijk. Bovendien staat hier nog een motor. Niet op de zaak. Daar worden de prive kms. mee gereden. Weet ook wel dat een motor op de zaak niet alleen maar voordelen heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 14:29 schreef YoshiBignose het volgende:
...
Oh je bedoelt, hoe gaan ze dat bewijzen? Jij houdt de kilometeradministratie bij he. Dus als ze een motor op de zaak zien en het blijkt dat je er niet prive in hebt gereden dan is dat redelijk verdacht, want niemand rijdt alleen zakelijk op z'n motor
...
wipe-outquote:
Dat is dus weer andersom, dan gebruik je dus je prive BMW voor zakelijke doeleinden. Heb ik ookquote:
Dat bedoel ik ja..quote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is dus weer andersom, dan gebruik je dus je prive BMW voor zakelijke doeleinden. Heb ik ook
quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja..
Volgende auto wordt denk ik een 320 station. Ik denk niet dat ik ooit een snelle 1 serie zal hebben.. Wellicht een leuke Z voor erbij..
[ afbeelding ]
En als je er eindelijk aan toe bent dan moet je de afweging maken of je kneiterveel van je salaris wilt inleveren voor een leuke BMW ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 10:12 schreef piekartz87 het volgende:
donders mooi die z.
probeer mn pa nu een nieuwe 5er aan te smeren als nieuwe lease bak.
hij vind hem heel mooi dus dat gaat waarschijnlijk wel lukken.
ik zelf moet eerst nog stage lopen dus ben nog lang niet toe aan een lease bak
BMW is toch een duitse auto..?quote:
Maar dan weer niet in Verzekering, gezien je leeftijd.quote:Op maandag 13 december 2010 10:42 schreef Oksel het volgende:
't Mooie is dat ik een Duitse auto mag rijden.. omdat ik een Duits adres heb, en veel in Duitsland ben / woon / werk. Scheelt flink in wegenbelasting en aanschafsprijs..
quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Konden die drie posts niet in één post btw?
Nee.quote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef Oksel het volgende:
Passen winterbanden + velgen van een 118 ook onder een 320/325?
Zelfde probleem heb ik gehad. Dacht aan een leuk aangeklede nwe 520D Avantquote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je er eindelijk aan toe bent dan moet je de afweging maken of je kneiterveel van je salaris wilt inleveren voor een leuke BMW ofzo
Uhhh... wat?!quote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dan weer niet in Verzekering, gezien je leeftijd.
Konden die drie posts niet in één post btw?
Klopt. Bij BMW doen we aan Touring.quote:
Als het zover is dan denk ik dat ik ook voor een acceptabele lease bak ga met een leuke bmw voor ernaast. Mooie van bmw dat dat niet eens super duur hoeft te zijn. Scheelt dat ik de oude modellen ook leuk vind ^^ (op de e36 na)quote:Op maandag 13 december 2010 10:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En als je er eindelijk aan toe bent dan moet je de afweging maken of je kneiterveel van je salaris wilt inleveren voor een leuke BMW ofzo
Waar ga je stagelopen?
Over de E30 dan maar te zwijgen.. maargoed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef nelisb het volgende:
Lijkt het misschien niet, maar zie er eigenlijk alleen maar Sjonnie's inzitten Waardoor het dan toch wel weer een sjonnie bak is.
Hey, ik ben geen sjonnie en mijn hele familie ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef nelisb het volgende:
Lijkt het misschien niet, maar zie er eigenlijk alleen maar Sjonnie's inzitten Waardoor het dan toch wel weer een sjonnie bak is.
tja.. veel auto voor niet heel veel geld. dat krijg je dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Alle oude BMW's hebben een aso-uitstraling. Daar moeten we maar mee leven Zag net weer die oude 7-serie rijden, die bijna zelfde lijkt als 5-serie. Die is best mooi, maar ook gruwelijk aso. Ik zag de kettingen glinsteren van de bestuurder vanuit mijn auto.
Ik zou niet verbaast kijken wanneer ik jou ook echt met die schoenen zie lopenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:21 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaaa kan me ook niks schelen. Ik draag toch gangsterschoenen:
[ afbeelding ]
Gelukkig ben ik dan niet zo en is mijn 5'er geen Sjonniebakquote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Oksel het volgende:
Nieuwe BMW's zijn geen sjonniebakken. Maar veranderen er wel in als Yoshitypes erin stappen..
maar wel leluk...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:05 schreef Oksel het volgende:
Nieuwe BMW's zijn geen sjonniebakken. ...
Ja ik had zo'n ding inderdaad. maar ik betwijfel of zo'n goedkope bak voor een carbagerun representatief is voor alle e32'squote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Hey Piekartz87, wat zijn een beetje de zwakke punten van een E32 (die oude 7-serie)? Jij had toch zo'n ding?
Ah, yes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:23 schreef piekartz87 het volgende:
haarbal was jij dat vandaag om 20:00 uur in leeuwarden? :p
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef Bowny het volgende:
Wat andere mensen ervan denken interesseert me niet......maar ik wil zo'n ding:
[ afbeelding ]
Altijd al 1 van de mooiste BMW's ooit gevonden
Ja, maar de wegenbelasting en verzekering is ook vrij prijzig bij die dingen. Laat staan het verbruik. Ik vind het ook 1 van de mooiste BMW's ooit, maar als 23 jarige (ook al is die best te betalen) kan ik daar gewoon niet in rijden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:25 schreef Bowny het volgende:
Wat andere mensen ervan denken interesseert me niet......maar ik wil zo'n ding:
[ afbeelding ]
Altijd al 1 van de mooiste BMW's ooit gevonden
Ja ik knipperde jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, yes.
Jij knipperde naar mij?
Ik had even helemaal niet door dat ik zo langzaam optrok, was met m'n gedachten ergens anders. Gaf toen in z'n 3 vol gas dus leek het misschien debiel dat ik ineens wegschoot toen jij er voorbij wilde haha.
Ik zag niet dat het een E30 was, pas later toen je afsloeg
Ik was onderweg naar huis in Groningen, maar was prima te doen. Wegen vielen erg mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Ja ik knipperde ja
je ging inderdaad nogal vlot ineens dus ik nam aan dat je me wel gezien had eigenlijk. kon je niet bijhouden met mn 316 tje :p
Ik was onderweg naar Hengelo. duurde even en lekker glijden hier en daar. maargoed ik leef nog
Ik kan je mijn dagboek hier plaatsen mbt. me auto.. ben ik 3 pagina's verder en 100L benzine.. dus hou het gewoon op: Ja. Ik heb gedrift. En niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:24 schreef Bowny het volgende:
Wat zijn wel allemaal braaf? Waar zijn de sterke driftverhalen gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |