Rekensommetje maken: goedkoper om Meyle HD te halen in Duitsland (incl. benzine) of 'gewone' hier laten installeren.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:11 schreef Mikkie het volgende:
En ja hoor: de draagarmrubbers van m'n e46 zijn eraan. Bekend punt, maar daarom niet minder vervelend. En al helemaal niet als je op het punt staat vol beladen naar de Ardennen te vertrekken over twee dagen.
Ik kan Meyle HD halen in Duitsland, maar dat betekent wel vandaag nog snel 450km rijden en ze er morgen of vrijdag onder laten klussen.
Je hebt zeker een punt hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef Hyperdude het volgende:
Denk dat het ook wel te doen is met een beetje kalm aan doen.
Rij je toch lekker puur op koppel/moment die bult in de E25 vlak achter Luik omhoog.![]()
Ik zie ze momenteel op eBay voor 250-300 staan+ verzending
Op mijn garagerekening staan ze voor 350+BTW= 420
Scheelt idd. iets van 25-30%; dan kies ik voor gemak.
Als ik zelf, of met vrienden, er iets onder schroef heb ik geen probleem. maar met mijn eBay onderdelen naar mijn garage stappen doe ik liever niet; vind ik wat lullig en zij moeten ook wat verdienen.
behalve als mijn garage zelf moeilijk aan bepaalde onderdelen kan komen. Zo haal ik zelf mijn Mobil 5W-50 en heb ik ook nog ergens op de deel een stel original BMW geharde geboorde geventileerde zwevende schijven liggen ter vervanging van de huidige ATE., en een loopwerk voor mijn BMW navigatie (die nog net niet dood is)
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt hoor. Het is nu vooral dat de garagehouder weinig tijd had en er niet helemaal in thuis was, dus hij gaf aan dat het geen probleem was als ik zelf zou bestellen en leveren, dan zou het het er wel onder zetten. Naja, prima. Dan betaal ik dus enkel het uurloon.
Overigens scheelt het dat ik nu niet over de E25 hoef, maar over de E42. Al zitten ook daar een paar mooie bulten in. Dat zijn de momenten van BMW-geluk: met de cruise op 150 naar boven rijden, terwijl het gepeupel op de rechterbaan 4.000 toeren draait in de 3 om boven te komen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers!
Oké Oké, of die hele oude 4cyl danquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BMW geluk bestaat uit jankende hoogtoerige 6cylinders verdomme, niet trekkers!
mmm... goeie vraag :p als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor de x5 gaan wellicht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:52 schreef YoshiBignose het volgende:
X5 ook? Waar daar moet je het eigenlijk mee vergelijken
Balen; ik had vorig jaar ook een nieuw spatbord nodig 3 weken nadat ik uit de all-risk was gestaptquote:
Hmm misschien kan een vriend van me je helpen, ik had ook een beetje dat soort schade toen ik crashte, alleen geen plaatwerk gelukkig. Laat eens een foto zien. Is het alleen plaatwerk recht of linksvoor? Of ook een stuk deur?quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef Bowny het volgende:
GVD, moest net uitwijken. Wiel los, draagarm eraf, stuurstang naar de klote en wat plaatwerk![]()
Heeft iemand advies waar de auto het best heen te brengen in omgeving Amsterdam?![]()
![]()
Kostenindicatie?
![]()
![]()
Zuigen is wel volwassen gedrag?quote:
Sorry, maar ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoezo onverzekerd oetlul? Ik blijf onder de 40% vermogen toename (van 173 naar 193) en behoud nogsteeds het aantal cilinders, kleppen, etc.. etc.. Is gewoon een identieke blok met 300cc meer en dubbele vanos ipv. 1..
Hier kon ik wel om lachen......quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Turquaz52 het volgende:
niemand? Yoshi? Invine? Haarbal?Somebody?
Of valt de kabelboom van een M52B25 op een M52B32 (Amerikaanse M3 blok) te pleuren omdat ik automaat wil blijven rijden?
Ik ook, heb geen flauw idee waar hij het over heeftquote:
Mooi, opzouten en we hoeven je niet meer te zien tot je er weer 1 hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.
Ik snap ook niet waarom ik het aan jou vraagdequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb geen flauw idee
Jammer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Bowny het volgende:
En.....ik ben binnenkort een ex-BMW-rijder.
Iedereen bedankt voor het lachen, plaatjes, users dissen, bitchfights!
I'll be back, maar dan hopelijk met een dikkere bak!
![]()
Een E36 heeft altijd kwalenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog interesse in een E36 met een aantal kwalen?
Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smartquote:
Nou ja, deze heeft schokbrekers die aan vervanging toe zijn, een koelprobleem (wanneer de verwarming uit staat loopt de temperatuur snel op. Zelfs met de verwarming aan begint er echter na een km of 20 koelwater te lekken), centrale deurvergrendeling doet het niet en daarbij ziet hij er ook niet echt uit. Recentelijk is ook opeens het motorvermogen enorm afgenomen, waardoor je zeker vanuit stilstand flink moet gassen om de motor niet af te laten slaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Een E36 heeft altijd kwalendie van m'n broertje wordt nu weer gerepareerd, startte niet meer.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:17 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ik ga even niets rijden.....en ik ga liever in m'n nakie door -20 lopend naar m'n werk dan in een Smart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |